[fb] Okienko ruszylo w kipie...

Data: 2009-02-26 09:14:56
Autor: Slawek Mroz
[fb] Okienko ruszylo w kipie...
.... Czyli, dla niewtajemniczonych - od dzis mozna wymieniac kiperow na specjalnych zasadach, zgodnie z ktorymi za kipera mozna dostac znaczaco lepszy pakiet, a pozostali managos winni rozwazyc przyszle korzysci nabywcy kipera przed kilknieciem weta.

No i mamy dwa deale.
Jeden wzglednie spodziewany:

Sheed oddal Gaya (pensja 3.4, za rok 4.4) za Minga.
Ja postanowilem sobie, ze nie bede szczegolnie gorliwie komentowac fb, bo wszystko sie zmienia jak w kalejdoskopie, ale jezeli ktos zacznie, to moze sie przylacze :-)

Drugi dosc zaskakujacy - chodzily sluchy, ze Washko bedzie bronic swoich kiperow rekami i nogami (inna bajka, ze zdziwilbym sie, gdyby rzeczywiscie tak sie stalo), a tu pokazal sie deal z L'e, co do ktorego z kolei odnosilem wrazenie, ze nie bardzo ma amunicje na zakup swietnego kipera. A tu prosze...

....rzut oka na rankingi za ostatni miesiac - Villa (wziety z waivers) top 20, Artest (korzystajacy z pewnoscia na kontuzji TMaca) na przelomie 3 i 4 dychy, Pierce (j/w na Garnetku) na przelomie 4 i 5.
Rewelecyjny timing!

No i ta trojka poszla sobie za zlamasa Grangera (3.7 - 4.7), ktory za rok uczyni L'e bardzo groznym na starcie.
Mimo to L'e obiecuje, ze i tak spartoli draft i pozostaje mi tylko wierzyc mu na slowo :-)

No a Washko? Coz, ja nie komentuje, ale tak sie chyba wlasnie powinno wykorzystywac kiperow w walce o najwyzsze cele :-)

Pozdr
Slawek

PS. Oczywiscie to tylko pierwsze podmuchy (choc dosc porywiste, nie powiem), wierze, ze to nie koniec deali :-)

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 01:33:10
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
Yao - Gay

Sheed wykonal swietny trejd, Gay cieniuje i tak trzymal go na lawce, a
Yao jesli sie nie polamie bedzie swietnym wzmocnieniem sheeda i to w
tych kategoriach w ktorych sheedowi potrzeba.

Tutaj mam tylko pytanie formalne do Kriszota:) Wiesz co trejd keeper
za gwiazde, w zwiazku z tym rozumiem ze deklarujesz ze kipujesz Gay'a?
Oczywiscie jesli nie dostanie powaznej kontuzji w offseason, albo
pojdzie grac np. do Celtow jako zmiennik Pierce'a?:)
Chcialbym taka deklaracje, poniewaz dla mnie Gay to zaden keeper, ale
oczywiscie mozesz twierdzic inaczej:)

Granger, Daniels - C-Villa, Pierce, Artest

W kuluarach mowilo sie ze Washko nie sprzedaje keeperow. Rondo i
Granger sa nietykali a tu prosze! Wielkie naprawde wielkie brawa dla
L'e, idealnie wykorzystal timinig, jego trojka gra obecnie super
basket, a washko po tym jak zobaczyl ze sheed sie wzmocnil postanowil
pojsc na calosc. Co do znaczy dla Washki, ano straszne wzmocnienie,
walka w tym roku bedzie chyba zacieta do samego konca.
A l'e zrobil super deal, gratulacje!

Za rok L'e pewnie wystartuje do draftu z duetem Arenas + Granger (moze
ktos jeszcze?) za 12,3mln naprawde mocny kop na starcie !

pzdr

Data: 2009-02-26 13:01:21
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Yao - Gay

Sheed wykonal swietny trejd, Gay cieniuje i tak trzymal go na lawce, a
Yao jesli sie nie polamie bedzie swietnym wzmocnieniem sheeda i to w
tych kategoriach w ktorych sheedowi potrzeba. [...] dla mnie Gay to zaden keeper, ale oczywiscie mozesz twierdzic inaczej:)

Granger, Daniels - C-Villa, Pierce, Artest

Wielkie naprawde wielkie brawa dla L'e, idealnie wykorzystal timinig, A l'e zrobil super deal, gratulacje!

Chyba rzadko sie zdarza bym tak sie z Toba zgadzal ;-)
Tez uwazam, ze Rasheed zamienil kijek na kombajn, a L'e trafil tutaj
jackpota, ze nic tylko gratulowac.

Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami. Sprzedal nie tylko swojego
najlepszego keepera, ale takze prawdopodobnie najbardziej wartosciowego
zawodnika w naszej lidze jesli chodzi o stosunek produkcja do pensji...
i nawet przy tym nie zagwarantowal sobie wygranej w tym sezonie! Nie lepiej bylo sprzedac pozostalych keeperow i poczekac tydzien na
powrot Grangera? Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 04:11:57
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

To chyba dobrze ze L'e jest do przodu a nie Washko. Washko za rok
znowu bylby grozny a tak L'e ma Grangera ale spartoli draft:)

pzdr

Data: 2009-02-26 20:30:56
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

To chyba dobrze ze L'e jest do przodu a nie Washko. Washko za rok
znowu bylby grozny a tak L'e ma Grangera ale spartoli draft:)

Nie jest tak slodko bo w przyszlym sezone bedzie sie musial bardziej
postarac, moze nawet przejsc samego siebie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 04:38:28
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil
powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami.

Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal. I rownie dobrze
moglby zalowac, ze nie zrobil wymiany ktora mogla dac mu wygrana.
Zaryzykowal i chwala mu za to.

Sprzedal nie tylko swojego najlepszego keepera, ale takze prawdopodobnie najbardziej wartosciowego
zawodnika w naszej lidze jesli chodzi o stosunek produkcja do pensji...

Dlatego tez kosztowal wlasnie tyle. A i powyzsze jest prawda przy
zalozeniu ze Granger jest w stanie utrzymac sie w Top5 roto.

i nawet przy tym nie zagwarantowal sobie wygranej w tym sezonie!

Mysle, ze zwiekszyl swoje szanse tak bardzo jak to tylko bylo
mozliwe.

Nie lepiej bylo sprzedac pozostalych keeperow i poczekac tydzien na
powrot Grangera?

Mysle, ze zadna inna oferta nie dawalaby takiego upside'u jak ta.
Rownie dobrze moglby nic nie robic i czekac na zakonczenie sezonu na 3
miejscu.

Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

Nie ma takiej kasy, ktorej nie bylbym w stanie zmarnowac na drafcie na
roznych Bryantow, Lewisow czy Arenasow ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:42:24
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Dlatego tez kosztowal wlasnie tyle. A i powyzsze jest prawda przy
zalozeniu ze Granger jest w stanie utrzymac sie w Top5 roto.

No wlasnie!!!!
L'e, jakich ty SFow przed sezonem typowales, ze beda bardziej wartosciowi niz ten przereklamowany Danny? Czy aby ktorys z "paczki"
sie nie lapal?:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:51:58
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:42, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

L'e, jakich ty SFow przed sezonem typowales, ze beda bardziej
wartosciowi niz ten przereklamowany Danny? Czy aby ktorys z "paczki"

No wlasnie Tomkowi napisalem, ze jestem winien Dannemu duze
przeprosiny i stad taki overkill :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:48:48
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil
> powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami.

Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal.

IMHO bedzie. Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

I rownie dobrze
moglby zalowac, ze nie zrobil wymiany ktora mogla dac mu wygrana.
Zaryzykowal i chwala mu za to.

