Okencie bezrękawów

Data: 2010-07-22 11:50:51
Autor: PB
Okencie bezrękawów
Data: 2010-07-23 09:30:47
Autor: Wojtek
Okencie bezrękawów
A gdzie jest lotnisko Okencie?

Użytkownik "PB" <PB@BPNOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:i2949v$dt1$1news.onet.pl...
i komu to przeszakdxa?

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8164049,Lotnisko_Chopina__rekawy_to_luksus_dla_wybranych.html

Data: 2010-07-23 13:20:54
Autor: Hamster
Okencie bezrękawów

Użytkownik "Wojtek" <wpnocun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2bgf6$a5u$1news.onet.pl...
A gdzie jest lotnisko Okencie?

I po co temu kutasinie na psich lapkach - kolinie janinie odpowiadasz? By go z kfa wyciagac normalnym??

Data: 2010-07-23 16:54:57
Autor: FD
Okencie bezrękawów

z kfa wyciagac normalnym??

nie wiem skąd taka agresja i pyskówka ale temat cikawy. Państwo inwestuje w
nowoczesny pirs, ale państwowe linie utrudniaja pasażerom życie.

FD --

Data: 2010-07-24 09:48:30
Autor: yosamitesam
Okencie bezrękawów
FD pisze:
z kfa wyciagac normalnym??

nie wiem skąd taka agresja i pyskówka ale temat cikawy. Państwo inwestuje w
nowoczesny pirs, ale państwowe linie utrudniaja pasażerom życie.

FD

Raczej to port lotniczy utrudnia życie pasażerom. Nie nazwałbym tego pirsu  nowoczesnym, a raczej dziwacznym. Zwłaszcza te wystające blaszaki, które mają oddzilic ruch tranzytowy od ruchu docelowego. Nie spotkalem sie z takim rozwiązaniem na swiecie, zwlaszcza, że ganianie po rzech pochylniach do gory po to aby za chwile zejsc na dol jest bez sensu.

PZDR

Data: 2010-07-24 10:25:41
Autor: deal?
Okencie bezrękawów
spotkalem sie z takim rozwiązaniem na swiecie, zwlaszcza, że ganianie po rzech pochylniach do gory po to aby za chwile zejsc na dol jest bez sensu.

Frankfurt albo MUc

jk

Data: 2010-07-24 14:41:16
Autor: yosamitesam
Okencie bezrękawów
deal? pisze:
[...]

Ok. Ujmę to inczaczej. Nie spotkałem sie aby pasażerowie ganiali do góry   aby za chwile zejsc na dól tak BRZYDKIM blaszakiem.
Sądzę, że w przypadku Warszawskiego niezbyt dużego portu lepszym rozwiązaniem byłyby rozwiązania zaczerpnięte z Helsinek lub Brukseli.

PZDR

L.

Data: 2010-07-23 10:24:49
Autor: giczel