Okazje do Egiptu (market)

Data: 2009-05-27 15:49:21
Autor: jacekzachara
Okazje do Egiptu (market)
Witam
Jest dobra oferta...tak napisał mi mój kolega Mirek i jednocześnie szef polskiej bazy nurkowej Adventurer z Hurghady i prosił o zamieszczenie na grupie
poniższej oferty

MARSA ALAM z Warszawy 30.05. Hotel Badawia  4*+ HB             tydzien 943 zl   2 tyg 1386
hotel Fantazja   5*  all inc         tydzien  1317zl     2 tyg1742
Bilet warszawa - marsa alam - warszawa  650zl
Bilet warszawa - marsa alam  400 zl.
Pakiet nurkowy 5 dni -  1x delfin house, 1 elphinstone, 3 dni home reef + 1
nocne  = 200euro
Kurs OWD  250 euro + podrecznik  38e + licencja 30 e

HURGHADA  29/30.05 w zaleznosci od miasta.

Hotel Empire 3* HB   tydz  1058 zl /  2 tyg  1311zl
Hotel Sinbad Aquapark 4+ HB tydz   1393zl /  2 tyg  1960zl
Pakiet nurkowy 5 dni  z lodzi  - 150 euro
Kurs OWD  250 euro + podrecznik  38e + licencja 30 e

Kontakt: biuro@adventurer.pl
Egipt  SMS  +2 0127 407 847
Waszawa  022 207 29 74 ( wieczorem)
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-05-27 11:22:54
Autor: Pszemol
Okazje do Egiptu (market)
<jacekzachara@op.pl> wrote in message news:19bc.0000008b.4a1d44e1newsgate.onet.pl...
Hotel Badawia  4*+ HB             tydzien 943 zl   2 tyg 1386
[..]
Hotel Empire 3* HB   tydz  1058 zl /  2 tyg  1311zl

Co to jest HB?

Data: 2009-05-27 18:39:02
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market)
Pszemol wrote:
[...]

Half Board Czyli spanie i dwa posiłki dziennie - śniadanie i obiado-kolacja
Full Board spanie i trzy posiłki dziennie
All Inclusive - "wszystko w cenie" - na ogół wykupują osoby lubiące bez przerwy jeść a raczej pić :(
W niektórych hotelach już koło 11 rano można zobaczyć "zmęczonych słońcem" gości leżących obok basenu.

Zamawiają też rodziny z dziećmi które spędzają czas w hotelu. Dzieciaki chcą bez przerwy jeść, pić soczki itp. Taniej to podobno wychodzi niż za każdym razem zamawiać...

Data: 2009-05-27 18:50:36
Autor: Zboj
Okazje do Egiptu (market)
W opcjach HB i FB często w hotelach (również egipskich) brak jest napoi do posiłków. Warto na to zwrócić uwagę, bo wbrew sugestii przedpiszcy, bez All Incl. nie ma również softdrinków, czyli napoi, wody mineralnej, herbaty, kawy, itd. A w hotelu dopłacanie za nie wychodzi koszmarnie drogo.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-05-27 11:56:16
Autor: Pszemol
Okazje do Egiptu (market)
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:gvjr0s$2go1$1news2.ipartners.pl...
[...]

Dzięki panowie - te skróty jakoś małopopularne w USA, nie spotkałem
się z nimi wcześniej. Co do napojów, to zależy czy pozwolą wejść ze
swoimi do knajpy czy nie pozwolą :-) Zwykle nie pozwalają pić swojej coli...

Data: 2009-05-27 17:26:49
Autor: Tomek Sienicki
Okazje do Egiptu (market)
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a): > bo wbrew sugestii przedpiszcy,  ponadto JD zapomniał o dziwo dopisać, że leżenie o 11.00 pod basenem hotelowym jest domeną nachlanych polaczków, na których z lekceważeniem i pogardą spoglądają wstrząśnięci brytyjczycy, niemcy czy skandynawowie. I za to JD najbardziej musi się wstydzić...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-05-27 13:32:04
Autor: Pszemol
Okazje do Egiptu (market)
"Tomek Sienicki" <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gvjt4o$eta$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jest domeną nachlanych polaczków, na których z lekceważeniem i pogardą
spoglądają wstrząśnięci brytyjczycy, niemcy czy skandynawowie. I za to JD

Ja myślę że JD nie musiał o tym pisać - było to chyba oczywiste dla każdego.

Data: 2009-05-27 19:01:34
Autor: Tomek Sienicki
Okazje do Egiptu (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Ja myślę że JD nie musiał o tym pisać - było to chyba oczywiste dla każdego.

