Okazja naprawdę. [trochę spam]

Data: 2009-08-14 18:46:38
Autor: sorry
Okazja naprawdę. [trochę spam]
Wygrałem sobie telefon w pewnym konkursie.  Jest to bardzo drogi aparat.
Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez
pewien czas. Dodatkowo do telefonu dodano kartę Orange Go naładowaną kwotą
(uwaga!) 1400 PLN ważną na minimum 10 miesięcy. Regulamin promocji nic nie
mówi o zbyciu owej karty

Obecnie przy takiej kwocie doładowania koszt minuty do innych sieci wynosi
0,29 PLN a do Orange 0,20 PLN. Toteż jak łatwo obliczyć, doładowanie
wystarcza na ponad 80 godzin rozmów (ponad 4827 minut)  . Kupując tę kartę
za np xxx PLN obniżasz de facto sobie koszt rozmowy do xx groszy za minutę,
czyli za xxx PLN możesz rozmawiać 80 godzin non stop!  [W miejsca xxx wstaw
kalkulowane przez siebie wartości].

Wobec powyższego chciałbym zaoferować owe 1400 PLN wraz z nieuzywanym
numerem (500******), komuś kto chciałby wyłożyć odpowiednio niższą a
korzystną dla obu stron kwotę.

Zainteresowane osoby proszę o pilny kontakt na nibelung@vp.pl lub jakby
znalazł się dziś chętny to jestem do dyspozycji cały dzień. Kto pierwszy ten
lepszy!

Oferta ważna dla całej Polski, ale finalizacja osobista jedynie we Wrocławiu.

N.

Data: 2009-08-14 19:28:55
Autor: sorry