Pominales bardziej oczywista opcje: mogl sprzedac innego keepera.
Osiagnalby ten sam efekt, ale mniejszymi kosztami w przyszlosci.

> [...]

mozliwe. [...]
Mysle, ze zadna inna oferta nie dawalaby takiego upside'u jak ta.

Bardzo w to watpie. W ciemno wolalbym oferte Yao, Ray i KMart.
O ironio wlasciwie zarowno dla Washko jak i Kriszota.

> [...]

Nie ma takiej kasy, ktorej nie bylbym w stanie zmarnowac na drafcie na
roznych Bryantow, Lewisow czy Arenasow ;-)

Tak, ale problem dla nas polega w tym, ze nawet jak zrobisz tradycyje z
wywalania czesci budzetu na jakiegos leszcza to i tak dzieki Grangerowi
wciaz bedziesz powyzej przecietnej...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 05:02:05
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal.

IMHO bedzie.
Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta
potrzebe retrospekcji. To Ciebie przeszle bledy dobrowadzaja do szału.
A ten ruch nie musi okazać się błędem (chociaz bardzo chciałbym zyskac
tak, zeby sam Danny wygral mi ze trzy mistrzostwa).

> [...]

Pominales bardziej oczywista opcje: mogl sprzedac innego keepera.
Osiagnalby ten sam efekt, ale mniejszymi kosztami w przyszlosci.

Sadzisz, ze Rondo (z calym szacunkiem dla jego talentu), Roy czy
Salmons byliby w stanie dac tak dobra wymiane? Jestem pewien, ze nie.
No i na razie nie ma pewnosci ile tak naprawde Granger posiedzi. Moze
wroci za 4 dni, a moze za trzy tygodnie. Trzymanie go w skladzie i
robienie innych - gorszych - wymian mogloby nie miec sensu.

> [...]

Bardzo w to watpie. W ciemno wolalbym oferte Yao, Ray i KMart.
O ironio wlasciwie zarowno dla Washko jak i Kriszota.

Kriszot najwyrazniej inaczej targetowal kiperow.
A poza tym - z tego co widze - Washko w tej wymianie zyskal tam gdzie
bezposrednio bedzie walczyl z Rasheedem. Punkty, przechwyty, FG%. Tu
kazde przeskoczenie Sheeda liczy sie podwojnie.

Na to wlasnie licze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 14:23:53
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta

Eeee? Potrzebe retrospekcji? Jak bedziesz wyzej w standings od Washki w
nastepnym sezonie, co sila rzeczy przynajmniej czesciowo bedzie mozliwe
dzieki Grangerowi, smiem twierdzic, ze Washce nie raz przeleci przez
mysl cos w stylu: "kurde, a moglem nie sprzedawac tego Grangera...".

> [...]

Sadzisz, ze Rondo (z calym szacunkiem dla jego talentu), Roy czy
Salmons byliby w stanie dac tak dobra wymiane? Jestem pewien, ze nie.

A ja jestem pewny, ze tak. Z banalnego powodu: to Washko powinienbyl
rozdawac karty, wystarczyloby powiedziec "Granger jest nietykalny, jak
jestes zainteresowany kupnem keepera to pogadajmy o Rondo, Royu lub
Biedrinsie"... dlaczego druzyna, ktora nie ma nic do stracenia w tym
sezonie mialaby tego nie zaakceptowac? Lepszy taki keeper niz zaden.

A poza tym - z tego co widze - Washko w tej wymianie zyskal tam gdzie
bezposrednio bedzie walczyl z Rasheedem. Punkty, przechwyty, FG%. Tu
kazde przeskoczenie Sheeda liczy sie podwojnie.

Prosze Cie, jedyna nadzieja Washko na przeskoczenie Rasheeda w tych
kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 05:42:35
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 14:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta
> potrzebe retrospekcji.

Eeee? Potrzebe retrospekcji?

Dokladnie. Robienie analiz "co by bylo gdyby" jest dla Ciebie dosc
charakterystyczne. I tu sie rozumiemy, bo tez to lubie, ale nie po to,
zeby sie udreczac. Ty - zdaje sie - w tym celujesz ;-)

[...]

O Jezusicku! Na tej zasadzie mozna sie umartwiac kazda decyzja jaka
kiedykolwiek podjelismy. Od ruchow na FA az po takie wymiany.
Zatrzymanie Grangera w zadnej mierze nie gwarantowalo Tomkowi sukcesow
w nastepnych latach. Co wiecej - jezeli tak sie zdarzy, ze w przyszlym
sezonie bede mial szanse na wygranie i ktos przyjdzie do mnie z dobra
oferta za Grangera to klepne ja bez sekundy wahania.

> [...]

Biedrinsie"... dlaczego druzyna, ktora nie ma nic do stracenia w tym
sezonie mialaby tego nie zaakceptowac? Lepszy taki keeper niz zaden.

Nie wiem ilu GM'ow byloby gotowych oddawac pol skladu za kipera na
poziomie Roya, ale z tego co widzielismy dotychczas - raczej niewielu.
Zrob przeglad wymian keeper-gwiazda a sie przekonasz.

> [...]

kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

Mysle, ze jestes w bledzie. Ming oczywiscie utrudnia walke, ale nie
czyni jej beznadziejna.
No i ciekawe czy zysk w blokach i FG% z tytulu posiadania Minga bedzie
znaczaco wiekszy niz strata w A/T.
Zobaczymy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:31:12
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

czyni jej beznadziejna.
No i ciekawe czy zysk w blokach i FG% z tytulu posiadania Minga bedzie

To "zobaczymy" jest jedynym z czym sie zgadzam z tej wypowiedzi ;-)

BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:56:47
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 20:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

Mnie to wisi - ja mam Grangera :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 22:10:47
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
> tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

Wcale Ci nie wisi, jak sprawdzi sie wersja Washki, ze Granger zaliczy
duze obsuwe to bedziesz najbardziej poszkodowanym ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:17:52
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 22:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mnie to wisi - ja mam Grangera :-D

Wcale Ci nie wisi, jak sprawdzi sie wersja Washki, ze Granger zaliczy
duze obsuwe to bedziesz najbardziej poszkodowanym ;-)

A skad. W tym sezonie nie walczylem o podium, wiec strata bedzie dla
mnie zerowa. A jesli Granger nie wypali? Myslisz, ze po tylu
rozczarowaniach cos jeszcze jest mnie w stanie wyprowadzic z
rownowagi? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 06:02:55
Autor: Washko
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

Wilq - nie chce mi się odnosić od początku, więc zbiorczo napiszę
tutaj.
Pominąłeś zupełnie, jaką tendencję ma moja drużyna w osiąganych
wynikach. Jest ona wyraźnie spadkowa. To oznacza, że bez tradu za
chwilę mógłbym w ogóle stracić szansę na podium. Tymczasem sensem
naszej zabawy jest wygrywanie, a nie kiszenie kiperów :)
Odnośnie potencjału Grangera, to jest to tylko potencjał. Jeden udany
rok nie oznacza, że będzie to drugi Lebron czy Kobas. Teoretycznie
jest możliwe, że się za 10 baniek będzie chodził z pocałowaniem ręki,
ale może być i tak, że za 6 Leszczur go puści wolno. Zwróć uwagę, że w
tym roku Indiana gra nędznie. Jak się wzmocnią, to może się okazać, że
Granger będzie grał mniej/słabiej  - jak choćby Pierce.
Zawsze też jest ryzyko kontuzji, więc z mojego punktu widzenia lepiej
spróbować zaatakować dobry wynik, a może wręcz mistrzostwo, teraz, niż
liczyć na to, że w przyszłym roku Biedrins będzie miał kolejny
najlepszy sezon życia, Roy się nie skontuzjuje itp., tyle że z
Grangerem. Kiper kiperem, ale wygrywać trzeba wtedy, gdy jest okazja.
Zwróć uwagę, że po tradzie Salmonsa, mam dziurę na jego pozycji,
Gordon gra nędznie, Stojak lepiej nie mówić, a Hawesowi wrócił Gooden
i ten też kiepści. Do tego cały czas jest chory Biedrins, Dalembert,
to wtopa draftu, a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał
trafiać. Do tego doszła kontuzja Grangera, z której nie wiadomo kiedy
wróci, bo dziś rano czytałem, że parę tygodni jeszcze posiedzi. Z tego
wyłania się generalna tragedia. W związku z kontuzją Grangera pojawia
się też problem, czy on w ogóle wróci w tym sezonie. Indiana go nie
potrzebuje, bo na PO nie mają większych szans, więc mogą się pokusić
na przedostatnie miejsce w konferencji. A jak wróci, to nie wiadomo
czy będzie zdrowy, czy będzie mu się chciał grać itd. A może
zapomniał, że ma podpisane extension i myśli, że gra o kontrakt? I jak
się skapnie, to się skiepści? ;]

