Okazja ? :)

Data: 2011-09-14 08:16:17
Autor: WOJO
Okazja ? :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624

Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
Sk±d się tacy ogłoszeniodawcy bior± ?
WOJO

Data: 2011-09-14 09:24:42
Autor: mz
Okazja ? :)

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:j4pgro$rqo$1news.lublin.pl...
http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624

Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
Sk±d się tacy ogłoszeniodawcy bior± ?
WOJO

Ten wydaje sie być z Warszawy.

Data: 2011-09-14 09:40:30
Autor: Grzegorz Prędki
Okazja ? :)
W dniu 2011-09-14 08:16, WOJO pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624

Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
Skąd się tacy ogłoszeniodawcy biorą ?
WOJO

I co widzisz dziwnego w tym ogloszeniu?

Data: 2011-09-14 10:09:46
Autor: WOJO
Okazja ? :)
I co widzisz dziwnego w tym ogloszeniu?

Drażni mnie słowo "okazja".
Remont tego egzemplarza z tego rocznika na oryginalnych częściach (chyba, że z drugiej "okazji") będzie kosztował ~40 tyś (połowa przodu, kilka poduszek, klapa tylna), gdzie zatem należy upatrywać owej okazji w cenie zakupu ?
WOJO

Data: 2011-09-14 08:23:49
Autor: masti
Okazja ? :)
Dnia pięknego Wed, 14 Sep 2011 10:09:46 +0200 osobnik zwany WOJO wystukał:

I co widzisz dziwnego w tym ogloszeniu?

Drażni mnie słowo "okazja".

to nie czytaj. Bedziesz tu każde ogłoszenie wrzucał? Bo mnie drżni 90% z nich.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-14 11:31:40
Autor: Karolek
Okazja ? :)
W dniu 2011-09-14 10:09, WOJO pisze:
[...]

Podaj te wyliczenia, czesci i ich ceny.

--
Karolek

Data: 2011-09-14 13:06:05
Autor: WOJO
Okazja ? :)
Podaj te wyliczenia, czesci i ich ceny.
Chwilowo nie mam dostępu do EPC...
WOJO

Data: 2011-09-14 14:47:54
Autor: Karolek
Okazja ? :)
W dniu 2011-09-14 13:06, WOJO pisze:
Podaj te wyliczenia, czesci i ich ceny.
Chwilowo nie mam dostępu do EPC...

Szkoda, bo jestem ciekawy ile faktycznie by to kosztowalo.

--
Karolek

Data: 2011-09-15 17:13:13
Autor: Michał Krawczyk
Okazja ? :)
WOJO wrote:

gdzie zatem należy upatrywać owej okazji w cenie zakupu ?

MoĹĽe to cena razem z tymi trzema struclami co stojÄ… w tle? ;)

Michał

Data: 2011-09-14 14:12:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Okazja ? :)
WOJO, Wed, 14 Sep 2011 08:16:17 +0200, pl.misc.samochody:

http://youtu.be/8Tx3PWhjVaI?t=57s

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-09-14 20:56:08
Autor: megrims
Okazja ? :)
W dniu 2011-09-14 08:16, WOJO pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624

Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
Sk±d się tacy ogłoszeniodawcy bior± ?
WOJO

Ja na Allegro znalazłem ostatnio BMW E36 325 sprzedawane jako 328
Zdjęcia silnika wskazuj± na 325 z silnikiem M50B25 a klient uparcie
twierdził, że to M52B28. UPARCIE! dramat.

Okazja ? :)