Ja cię pieprzę, juz się boję w domu butelkę piwa otworzyć, bo pewnie wyskoczy z niej Pszemol!   Powiedz mi Pszemol, czy dobrze odczytuje info z googli, że w ciągu 10 lat napisałeś ponad 73 tyś. postów na róznych grupach, co daje średnio ok. 20 postów dziennie przez wspomniane 10 lat. 20 postów dziennie!!! Codziennie!??

--
tomek Sienicki

Data: 2009-05-27 17:58:50
Autor: Pszemol
Okazje do Egiptu (market)
"Tomek Sienicki" <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gvk2me$bf6$1inews.gazeta.pl...
Powiedz mi Pszemol, czy dobrze odczytuje info z googli, że w
ciągu 10 lat napisałeś ponad 73 tyś. postów na róznych grupach

Nie mam pojęcia czy dobrze - nigdy ich nie liczyłem.
Fakt jest faktem że szybko myślę a jeszcze szybciej piszę... ;-)

Obawiam się jednak że przeceniasz moją płodność - liczba ta jest chyba
*grubo* zawyżona bo podejrzewam że google liczy podwójnie, potrójnie,
poczwórnie, po-en-tnie crossposty. A crosspostów było całkiem sporo
w mojej "karierze".

Ale co to ma wspólnego z nurkowaniem? Czemu Cię to tak fascynuje?
Może przeniesiesz się z tym wątkiem na grupę news:alt.fan.pszemol ? ;-)

Data: 2009-05-28 09:15:03
Autor: Dziadek Mroz
Okazje do Egiptu (market)
Ale co to ma wspólnego z nurkowaniem? Czemu Cię to tak fascynuje?

Nic nie ma, ale "mondrale" na tej grupie zajmują się dokuczaniem a nie nurkowaniem.
Apropoz: Nie radzę w Egipicie zjawiać się z USA paszportem. Może być w niektórych miejscach niemiła.
Jak pewnie wiesz Dept. Stanu ciągle odradza tam podroże.

DM

Data: 2009-05-28 09:58:04
Autor: Pszemol
Okazje do Egiptu (market)
"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:gvldlt$f3p$1news.onet.pl...
Apropoz: Nie radzę w Egipicie zjawiać się z USA paszportem.
Może być w niektórych miejscach niemiła.
Jak pewnie wiesz Dept. Stanu ciągle odradza tam podroże.

Pytałem o HB nie dlatego że się wybieram do Egiptu tylko
po prostu zainteresował mnie ten skrót.
Nie wiem dlaczego Egipt miałby USA nie lubieć, ale mam też
polski paszport więc w razie czego problemu nie powinno być.

Data: 2009-05-27 20:57:10
Autor: Tomek Sienicki
Okazje do Egiptu (market)
Tomek Sienicki <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
20 postów dziennie przez wspomniane 10 lat. 20 postów dziennie!!! Codziennie!??
 Kurcze, mało tego - 20 postów dziennie, to jest prawie post co godzinę, co dobę, co miesiąc,rok itd!!! To nie jest możliwe, coś mi się podu ..liczyło ;

--
tomek Sienicki --

Data: 2009-05-27 21:46:16
Autor: 666
Okazje do Egiptu (market)
A na czym polegają okazje?
JaC

-- -- -

Jest oferta...

Data: 2009-05-28 11:52:29
Autor: -=MAKARENA=-
Okazje do Egiptu (market)

MARSA ALAM z Warszawy 30.05.

hotel Fantazja   5*  all inc         tydzien  1317zl     2 tyg1742
Bilet warszawa - marsa alam - warszawa  650zl

Przepraszam , ale gdzie tu ta okazja ? Bo jakos nie widze.. Nawet na stronie Itaki ktora jest dosc droga jest taniej ....

Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

Data: 2009-05-28 13:33:35
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market)
-=MAKARENA=- wrote:
MARSA ALAM z Warszawy 30.05.

[...]

Prawda jest taka, iż oferty do Egiptu są teraz za grosze.
Co do Itaki - na ogół podają "gołą" cenę - bez dopłat "paliwowych" "walutowych" "Lotniskowych" "serwisowych" i innych "-owych".
Jak się wszystko zsumuje wychodzi podwójna cena (lub więcej :( ).
Linie którymi latają do Egiptu biorą ok. 15 euro za kilo nadbagażu - nie ma zniżek dla "nurków" czy innych sportsmenów :)

Bilet z ceną całkowitą 650 pln? (150 euro)?
Widziałeś kiedyś w ofercie detalicznej takie ceny?

Rozumiem, że znalazłeś gdzie indziej lepsze ceny i za chwilę lecisz... czy tylko dajesz upust frustracji, że jedyne co możesz zrobić to popatrzeć w ekran monitora?