Myśl, że mogłem nie sprzedawać Grangera może mi przeleci, ale to nie
ma znaczenia, bo to była cena ataku na mistrzostwo. Ostatnie tygodnie
pozyskanej trójki były świetne. Artestowi odpadł TMac i zmienił się
podstawowy rozgrywający, Boston kończy sezon i Pierce powinien grać
lepiej, bo walczą o HCA, a Villa, którego jak debil wcześniej
wywaliłem, zaskakuje od dłuższego czasu, więc może jeszcze trochę
pociągnie. Poza tym on też może być kiperem - i to tańszym niż
Granger, i grającym w ostatnim miesiącu lepiej niż on!
I zgoda na Villę przeważyła, bo bez niego raczej bym na to nie
poszedł.

Pzdr. Washko

Data: 2009-02-26 15:11:03
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Washko pisze:
[...]

No to jedno male sprostowanko.
Villa nie moze byc kiperem.

Jako gracz, ktory przelecial przez waiverow/fa - ma cene wyzerowana i moze byc tylko RFA.
Chyba, ze masz na mysli maczowanie, a potem kipowanie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 15:29:22
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
Washko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pominąłeś zupełnie, jaką tendencję ma moja drużyna w osiąganych
wynikach. Jest ona wyraźnie spadkowa. To oznacza, że bez tradu za
chwilę mógłbym w ogóle stracić szansę na podium.

Alez w pelni sie zgadzam, ze dobrym pomyslem bylo sprzedanie keepera, po
prostu wg mnie wybrales nie tego co trzeba.

Tymczasem sensem
naszej zabawy jest wygrywanie, a nie kiszenie kiperów :)

Szkopul tkwi w tym, ze kiszenie keeperow jest dosyc ladnie powiazane z
wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

[...]

Czysta gdybologia, wg ktorej rownie dobrze mozna powiedziec, ze Granger jest mlody i wraz z doswiadczeniem moze byc jeszcze lepszy.

[...]

Ponownie nie odnosisz sie do mojego sedna sprawy, latanie dziur,
wzmacnianie sie w tym sezonie, wszystko fajnie i zrozumiale, ale
dlaczego musiales to robic swoim najlepszym keeperem?

a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał trafiać.

Ha! To juz rozumiem o co tu chodzilo ;-)

Myśl, że mogłem nie sprzedawać Grangera może mi przeleci, ale to nie
ma znaczenia, bo to była cena ataku na mistrzostwo.  [....]
Kiper kiperem, ale wygrywać trzeba wtedy, gdy jest okazja.

To co mnie w tym trejdzie najbardziej dziwi, a wrecz wydaje sie
ironiczne, to fakt, ze sprzedales swietnego keepera, moze nawet
najlepszego w lidze, a pomimo tego IMHO nawet na sekunde nie stales sie
faworytem do wygranej.

Ostatnie tygodnie pozyskanej trójki były świetne.

Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

Poza tym on też może być kiperem - i to tańszym niż
Granger, i grającym w ostatnim miesiącu lepiej niż on!

Nie moze byc keeperem, co najwyzej RFA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 06:35:58
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

Czyli nie dajesz mi zadnych szans na mistrza?:(

pzdr

Data: 2009-02-26 15:48:28
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]
> w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

Czyli nie dajesz mi zadnych szans na mistrza?:(

Dlaczego? Przeciez zakeeperowales Duranta i Odena... Sam widzisz jakie ogolne zdanie splodzilem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 06:46:46
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Szkopul tkwi w tym, ze kiszenie keeperow jest dosyc ladnie powiazane z
wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

A Washko chce wygrac w tym sezonie dzieki materialowi na keepera.
Chlopak nie chce czekac i sie go czepiasz.

> a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał trafiać.

Ha! To juz rozumiem o co tu chodzilo ;-)

Oczywiscie o to, ze moje przepowiednie sie sprawdzaja :-)
I mnie prosze nie wkurzac, bo Wam tez zaczne przepowiadac ;-)

> Ostatnie tygodnie pozyskanej trójki były świetne.

Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
powiedziec :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:57:35
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A Washko chce wygrac w tym sezonie dzieki materialowi na keepera.
Chlopak nie chce czekac i sie go czepiasz.

Ech... ile razy mam powtarzac, ze nie zwracam uwagi na pomysl sprzedania
przez Washke keepera, a na sprzedaz tego konkretnego keepera?

> Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
powiedziec :-)

Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 08:02:37
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Ech... ile razy mam powtarzac, ze nie zwracam uwagi na pomysl sprzedania
przez Washke keepera, a na sprzedaz tego konkretnego keepera?

A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole
sens? ;-)

> No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
> powiedziec :-)

Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

ROTFL. Faktycznie - dwutygodniowa kontuzja to totalny deal-breaker w
perspektywnie kilku lat :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 17:23:17
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole

Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

> Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

ROTFL. Faktycznie - dwutygodniowa kontuzja to totalny deal-breaker w
perspektywnie kilku lat :-)

Eghm, to Ty wspomniales, ze bylo to sell-high dla Grangera, moim zdaniem
gdyby byl zdrowy moznaby go sprzedac za wiecej.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 08:52:30
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 17:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
> zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole
> sens? ;-)

Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

Fakty temu przecza. Gdyby byl lepszy deal na stole to zapewne zostalby
klepniety.

> [...]

Eghm, to Ty wspomniales, ze bylo to sell-high dla Grangera, moim zdaniem
gdyby byl zdrowy moznaby go sprzedac za wiecej.

A to niby dlaczego? Uwazasz ze drobna kontuzja stopy ma az takie
znaczenie? Przeciez przed chwila powiedziales ze Granger to kiper o
najlepszym stosunku produkcji do ceny. Jakim cudem drobny uraz mialby
wplynac na jego wartosc skoro kupno kipera nie ma nic wspolnego z jego
wartoscia w dniu dzisiejszym, ani za miesiac, ani nawet za pol roku !

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 18:13:07
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

Fakty temu przecza. Gdyby byl lepszy deal na stole to zapewne zostalby
klepniety.

Um, skoro uwazam, ze zle zrobil to wlasnie oznacza, ze wg mnie nie
klepnal najlepszego dealu na stole. IMHO wiecej mu daje chocby Yao i Ray
Allen za Rondo co podobno Kriszot proponowal.

> [...]

wplynac na jego wartosc skoro kupno kipera nie ma nic wspolnego z jego
wartoscia w dniu dzisiejszym, ani za miesiac, ani nawet za pol roku !

