Okazyjne antenki CB

Data: 2009-07-04 09:33:20
Autor: kruszyzna
Okazyjne antenki CB
Po co kupowac nowa antene skoro mozna znacznie taniej kupic uzywana,
tylko idioci inwestuja w nowy sprzet:

http://www.allegro.pl/item677981383_antena_magnetyczna_ml_145.html
http://www.allegro.pl/item668806984_antena_magnetyczna_hustler.html

Tylko dorobic kabel i w droge koledzy.

Data: 2009-07-04 13:15:31
Autor: tadek
Okazyjne antenki CB
On 4 Lip, 18:33, kruszyzna <kruszyz...@o2.pl> wrote:
[...]

gdyby ludzie nie kupowali od złodziei nie byłoby kradzieży. Taki facet
nazywa się "PASER"

Data: 2009-07-04 18:43:37
Autor: newsy_gazeta
Okazyjne antenki CB
kruszyzna pisze:
[...]

z białym kablem wygląda mega;)

Data: 2009-07-04 21:39:24
Autor: jerzu
Okazyjne antenki CB
On Sat, 04 Jul 2009 18:43:37 +0200, newsy_gazeta
<newsy_gazeta_nospam@gazeta.pl> wrote:

kruszyzna pisze:
[...]

Tak się zastanawiam, czy to nie kabel 75Ohm ;))

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-04 22:51:02
Autor: Adam Szewczak
Okazyjne antenki CB

--

    Wyglada jak kabel od TV ;P

mnie jak kradli CB to chcieli mocowanie z rynienki sciagnac, urwali mocowanie ale najbardziej to mi szkoda rynienki bylo :/

PZDr
Adam

Data: 2009-07-04 21:38:31
Autor: Icek
Okazyjne antenki CB
Po co kupowac nowa antene skoro mozna znacznie taniej kupic uzywana,
tylko idioci inwestuja w nowy sprzet:

i co nie udalo sie ukrasc z kablem to trzeba bylo dorabiac i czarnego nie bylo ?

Icek

Data: 2009-07-04 16:03:40
Autor: mw
Okazyjne antenki CB
On 4 Lip, 21:38, "Icek" <i...@do.pl> wrote:
> Po co kupowac nowa antene skoro mozna znacznie taniej kupic uzywana,
> tylko idioci inwestuja w nowy sprzet:

i co nie udalo sie ukrasc z kablem to trzeba bylo dorabiac i czarnego nie bylo ?
Powinni montować szybkozłączke do kabla, wtedy na alegro by nie
sprzedawali a wypożyczali anteny ;-)

Data: 2009-07-05 09:39:29
Autor: elmer radi radisson
Okazyjne antenki CB
kruszyzna wrote:

http://www.allegro.pl/item677981383_antena_magnetyczna_ml_145.html
http://www.allegro.pl/item668806984_antena_magnetyczna_hustler.html

Tylko dorobic kabel i w droge koledzy.

Caly asortyment ("pokaz inne") typa wyglada podejrzanie na cos, co moglo
komus wypasc z salonu, piwnicy albo garazu. Brak zasilaczy, pilotow..
Ale to chyba raczej jakas "wystawka" z Niemiec, choc te anteny tu wciaz
wygladaja trefnie. Ogolnie to musi byc strasznie zenujacy widok jak
do niemieckiego miasteczka zajezdza rozklekotany bus z polska
rejestracja i jacys spoceni wasacze w klapkach z supermarketowej
promocji w amoku zbieraja wystawione na ulice elektrosmieci. Powinni
dostac od prezydenta jakis szczegolny order za bycie ambasadorami
naszego kraju.. Najlepiej przybity do klaty gwozdziem.

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-05 11:26:40
Autor: boropi
Okazyjne antenki CB
[...]