Data: 2009-05-28 13:44:28
Autor: -=MAKARENA=-
Okazje do Egiptu (market)

[...]

Bleeee...
No i poco te Twoje dretwe gadki ?
 Kupilem wycieczke w Itace , cena 1900 PLN 5* all inclussive .
doplacilem tylko 15 USD za wize . Hotel i wszystko bylo zajebiste . Na miejscu placilem za nurkowania  u Juniora za 20 euro od sztuki . Tez all inclusive . Wrocilem w sobote .Jestem bardzo zadowolony .

Masz jeszcze jakies pytania ? Cos jeszcze chciales dodac ?

Data: 2009-05-28 14:13:16
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market)
-=MAKARENA=- wrote:

[...]

Byłeś  2 tygodnie? Bo ta cena odpowiada temu co zapłaciłeś.

Na czym polega "All Inclusive" u Juniora?
Co ciekawego widziałeś?

Data: 2009-05-28 14:14:47
Autor: -=MAKARENA=-
Okazje do Egiptu (market)

\> Byłeś  2 tygodnie? Bo ta cena odpowiada temu co zapłaciłeś.

Na czym polega "All Inclusive" u Juniora?
Co ciekawego widziałeś?

Bylem tydzien , ale tylko dlatego ze nie bralem oferty last minute .
Gdybym tylko chcial , to w tej cenie bylbym 2 tyg .
All inclusive to znaczy , ze przyjezdzal do po mnie bus do hotelu , odwozil , dostawalem dobra kawe , wode , i fajne towazystwo . Istotne bylo to ze w cenie nurkowan nie bylo zadnych ukrytych doplat za , podatek , wstep do parku , wstep na prywatne plaze , latarke na nocnym  itp..itd ..

Data: 2009-05-28 15:14:50
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market)
-=MAKARENA=- wrote:
[...]

Acha.

Istotne bylo to ze w
cenie nurkowan nie bylo zadnych ukrytych doplat za , podatek , wstep do parku , wstep na prywatne plaze , latarke na nocnym  itp..itd ..

Czy to znaczy, że inne bazy nie przyjeżdzają aktualnie w Marsa Alam po klientów do hoteli, nie odwożą jeśli mieszka się w rozsądnej odległości od bazy? I ukrywają te fakty?
O jakich opłatach za wstępy piszesz?
Nurkowałeś z hotelowych plaży?

Czy wypełniałeś przed nurkowaniami formulaż medyczny czy dałeś sobie spokój?

Cieszę się, że jesteś zadowolony.

Dlaczego nic nie piszesz co ciekawego widziałeś pod wodą?

Data: 2009-05-28 15:20:58
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market) Poprawka
SHARMDIVER.PL wrote:

Cieszę się, że jesteś zadowolony.

Dlaczego nic nie piszesz co ciekawego widziałeś pod wodą?

Cofam pytania.

Nie chcę żeby ktoś pomyślał, że się "czepiam" do bazy Juniora.

Napisz tylko co ciekawego widziałeś pod wodą w ciągu tygodnia nurkowań.

Pozdrowienia

Data: 2009-05-28 15:49:07
Autor: -=MAKARENA=-
Okazje do Egiptu (market)

[...]

W zeszlym roku skozystalem z oferty bazy ktora byla w moim hotelu . Ustalilismy cene nurkowania na 25 euro . Kiedy przyszlo do placenia okazalo sie ze musze doplacic jakies taxy , oplaty za wsep do rezerwatu  i jakies tam inne pierdoly , tak ze cena za nurka wyszla 35 euro .

Co widzialem ? Rafe , ryby , zolwie , rekina , ( krowy nie widzialem bo sobie gdzies poszla ) .

Data: 2009-05-28 16:27:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Okazje do Egiptu (market)
-=MAKARENA=- wrote:

Co widzialem ? Rafe , ryby , zolwie , rekina , ( krowy nie widzialem bo sobie gdzies poszla ) .

Krowę trudno zobaczyć. ten kto ja widział jest dużym szczęściarzem.
Ale rekin "nie jest zły" :) Rafowy "white tip" czy jakiś inny?
Jak go spotkałeś? O jakiej porze? Głębokość? Miejscu rafy?
Długo z nim pływałeś?

Ja miałem jak nurkowałem w tych okolicach dwie rafy "na pewniaka" na White Tip..

Jedna płytko - ok. 3-12m zawsze z rana (trzeba było być absolutnie pierwszym na rafie) rekin pływał sobie zakamarkami  i tunelami w rafie oraz na innej na 40m gdzie "zawsze" (ile razy nurnołem tyle razy były) spały sobie na dnie. Dla mnie było to fantastyczne przeżycie.

Okazje do Egiptu (market)