Z banalnego powodu: bo zdrowy bylby wiecej warty dla sprzedajacego.
W ten sposob byloby wiecej statsow do zastapienia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:22:00
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
wiLQ pisze:
Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

Noo, a potem TRad sie dziwi, ze dla L'e 4M to pikus ...
Ot, umiejetnosc robienia interesow sie klania :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 02:29:50
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 09:14, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

No to powtorze to co pisalem na privie - IMO mogl za Gaya mocniej
wydoic Kriszota.
Nie zgadzam sie, ze z Rudego jest kiepski kiper. Moze nie jest
idealny, bo drozszy niz 2.1M$, ale potencjal ma ogromny. A na drafcie
wydajemy rownie duze jesli nie wieksze pieniadze na potencjal.
Poza tym - bedzie gral o kontrakt (chyba, ze Grizzlies od razu go
przedluza w tym offseason), po drugie gross problemow IMO wynika z
niekoniecznie dobrego zgrania z Mayo (zmiana trenera moze by tu
pomogla, plus czas).

[...]

Bo wiesz - nie ma rzeczy niemozliwych. A jezeli ktos postanowi robic
zakupy niczym baron Rotshild "kupuje to bez wzgledu na cene" to druga
strona powinna to wykorzystac. I IMO Washko dobrze zrobil
maksymalizujac swoje szanse w tym sezonie. Kto wie co sie stanie za
rok czy dwa lata. Carpe diem - jak mawiali starozytni Indianie.

[...]

Kurna po sezonie pelnym rozczarowan i fb-owych porazek trzeba bylo
jakiegos optymistycznego akcentu!
BTW Villa dolacza do grupy ciekawych pickupow ktore po pobraniu z
waiverow zaczynaja szalec i ktore dolaczam do wymian. Biedrins,
Calderon a teraz Villa. Za rok pewnie to bedzie Robin Lopez ;-)

No i ta trojka poszla sobie za zlamasa Grangera (3.7 - 4.7), ktory za
rok uczyni L'e bardzo groznym na starcie.

Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

No a Washko? Coz, ja nie komentuje, ale tak sie chyba wlasnie powinno
wykorzystywac kiperow w walce o najwyzsze cele :-)

Dokladnie. Przedkladanie zyskow krotkoterminowych nad dlugoterminowym
gdybaniem w tym wypadku jest jak najbardziej slusznym podejsciem.

PS. Oczywiscie to tylko pierwsze podmuchy (choc dosc porywiste, nie
powiem), wierze, ze to nie koniec deali :-)

A ja nie jestem pewien. Jedyna szansa na zamieszanie w tabeli jaka
widze to gdyby jakas wymiane zrobil Bartek. Ale nie mam pojecia kogo
mialby wyrwac za tego Odena. No chyba, ze zechce sprzedac Durnia, to
moge sie ewentualnie podlaczyc z tymi resztkami ktore mi zostaly...
BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 11:40:44
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena, ani Gaya.
Gay za 4.4 oczywiscie moze wypalic, ale skoro Kriszot zechcial sie wyprzedac (a mial z czego), to mogl zapolowac na prawdziwa okazje.
.... i dobrze wybadac rynek.
Z drugiej strony - kto wie, czy trejdy by ruszyly, gdyby Kriszot nie byl tym pierwszym, co to musi zaczac :D

[...]

Proponuje zatem w imieniu ligi zmniejszych max moves L'e do 15 :-)

No i ta trojka poszla sobie za zlamasa Grangera (3.7 - 4.7), ktory za
rok uczyni L'e bardzo groznym na starcie.

Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

Taaa, tos nas pocieszyl :-)

[...]

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 02:44:11
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 11:40, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> pomogla, plus czas).

A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena

A to dlaczego?:)

> [...]
> BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Oj tak to prawda...:)

pzdr

Data: 2009-02-26 11:48:10
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena

A to dlaczego?:)

No przeca tak ladnie wyjasnilem, a Ty to wyciales ;-(

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 02:51:00
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Patrzac na to jak w ostatnich latach robilismy zakupy i jakich
zawodnikow zatrzymywalismy - 4.4 za Gaya nie robi na mnie wiekszego
wrazenia. Chlopak w tym sezonie jest w okolicach Top80 - zgoda, ze to
nie taki cymes. Ale rok temu jako drugoroczniak byl w okolicach Top30.
IMO to dobry material za niezbyt wygorowane pieniadze. Juz Horford za
4.3 bylby wiekszym znakiem zapytania.

Z drugiej strony - kto wie, czy trejdy by ruszyly, gdyby Kriszot nie byl
tym pierwszym, co to musi zaczac :D

Mysle, ze byl kamyczkiem ktory przewazyl szale :-)

> [...]
> Calderon a teraz Villa. Za rok pewnie to bedzie Robin Lopez ;-)

Proponuje zatem w imieniu ligi zmniejszych max moves L'e do 15 :-)

LOL.

> Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

Taaa, tos nas pocieszyl :-)

No nie wiem. Czemu kupienie Grangera mialoby zmieniac percepcje
Arenasa? Toz jeszcze niedawno slyszalem smiechy na sali gdy sie mowilo
o jego potencjale kiperowym. Cos sie zmienilo?

> [...]
> BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Oooo - brzmi ciekawie. Rozumiem, ze nowa polityka milczenia zawiazuje
Ci usta? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 11:57:38
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

IMO porownywalnym, wszak to center no i dosc stabilnie sie rozwijajacy, o ile zdrowy.
Tylko zobaczy na czym polega roznica - Horforda Kriszot ma z zalozenia, na Gaya musial sie wyprzedac.

[...]

Aaa, to ja tam nie wiem :-)

[...]

.... a co ja tam wiem :-) Ja tylko maly trybik w machinie szolbiznesu ...

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 03:38:44
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 11:57, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> 4.3 bylby wiekszym znakiem zapytania.

IMO porownywalnym, wszak to center no i dosc stabilnie sie rozwijajacy,

Ale ma wieksza konkurencje niz Gay. Poza tym slyszalem narzekania, ze
niby postep jest, ale nie do konca taki jakiego oczekiwano.

Tylko zobaczy na czym polega roznica - Horforda Kriszot ma z zalozenia,
na Gaya musial sie wyprzedac.

Ale to bylby problem tylko wtedy jezeli Yao mialby dla niego potencjal
kiperowy. A nie sadze zeby tak bylo, wiec "poswiecenie" jest tylko
pozorne.

> No nie wiem. Czemu kupienie Grangera mialoby zmieniac percepcje
> Arenasa? Toz jeszcze niedawno slyszalem smiechy na sali gdy sie mowilo
> o jego potencjale kiperowym. Cos sie zmienilo?

Aaa, to ja tam nie wiem :-)

Dobra, dobra.

> Oooo - brzmi ciekawie. Rozumiem, ze nowa polityka milczenia zawiazuje
> Ci usta? ;-)

... a co ja tam wiem :-) Ja tylko maly trybik w machinie szolbiznesu ...

No to przedaj mi sierzanta Garcie i staniesz sie duzym trybem! A moze
nawet C-Trybem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:19:01
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Czyli cos jak cale Memphis :-)

[...]

No nie.
Bo ma teraz 3 kiperow i nadal amunicje do wydania.
Jezeli zapoluje na kolejnego - jeden bedzie do odstrzalu.
A skoro, jak pisze, moim zdaniem trudno wskazac kogos z dwojki Gay/Horford, to po co bylo sie szarpac na borderline kipera?

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:22:42
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:19, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale ma wieksza konkurencje niz Gay. Poza tym slyszalem narzekania, ze
> niby postep jest, ale nie do konca taki jakiego oczekiwano.