Powiem Ci, że widziałem lepsze obrazki. Miasteczko średniej wielkości, dzielnica domków na uboczu.
Wystawka (sam pomogłem właścicielowi wynieść parę rzeczy) Zatrzymują się auta całkiem niezłej klasy i wcale nie na polskich numerach.
Po prostu coś wpadło w oko, ludzie wysiadają żeby obejrzeć coś (często załadować do auta) wcale nie wyglądają na biednych.
Wystawki nie są tam organizowane specjalnie dla polaków, po prostu wtedy można się pozbyć niepotrzebnych rzeczy za darmo.
Ale w pewnym momencie faktycznie podjeżdża auto z polakami i zostaje niemiłe wrażenie bo po ich odjeździe wygląda tam tak, jakby granat eksplodował.

Data: 2009-07-05 11:42:23
Autor: elmer radi radisson
Okazyjne antenki CB
boropi wrote:

[...]

Oczywiscie ze tak - w zalozeniu to jest forma darmowej 'garazowej
wyprzedazy' z czegos co komus innemu moze sie przydac. Takie 'graty
z chaty peel' w realu. Tyle ze cwaniaki z pewnego kraju oddalonego
tylko nieco na wschod zweszyly w tym najzwyklejszy interes i bez
krepacji uchodza uginajac sie pod masami przelatanego sprzetu AGD
ktory niebawem zagosci na Allegro.

Ale czy podobnie nie jest niejednokrotnie z handlarzami aut? ;)

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-05 19:24:06
Autor: to
Okazyjne antenki CB
elmer radi radisson wrote:

[...]

W sumie co w tym złego? Niemiec pozbył się gratów, oni uczciwie zarobili, jaki problem?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 22:42:23
Autor: elmer radi radisson
Okazyjne antenki CB
to wrote:

W sumie co w tym złego? Niemiec pozbył się gratów, oni uczciwie zarobili, jaki problem?

Czy wstyd i umacnianie stereotypowego obrazu w oczach obywateli
sasiedniego panstwa to nie jest problem? Nie mowiac o czesto-gesto wystepujacym elektronicznym zlomie ktorym to nasze instytucje, a nie
niemieckie, musza sie martwic. Nie powinnismy byc zlomiarnia dla
innych panstw, tym bardziej jeszcze za to placac.

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-05 23:10:05
Autor: daxus
Okazyjne antenki CB
elmer radi radisson pisze:
to wrote:

[...]

Nie chcesz nie kupujesz proste.
Dla mnie śmieszne jest porównywanie się do Niemców pod względem zarobkowym - oni zarabiają minimum 4-5 razy więcej.
Jeżeli ktoś ma żyłkę nawet do takiego handlu i nikogo nie oszukuje to ja nie widzę problemu. Żadna praca nie hańbi. Lepszy stereotyp Polaka-żula, który siedzi na tyłku przed monopolowym i narzeka jak to jest źle i ciężko wyżyć z zasiłku/renty ?

Data: 2009-07-06 13:02:38
Autor: elmer radi radisson
Okazyjne antenki CB
daxus wrote:

[...]

Ale co to za handel? Popatrz na ten asortyment od sprzedawcy
z podanego linku - "urzadzenie niesprawne", "niesprawdzone",
"brak zasilacza", jakies parchy jak magnetowid VHS, cuda
jak aparat do wywolywania skurczow porodowych (po co to komu,
skoro i tak zadna lecznica takiego czegos nie uzyje)? To jest
pospolity import zlomu, jak leci i z nadzieja ze ktos to
kupi. Nawet idzie sie latwo domyslec, ze prawdopodobienstwo
ze taki niezakupiony sprzet potem da sie znalezc w jakims
polskim lesie, bo taki 'biznesmen' stwierdzi ze za dlugo
mu to juz zalega na podworku pod plandeka jest wysokie. Tak samo
jak prawdopodobne jest to ze pewnie sporo tego potrafi sie
walac w okolicach niemieckich parkingow bo taki 'importer'
jadac od wystawki do wystawki stwierdzi ze miejsca mu
brak a wzialby cos innego, wiec trzeba sie tego pozbyc. A natura
handlarzy starzyzna raczej nie jest skomplikowana. Daj spokoj..
To MUSI wygladac jak objazdowy cyrk, tylko smiech z tego
troche nieszczegolny.

