Okęcie do kasacji!

Data: 2017-07-14 19:05:59
Autor: Bene Natus
Okęcie do kasacji!
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,22094544,nie-bedziemy-juz-odlatywac-z-lotniska-chopina-centralny-port.html#Czolka3Img

"Nie będziemy już odlatywać z Lotniska Chopina? Ma je zastąpić Centralny
Port Lotniczy za 30 mld zł."

"CPK ma powstać między Łodzią w Warszawą, ale nie dalej niż 50 km od
stołecznej aglomeracji. Szacunkowo inwestycja ma zająć 10 lat. Koszt to
około 30 mld zł."

1. Czyje imię będzie nosić CPK? Faites vos jeux! ;-)))
2. Taki biznesmen z powiedzmy to Etiopii przyleci w interesach do PRL-pis.
Wysadzą go gdzieś po Łodzią. Sprawy do załatwienia ma w Warszawie (chyba, że
PiS przeniesie stolyce do Krakowa!). Taryfiarz przez Kutno zawiezie
delikwenta późną noca na byłe lotnisko im. Chopina i powie: "500 dolców"
zainkasuje i "wypierdalaj!".
3.W jakim wieku będzie wtedy własciciel kota? Rien ne va plus!

CL

Data: 2017-07-14 14:30:04
Autor: Zenek Kapelinder
Okęcie do kasacji!
ty sie pizdziak martw kiedy do szpitala w ktorym do konca swoich zasranych dni bedziesz siedzial nowy aparat do ektrowstrzasow kupia. Stary jest w takim stanie ze bezpieczniej jest jak ci z gniazdka przez zarowke robia.

Data: 2017-07-15 07:51:04
Autor: Bene Natus
Zenuś do utylizacji!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:88425044-c3e6-4a1c-8130-e21e142b3ce2googlegroups.com...
beee beee blleee bleee

Preocuparse cando o hospital no que o fin dos seus días vai ser condenado sentou-se a unha nova cámara eletrochoques para mercar. Vello e en tal estado con máis seguro que os de toma de lámpada facendo.Zenek Dick está roto.

CL

Data: 2017-07-15 18:15:19
Autor: Presidente de San Escobar
Zenuś do utylizacji!
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Preocuparse cando o hospital no que o fin dos seus días vai ser condenado sentou-se a unha nova cámara eletrochoques para mercar. Vello e en tal estado con máis seguro que os de toma de lámpada facendo.Zenek Dick está roto.

Zenek odgryź się!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Okęcie do kasacji!