Czyli cos jak cale Memphis :-)

O to, to, to. Jezeli Memphis zacznie grac po okiem jakiegos sensownego
trenera to i Gay na tym skorzystac powinien. Ale moze lepiej zacznijmy
go obrzydzac Kriszotowi zeby chlopak wrocil do puli i wtedy przekonamy
sie jaka jest jego wartosc rynkowa ;-)

> [...]

No nie. Bo ma teraz 3 kiperow i nadal amunicje do wydania.
Jezeli zapoluje na kolejnego - jeden bedzie do odstrzalu.

No chyba, ze ktorys zmieni pozycje - wtedy bedzie mogl zatrzymac
wszystkich.

A skoro, jak pisze, moim zdaniem trudno wskazac kogos z dwojki
Gay/Horford, to po co bylo sie szarpac na borderline kipera?

Moze wlasnie dlatego, zeby spuscic Horforda bez wiekszych wyrzutow
sumienia?
Niech sie Kriszot wypowie - co mu tam przyswiecalo? A moze zamierza
odpuscic Manu? :-)

> No to przedaj mi sierzanta Garcie i staniesz sie duzym trybem! A moze
> nawet C-Trybem ;-)

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Jest tylko jeden sposob, zebys sie o tym przekonal. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:33:12
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Noo, wlasnie teraz bedzie miec podwojne :-) Chyba, ze inaczej oceniamy potencjal kiperowy.

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Jest tylko jeden sposob, zebys sie o tym przekonal. :-)

Taa, i ja znam ten sposob!
Jezeli teraz wskoczysz do dziesiatki na koniec sezonu - uwierze :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:43:56
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:33, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Moze wlasnie dlatego, zeby spuscic Horforda bez wiekszych wyrzutow
> sumienia?

Noo, wlasnie teraz bedzie miec podwojne :-) Chyba, ze inaczej oceniamy
potencjal kiperowy.

Bardzo mozliwe. IMO Gay to wiesze ryzyko, ale i zdedydowanie wiekszy
upside. Gorsza druzyna, mniejsza konkurencja wewnetrzna. Upside
Horforda ograniczany jest przez kolejnosc dziobania w Hawks.  I
chociazby to, ze nie jest i niewiele wskazuje ze kiedykowleik bedzie
go-to guyem.

Czikin!!!!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:53:06
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??
2. Od kiedy gracz musi byc go2guyem, zeby byc cennym graczem roto? Wieeem, ze przyklad Cambiego ostatnio nie jest trendy, ale i tak Twoja teza jest ciekawa :-)
Generalnie - Twoj dobry humor rozumiem :-)

Nie da sie ukryc :-(
Wiesz, nie kazdy jest supermanem ;-(

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 05:21:48
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:53, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> go-to guyem.

Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??

A to liczy sie tylko konkurencja na pozycji?

2. Od kiedy gracz musi byc go2guyem, zeby byc cennym graczem roto?

Nie twierdze, ze musi byc. Twierdze ze latwiej byc cennym zawodnikiem
bedac go-to-guyem i tu Gay ma przewage na Horfordem. Przeciez
rozpatrujemy relatywna wartosc wzgledem siebie.

Wieeem, ze przyklad Cambiego ostatnio nie jest trendy, ale i tak Twoja
teza jest ciekawa :-)

Nuuuuu - LeBron, Dywan, Kobe czy kilku innych go-2-guyow generalnie
jest bardziej ceniona niz Athony Parker czy ktokolwiek inny grajacy
drugie-trzecie skrzypce.

Generalnie - Twoj dobry humor rozumiem :-)

A to jeszcze nie koniec! ;-)

> Czikin!!!!!

Nie da sie ukryc :-(
Wiesz, nie kazdy jest supermanem ;-(

To badz Krypto-Nate'm skoro juz musisz ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 14:38:22
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??

A to liczy sie tylko konkurencja na pozycji?

Bo tylko ta tnie minuty.
Z inna konkurencja roznie bywa.
Bo co z tego, ze teammate grajacy zabiera pare punktow, skoro nie-grajacy powiesi obrone na Twoim graczu i zniszczy FG?

[...]

Taaa, TMac tez bywal go2guyem.
Wiec zadna to regula.
A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

Pewnie, ze go2guyom latwiej jest trzaskac statystyki, ale w top 30 roto nie widze samych go2guyow.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 05:55:21
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 14:38, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Bo co z tego, ze teammate grajacy zabiera pare punktow, skoro
nie-grajacy powiesi obrone na Twoim graczu i zniszczy FG?

Ale tu wchodzimy juz w zbyt duze szczegoly zeby pozwolic sobie na
daleko idac generalizowanie.
Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.
Jest taki jeden wskaznik jak Usg%. Dla Gaya wynosi on 26%. Dla
Horforda 16%. To kto ma wiekszy upside?
Dla porownania Duren ma 28%, Granger 29%, James 34%...

> [...]
> drugie-trzecie skrzypce.

Taaa, TMac tez bywal go2guyem. Wiec zadna to regula.

Uuuuu. Tu mnie rozczarowales. Ja nie szukam reguly skutecznej w 100%.
\
Mnie zadowoli marne 75% pewnosci.

A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie
tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Pewnie, ze go2guyom latwiej jest trzaskac statystyki, ale w top 30 roto
nie widze samych go2guyow.

A tylko gdybys widzial samych to bylbys przekonany ze status ma
znaczenie?
No i ilu wedlug Ciebie ich tam jest? Mniej niz polowa?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:01:52
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.

:-)
ok, no to EOT :-)

A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie
tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Bo nie jest typem strzelca.
To jakby warunek konieczny.
BTW, Ty jak juz licytujesz powyzej 5 baniek to tylko go2guyow?
OK, to bedzie git :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 06:06:45
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:01, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
> zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.

:-)
ok, no to EOT :-)

Skoro nalegasz ;-)

> O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Bo nie jest typem strzelca. To jakby warunek konieczny.

A moze to pochodna ilosci strzelcow jakich przez lata w Hawks sie
nagromadzilo po kątach? JJ, Bibby, Smith, Marvin... Biednemu
Horfordowi nie daja sie wykazac, a przeciez patrzac na skutecznosci az
samo sie narzuca.

BTW, Ty jak juz licytujesz powyzej 5 baniek to tylko go2guyow?

Powyzej 5, 10 i 15 tez. Przeciez wiesz :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:31:40
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie zgadzam sie, ze z Rudego jest kiepski kiper. Moze nie jest
idealny, bo drozszy niz 2.1M$, ale potencjal ma ogromny.

Jesli nie jest idealny to przede wszystkim dlatego, ze zawalil ten sezon
i gral jak leszcz, a nie jak keeper. Ba! Przeciez on nawet nie zarobil
na swoja tegoroczna pensje w naszej lidze. Dlatego kluczowe pytanie
brzmi na ile to wina trenera czy Mayo i na ile sie to moze zmienic w
przyszlym sezonie. Osobiscie nie jestem optymista w tej kwestii.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:58:07
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

brzmi na ile to wina trenera czy Mayo i na ile sie to moze zmienic w
przyszlym sezonie. Osobiscie nie jestem optymista w tej kwestii.

To caly urok potencjalu. Mozna go realizowac jak Darko a moze tez jak
Dywan :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:34:32
Autor: wiLQ
[fb] Okienko ruszylo w kipie...
Slawek Mroz napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i mamy dwa deale.
Jeden wzglednie spodziewany:

Sheed oddal Gaya (pensja 3.4, za rok 4.4) za Minga.

Poszedl drugi trejd na tej samej linii, Tony Parker za Kenyona Martina.

