Okazja czyni ...

Data: 2010-02-24 13:15:06
Autor: mg
Okazja czyni ...
http://www.youtube.com/watch?v=0heAxcABNLA
Scenka prawie jak z polskiego serialu.

Data: 2010-02-24 22:19:36
Autor: Szewc
Okazja czyni ...
mg pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=0heAxcABNLA
Scenka prawie jak z polskiego serialu.

Więcej takich happy endów :)

Na pohybel złodziejom.

pozdr.
szewc

Data: 2010-02-24 22:35:35
Autor: RadoslawF
Okazja czyni ...
Dnia 2010-02-24 22:19, Użytkownik Szewc napisał:
mg pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=0heAxcABNLA
Scenka prawie jak z polskiego serialu.

Więcej takich happy endów :)

Na pohybel złodziejom.

Mnie to wygl±da jak reklamówka pokazywana przy okazji
ofert monitoringu a nie jak realne wydarzenie.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-24 14:11:04
Autor: mg
Okazja czyni ...
Mnie to wygl±da jak reklamówka pokazywana przy okazji
ofert monitoringu a nie jak realne wydarzenie.

OT

A to jest realne?
http://www.youtube.com/watch?v=q1YABGdai5k

;)

Data: 2010-02-24 23:33:20
Autor: RadoslawF
Okazja czyni ...
Dnia 2010-02-24 23:11, Użytkownik mg napisał:

A to jest realne?
http://www.youtube.com/watch?v=q1YABGdai5k

Linki pomerdałe¶ i dałe¶ jaki¶ teledysk.

;)
:(

Pozdrawiam

Data: 2010-02-24 15:14:45
Autor: mg
Okazja czyni ...
> A to jest realne?
>http://www.youtube.com/watch?v=q1YABGdai5k

Linki pomerdałe¶ i dałe¶ jaki¶ teledysk.

OT

0a) napisałem, że OT
0b) wspomniałem, że dotyczy "realno¶cI'
1) nie pomerdałem
2) nie "jaki¶"
3) wytęż słuch i wzrok

Data: 2010-02-24 23:33:02
Autor: arturbac
Okazja czyni ...
W dniu 2010-02-24 22:19, Szewc pisze:
mg pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=0heAxcABNLA
Scenka prawie jak z polskiego serialu.

Więcej takich happy endów :)

Ludzie sie naoglądają seriali a potem myślą że SM albo Policja zjawia
siÄ™ w 10s .

Człowieku gdyby im się nawet chciało to oni nie zdążyli by wyjść z
macdonalda ...

W mojej okolicy jest taka nie dokończona droga (Rumia Konsynierów ),
latem widywałem ich zaparkowanych na końcu tej slepiej drogi, w szczerym
polu za zwałem piachu w krzakach ... ciekawe czego tam pilnowali ,
zapewne nie czekali jednak na zgloszenie z monitoringu w centrum.

Okazja czyni ...