Btw, nie napisalem ani slowa o roznicy w zarobkach, ale nawet
jesli juz o tym wspominasz, to nie tlumaczy dziadostwa z wyboru.
Takie dziadostwo dziadostwem pozostanie i slowo krytyki jest mu
zwyczajnie nalezne.

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-06 00:36:22
Autor: to
Okazyjne antenki CB
elmer radi radisson wrote:

Czy wstyd i umacnianie stereotypowego obrazu w oczach obywateli
sasiedniego panstwa to nie jest problem?

Byłem wiele razy na zachodzie i nigdy nie czułem się jako Polak "zawstydzony stereotypowym obrazem", myślę, że istnieje on głównie w Twojej głowie. :-)

[...]

Skoro ktoś to sprowadza, to ktoś inny kupuje. Jesteśmy biedniejsi więc może przydać się nam jeszcze to, czego już nie potrzebują Niemcy.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-06 12:48:24
Autor: elmer radi radisson
Okazyjne antenki CB
to wrote:

Byłem wiele razy na zachodzie i nigdy nie czułem się jako Polak "zawstydzony stereotypowym obrazem", myślę, że istnieje on głównie w Twojej głowie. :-)

Zartujesz, prawda? Dosc jest samych badan, dowodzacych o stereotypowych
spostrzezeniach i wizerunku w oczach drugiego narodu. Piszac "na
zachodzie" masz na mysli Niemcy, jak rozumiem? To raczej normalne, ze
czlowiek na poziomie, tym bardziej umiejacy poslugiwac sie ktoryms z
powszechnie akceptowalnych jezykow, ergo zdolny do komunikacji, na ogol spotka sie z dobrym odbiorem. Nic w tym niezwyklego.

W kazdym razie dane stereotypy istnieja i to akurat niestety
oczywistosc. Niechlujne towarzystwo na wyscigi pustoszace rejon takich
"wystawek" raczej sie nie przyklada do ich zmiany :/.

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-05 22:55:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
Okazyjne antenki CB
On 2009-07-05, to <to@abc.xyz> wrote:

W sumie co w tym złego? Niemiec pozbył się gratów, oni uczciwie zarobili, jaki problem?

W tej uczciwości.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-06 10:47:54
Autor: Jakub Witkowski
Okazyjne antenki CB
On 2009-07-05, to <to@abc.xyz> wrote:
W sumie co w tym złego? Niemiec pozbył się gratów, oni uczciwie zarobili, jaki problem?

W tej uczciwości.

W miejscu X leży coś, czego nikt nie chce.
W miejscu Y ktoś chciałby to kupić.
Ktoś kto znajduje, wybiera, przewozi z X do Y i sprzedaje,
jest oszustem.
Na przykład zbieracze grzybów - to dopiero oszuści! Przecież każdy
może sobie sam pójść nazbierać, za darmo.

Data: 2009-07-06 12:28:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
Okazyjne antenki CB
On 2009-07-06, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

[...]

Dopóki to jest zbieranie grzybów w lesie to nie widzę problemu. Gorzej
jak ktoś "zbiera" anteny na parkingach.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-06 10:54:24
Autor: Massai
Okazyjne antenki CB
elmer radi radisson wrote:

kruszyzna wrote:

> [...]

moglo komus wypasc z salonu, piwnicy albo garazu. Brak zasilaczy,
pilotow..  Ale to chyba raczej jakas "wystawka" z Niemiec, choc te

Jest jeszcze jedna możliwość, to mogą być towary z zajęć komorniczych...

--
Pozdro
Massai

Okazyjne antenki CB