I o ile wetowac nie zamierzam to musze przyznac, ze jestem troszke
zdziwiony taka sytuacja [po co 2 oddzielne trejdy?] i moglby ktos mi
pomoc sie pozbyc natretnej mysli: "kurcze, nie moge sobie przypomniec,
Kriszot jest kumplem Rasheeda i to dzieki niemu trafil do keepera?".

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 06:42:40
Autor: Washko
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

pomoc sie pozbyc natretnej mysli: "kurcze, nie moge sobie przypomniec,
Kriszot jest kumplem Rasheeda i to dzieki niemu trafil do keepera?".

Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o
ile w ogóle, więc w czym problem?

Pzdr. Washko

Data: 2009-02-26 06:50:51
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:42, Washko <was...@washko.org> wrote:

> [...]

> pzdr
> wiLQ

Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o

W tym ze Kriszotowi niewiadomo co ma w tej chwili dac ten trejd?
Parker jest jakby nie patrzec jednak lepszy, a dodatkowo Martin ma
klopotone zdrowotne, niewykluczone ze po prostu usiadze na lawce.
Czyli sheed oddaje niepewnego zdrowiem gorszego(nieznacznie ale
zawsze) za lepszego goscia.
Mi ten trejd tez sie do konca nie podoba, ale nie na tyle zebym mial
vetowac.

pzdr

Data: 2009-02-26 15:59:25
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> ile w ogóle, więc w czym problem?

W tym ze Kriszotowi niewiadomo co ma w tej chwili dac ten trejd?

Martin jest RFA, a Parker nie. IMHO trzyma sie to kupy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 16:37:15
Autor: Kriszot
Okienko ruszylo w kipie...
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

Martin jest RFA, a Parker nie. IMHO trzyma sie to kupy.

Rozmowa zabrnęła tak daleko a nie miałem się szansy wypowiedzieć wiec:na
wstępie Bartku: tak Gay to dla mnie Kipper i zamierzam go kipowac, czy ci się
to podoba czy nie, następnie wymiana miała być 2vs2 ale nie mogliśmy się
dogadać z rasheedem dlatego została podzielona na dwa osobne  trady,zależy mi
na martinie  w następnym sezonie \gdyż  chce mieć do niego prawa RFA,moze dla
podsumowania powiem jakie dostałem inne propozycje :trade  a wiec Propose
Bartka -Yao plus parker za Oden hmm jednak wole Gay plus MArtin ,następnie
proponowałem z washko chciałem Rondo za Yao plus jeden z dwóch allen lub
martin niestety ni wypalilo,nastepny propozycjia jaka dalem washko to yao za
grangera także nie udało się .Panowie wybrałem najlepsza opcje z propozycji
jakie dostałem i tak to wygląda myślę ze nie powinniście mnie więcej
wątpliwości bo w moim zachowaniu nie było żadnych działań sprzecznych z nasza
liga rywalizuje tu każdym i myślę o sobie i tyle...

Data: 2009-02-26 09:09:33
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 17:37, " Kriszot" <kriszo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
wiLQ <N...@spam.com> napisał(a):

> [...]

wstępie Bartku: tak Gay to dla mnie Kipper i zamierzam go kipowac, czy ci się

Nie traktuj tego jako ataku na Ciebie. Po prostu chcialem sie upewnic
czy traktujesz Gay'a jako keepera, zebym nie mial watpliwosci:)

pzdr

Data: 2009-02-26 19:08:34
Autor: Kriszot
Okienko ruszylo w kipie...

Nie traktuj tego jako ataku na Ciebie. Po prostu chcialem sie upewnic
czy traktujesz Gay'a jako keepera, zebym nie mial watpliwosci:)

pzdr
No to spoko,pewnie ze gay za yao nie jest moja wymarzona oferta ale lepszych
nie miałem i nie widziałem na horyzoncie wiec doszło do takich wymian.I Gay to
na pewno mój kiper wiec masz pewność.

Data: 2009-02-26 17:44:34
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
 Kriszot napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
to podoba czy nie, następnie wymiana miała być 2vs2 ale nie mogliśmy się
dogadać z rasheedem dlatego została podzielona na dwa osobne

A mozna wiedziec co stanowilo kosc niezgodny co po dobie zniknelo?

powiem jakie dostałem inne propozycje :trade  a wiec Propose
Bartka -Yao plus parker za Oden

No tak, moglem na to wpasc sam ;-)

z washko chciałem Rondo za Yao plus jeden z dwóch allen lub
martin niestety ni wypalilo,

Washko powaznie?!?! Wiedzialem, ze to bedzie goracy i ciekawy dzien, ale
nieustannie mnie zadziwia jak wielkie sa roznice w ocenie zawodnikow ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 17:00:31
Autor: Kriszot
Okienko ruszylo w kipie...
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

A mozna wiedziec co stanowilo kosc niezgodny co po dobie zniknelo?

Wachałem się na oddaniem parkera za martina bo Gay to dla mnie czysta wymiana
kipper- gwiazda i o rudego pytałem  rasheeda cały sezon ,natomiast z parkerem
miałem więcej wątpliwościco do drugiej pary,doszedłem do wniosku ze przyda mi
się na pewno  rfa martina i dlatego doszło do drugiej wymiany

Data: 2009-02-26 18:16:59
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
 Kriszot napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A mozna wiedziec co stanowilo kosc niezgodny co po dobie zniknelo?
> Wachałem się

Musze przyznac, ze sie mocno usmialem... a to tylko jedna literka ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 15:51:52
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"Washko" <washko@washko.org> wrote in message news:cd67568e-2c27-4c19-9033-8ea8090a8d2ee18g2000yqo.googlegroups.com...
On 26 Lut, 15:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o
ile w ogóle, więc w czym problem?

Otóż to....

Rasheed

Data: 2009-02-26 06:57:17
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:51, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Washko" <was...@washko.org> wrote in message

On 26 Lut, 15:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

>Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o
>ile w ogóle, więc w czym problem?

Otóż to....

No wlasnie nie otoz to.
Nie czesto zdarza sie zeby gracza slabszego z klopotnymi zdrowotnymi
oddac za lepszego. Tym bardziej ze oddajacy nic na tym nie zyskuje.
Nie podoba mi sie ten trejd w ogole.

A co jesli sie okaze jutro ze K-mart odpoczywa 2 tygodnie? Dziwi mnie
ze Kriszot nawet nie czeka do wyjasnienia jego stanu zdrowia?

pzdr

Data: 2009-02-26 07:00:25
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:57, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

A co jesli sie okaze jutro ze K-mart odpoczywa 2 tygodnie? Dziwi mnie
ze Kriszot nawet nie czeka do wyjasnienia jego stanu zdrowia?

A jeszcze dopisze, a co jesli Duncan posiedzi dluzej, wtedy Parker
nagle staje sie graczem 2 razy lepszym niz K-Mart.

Mi ten trejd coraz bardziej sie nie podoba.

Data: 2009-02-26 16:02:50
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:a9c99051-3e04-4692-abc7-7d1389eec715r22g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Z tego co wiem dzis gral  cale 36 minut. Mnie za to dziwi, ze uwazasz ze Kriszot nic nie zyskuje. Mi tam bylo ciezko oddac K Marta. A Parker ma swoje wzloty i upadki. Jesli chodzi o rankinki Y! caloroczny i misieczny nie ma o czym rozmawiac, chyba ze sugerujemy sie 3 ostatnimi spotkaniami.

Rasheed

Data: 2009-02-26 07:07:22
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 16:02, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
<soo...@gmail.com> wrote in message

> [...]

>ze Kriszot nawet nie czeka do wyjasnienia jego stanu zdrowia?

Z tego co wiem dzis gral  cale 36 minut.

Wiec zakladam tez ze czytasz newsy o stanie jego zdrowia!

pzdr

Data: 2009-02-26 16:10:44
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:1a41fed7-0683-4ab4-b321-06ed18707bf4f11g2000vbf.googlegroups.com...
On 26 Lut, 16:02, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:

Z tego co wiem dzis gral cale 36 minut.

Wiec zakladam tez ze czytasz newsy o stanie jego zdrowia!

A musze?? Jak cos znajde to czytam. Z tego co wiem caly czas te same problemy z ktorymi gra calkiem dobrze przez caly sezon.

Rasheed

Data: 2009-02-26 07:30:57
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 16:10, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
<soo...@gmail.com> wrote in message

>Wiec zakladam tez ze czytasz newsy o stanie jego zdrowia!

A musze??

musisz!?

pzdr

Data: 2009-02-26 16:10:13
Autor: lorak
FB - pytanie
tak patrze, ze dzisiejszy dzien na grupie zostal zdominowany przez FB, wiec i ja cos od siebie dorzuce.

otoz gram w jednej lidze (system fantasy points) na pieniadze. im nizsze miejsce sie zajmie, tym wiecej sie placi. pierwsze trzy osoby nie placa nic, lecz dziela sie calkowita pula ;)

no i ostatnio byly dwie wymiany, co do ktorych chcialbym poznac wasze zdanie.

1. osoba walczaca o podium, ze spora przewaga slotow (tzn. ma bardzo duzo meczow na plusie) oddala Melo, Jeffa Greena i Biedrinsa. osoba z dolu stawki (doslownie kilka meczow na minusie), ktora jeszcze ze dwa miejsca wyzej moze skoczyc (czyli w najlepszym razie byc w srodku tabeli) oddala Dwighta i Westbrooka.

2. rowniez walczacy o podium oddal Billupsa i McGuire'a. ostatnia osoba w tabeli, ktora nie ma zadnych szans nawet na zajecie przedostatniego miejsca oddala Bosha.

rowne, nierowne, zaskakujace?

Data: 2009-02-26 16:16:23
Autor: Slawek Mroz
FB - pytanie

[...]

No idea.
Ile jest druzyn?
Jak punktujecie?

deale 1-2 , 2-3 zawsze trudniej jest ocenic.
Ale ja bym sie na miejscu osoby dostajacej Bosha nie obrazil :-)
A na miejscu tez dostajacej Dwighta z Westbrookiem to juz calkiem :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 16:16:21
Autor: lorak
FB - pytanie
Slawek Mroz pisze:

[...]

12 druzyn, 5 pozycji + 3 util i 4 bench

FGA  -1
FGM +2.5
FTA -1
FTM +1.5
3PTM +1.5
PTS +1
OREB +0.5
REB +2
AST +3
ST +4
BLK +4
TO -3
TECH -1
EJCT -3

Data: 2009-02-26 17:18:03
Autor: wiLQ
FB - pytanie
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

tak patrze, ze dzisiejszy dzien na grupie zostal zdominowany przez FB, wiec i ja cos od siebie dorzuce.

Z innego posta:

[...]

Hmmm, bardzo mocno podkoszowe te ustawienia ;-)

otoz gram w jednej lidze (system fantasy points) na pieniadze. im nizsze miejsce sie zajmie, tym wiecej sie placi. pierwsze trzy osoby nie placa nic, lecz dziela sie calkowita pula ;)

A jakie kwoty wchodza w gre? ;-)

[...]

Hmmm, moje zdanie jest takie:
1) Fajny trejd dla obu stron, okolopodiumowy ma nadmiar meczy to
zamienil drobniejsze na pewna supergwiazde by pozostale mecze jak
najlepiej wykorzystac i w dodatku pozbyl sie problemu co z Biedrinsem,
ten drugi rzucil koscia na eksplozje Melo, powrot do produktywnosci
Biedrinsa i przy okazji rozwiazal problem braku gier. Bedac na dole
stawki wydaje sie to sensowna proba drogi ku lepszemu.
2) Dziwny trejd. Zaczynajac od tego, ze osoba, jak to ujales, bez szans
na przedostatnie miejsce w ogole robi teraz trejd. Przypomnial sobie, ze
warto by pograc czy jak? Tym bardziej dziwne, ze dopoki Bosh nie opusci
troche gier to raczej na nim straci niz zyska.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 19:06:05
Autor: lorak
FB - pytanie
wiLQ pisze:

A jakie kwoty wchodza w gre? ;-)

dla Leszczura pewnie niewielkie ;)
ale dzieki temu i tak zabawa jest jeszcze bardziej emocjonujaca
wyglada to tak:
1. 0
2. 0
3. 0
4. 50zł
5. 60zł
6. 70zł
7. 80zł
8. 90zł
9. 100zł
10. 110zł
11. 120zł
12. 130zł

wygrana
1 miejsce: 500zł
2 miejsce: 210zł
3 miejsce: 100zł

Data: 2009-02-26 10:27:30
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 19:06, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
wiLQ pisze:

> A jakie kwoty wchodza w gre? ;-)

dla Leszczura pewnie niewielkie ;)

LOL. Dalibyscie sobie siana juz z tymi "dularami" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 19:37:05
Autor: wiLQ
FB - pytanie
> [...]

> A jakie kwoty wchodza w gre? ;-)

ale dzieki temu i tak zabawa jest jeszcze bardziej emocjonujaca

Hmm, w keeperze mamy stale wpisowe, ale ten pomysl mnie zaintrygowal:
motywuje to kogokolwiek do wiekszej walki, zwlaszcza w dolach tabeli,
czy roznice w kwotach sa za male?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 19:45:41
Autor: lorak
FB - pytanie
wiLQ pisze:
[...]

w tamtym roku zwyciezca bral wszystko i gdzies o tej porze sezonu wiadomo juz bylo, ze tylko dwie osoby licza sie w walce o pierwsze miejsce, wiec reszta ligi byla raczej malo aktywna. teraz jest wrecz przeciwnie. np. te dwie wymiany, o ktorych wspomnialem, szczegolnia ta z Boshem, wywolaly niemale burze.

a jakie jest wpisowe u was w kiperze? i na co idzie? ;)
i w ogole moglby ktos mi przyblizyc jego zasady, bo widze ze jest nieco inny (np. RFA i jak sie domyslam roto) niz ten, w ktory gram.

Data: 2009-02-26 10:54:28
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 19:45, lorak <jea...@gmail.com> wrote:

a jakie jest wpisowe u was w kiperze? i na co idzie? ;)

Po 100 PLN od lebka i wydajemy glownie na dziewczyny.

i w ogole moglby ktos mi przyblizyc jego zasady, bo widze ze jest nieco
inny (np. RFA i jak sie domyslam roto) niz ten, w ktory gram.

Draft licytowany - 50M$ salary cap. Kazda druzyna moze zatrzymac do 3
zawodnikow jako kiperow o ile ich kontrakt jest nie mniejszy niz 2,1M
$. Kiper ma zwiekszana pensje w kolejnym sezonie o 10% ale nie mniej
niz 1M$. RFA to zawodnik z pensja ponizej 2,1M$ i jego pensja moze
zostac w nastepnym drafcie zmaczowana (o ile GM zmiesci sie w salary
cap). Kipuejmy nie wiecej niz 3 zawodnikow puls 1 RFA, ale jezeli nie
wykorzystasz wszystkich slotow na kiperow to mozesz je zamienic na
prawa do RFA. To tak w skrocie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 19:55:55
Autor: wiLQ
FB - pytanie
> [...]

w tamtym roku zwyciezca bral wszystko i gdzies o tej porze sezonu wiadomo juz bylo, ze tylko dwie osoby licza sie w walce o pierwsze miejsce, wiec reszta ligi byla raczej malo aktywna. teraz jest wrecz przeciwnie. np. te dwie wymiany, o ktorych wspomnialem, szczegolnia ta z Boshem, wywolaly niemale burze.

Czyli sugerujesz, ze taki podzial poprawia aktywnosc?

a jakie jest wpisowe u was w kiperze? i na co idzie? ;)

Na nagrody dla Top5. Jak chcesz sie dowiedziec wiecej [a nie chcialoby
mi sie streszczac bo zasad jest troche z tego wzgledu, ze to keeper z
pensjami] to zajrzyj na ta strone: http://www.fbbest.com , tam na forum
chyba gdzies lezy plik z ladnie opisanymi wszystkimi zasadami. ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:12:13
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 19:55, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

[...]

A pliki sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:14:35
Autor: wiLQ
FB - pytanie
> [...]

> chyba gdzies lezy plik z ladnie opisanymi wszystkimi zasadami. ;-)

A pliki sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow :-)

Tak? Ups. To moze trzeba ten konkretny plik umiescic gdzie indziej?
Czy bronimy tajemnicy? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 12:43:50
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 20:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A pliki sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow :-)

Tak? Ups. To moze trzeba ten konkretny plik umiescic gdzie indziej?
Czy bronimy tajemnicy? ;-)

Chyba mozemy sie podzielic. Ostatecznie mozna zrobic ankiete na
forum :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:06:17
Autor: lorak
FB - pytanie
wiLQ pisze:

Czyli sugerujesz, ze taki podzial poprawia aktywnosc?

to mozna nawet w pewien sposob zmierzyc.
ligowy temat na forum mial w zeszlym roku 29 stron przez caly sezon. obecny ma juz 54.
tak wiec mozna pokusic sie o postawienie tezy, ze aktywnosc wzrosla dwukrotnie ;)

Data: 2009-02-26 20:12:59
Autor: lorak
FB - pytanie
wiLQ pisze:

zajrzyj na ta strone: http://www.fbbest.com

jakie kiedys byly ciekawe drafty: Elden Campbell w piatej, albo Gugliota w drugiej rundzie.

kim jest EEyore, ktory po trzech latach panowania nagle zniknal?

Data: 2009-02-26 20:18:00
Autor: wiLQ
FB - pytanie
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

kim jest EEyore, ktory po trzech latach panowania nagle zniknal?

Nie moje czasy, wiec nie wiem, ale po takim zdaniu postawilbym teze, ze
reszta nie wytrzymala i go wywalila ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:59:09
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 20:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> kim jest EEyore, ktory po trzech latach panowania nagle zniknal?

Nie moje czasy, wiec nie wiem, ale po takim zdaniu postawilbym teze, ze

Osiolek jest niedoscignionym idealem fantasy basket :-)
Dobrze, ze juz nie gra, bo to by bylo nudne ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 12:02:49
Autor: sooobi
FB - pytanie
On 26 Lut, 20:59, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Nie moje czasy, wiec nie wiem, ale po takim zdaniu postawilbym teze, ze
> reszta nie wytrzymala i go wywalila ;-)

Osiolek jest niedoscignionym idealem fantasy basket :-)
Dobrze, ze juz nie gra, bo to by bylo nudne ;-)

Byl nie pokonania? Czy jako jedyny mial szybki internet i sprawdzal
stasy w internecie a wy tylko wyniki na telegazecie, i pobieznie
statsy wieczorem ( bo impuls co 6 minut).?:)
Czemu juz nie gra?

pzdr

Data: 2009-02-26 12:06:09
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 21:02, soo...@gmail.com wrote:

> [...]

stasy w internecie a wy tylko wyniki na telegazecie, i pobieznie
statsy wieczorem ( bo impuls co 6 minut).?:)

Nie wiem. Odszedl jak MJ - u szczytu (po raz pierwszy). Znudzilo mu
sie ogrywanie amatorow. Nigdy nie wyjawil swojej tajemnicy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 21:43:11
Autor: Gerard
FB - pytanie

Uzytkownik "L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:debb3f05-f750-489f-b5ac-3691d66146fbw35g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Nie wiem. Odszedl jak MJ - u szczytu (po raz pierwszy). Znudzilo mu
sie ogrywanie amatorow. Nigdy nie wyjawil swojej tajemnicy.

I OISNM dziala teraz w Gazecie W.

pozdr

Data: 2009-02-26 22:11:03
Autor: wiLQ
FB - pytanie

> [...]

Nie wiem. Odszedl jak MJ - u szczytu (po raz pierwszy). Znudzilo mu
sie ogrywanie amatorow. Nigdy nie wyjawil swojej tajemnicy.

A ma ktos z nim jakis kontrakt? Moze wrocilby teraz gdy byscie go
przekonali, ze juz jestescie zaawansowanymi amatorami? ;-)
Bo po takim wstepie trzeba przyznac, ze brzmi jak ciekawe wyzwanie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 21:07:18
Autor: wiLQ
FB - pytanie

> Nie moje czasy, wiec nie wiem, ale po takim zdaniu postawilbym teze, ze
> reszta nie wytrzymala i go wywalila ;-)

Osiolek jest niedoscignionym idealem fantasy basket :-)
Dobrze, ze juz nie gra, bo to by bylo nudne ;-)

W jakim sensie? Mial szklana kule dzialajaca w 100% skutecznosci? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 12:17:42
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 21:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Osiolek jest niedoscignionym idealem fantasy basket :-)
> Dobrze, ze juz nie gra, bo to by bylo nudne ;-)

W jakim sensie? Mial szklana kule dzialajaca w 100% skutecznosci? ;-)

Nie mam bladego pojecia. Moze mial szczescie, a moze stosowal te
metody z ktorych teraz korzysta prawie kazdy z nas. Grunt, ze
wygrywal.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 21:58:52
Autor: lorak
FB - pytanie
L'e-szczur pisze:

Nie mam bladego pojecia. Moze mial szczescie, a moze stosowal te
metody z ktorych teraz korzysta prawie kazdy z nas. Grunt, ze
wygrywal.

a wiesz o nim cos wiecej, udzielal sie gdzies na jakichs forach, czy cos? moze to Wladek Szaranowicz?

Data: 2009-02-26 13:06:57
Autor: L'e-szczur
FB - pytanie
On 26 Lut, 21:58, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:
> [...]
> wygrywal.

a wiesz o nim cos wiecej, udzielal sie gdzies na jakichs forach, czy

Taaa - Wojtek Michalowicz ;-)
Ale chlopak udzielal sie na prsk. Jezeli komus sie chce to niech
pogrzebie w archiwum.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 16:04:38
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o
>ile w ogóle, więc w czym problem?

Otóż to....

ROTFL! Czyli wlasnie klepnales trejd "tak sobie oplacalny o ile w ogole"? ;-) Niech zgadne, zrobiles to bysmy mieli temat do dyskusji? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 16:06:16
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:go6b13$b0c$1news.task.gda.pl...
> [...]

Czyli wlasnie klepnales trejd "tak sobie oplacalny o ile w ogole"? ;-)
Niech zgadne, zrobiles to bysmy mieli temat do dyskusji? ;-)

moze dopiero zastanowilem nad nim po jego klepnieciu :) Cos wczesniej sobie wyliczylem ze moge zyskac, ale pozniej moj zapadl troche opadl, bo w innym miejscu moge stracic, ale nadal uwazam, ze trejd jest rowny.

Rasheed

Data: 2009-02-26 15:54:21
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> Kriszot jest kumplem Rasheeda i to dzieki niemu trafil do keepera?".

Przecież dla Rasheeda pozyskanie Parkera jest tak sobie opłacalne, o

Wg mnie to dobry ruch dla Rasheeda.

więc w czym problem?

Nie tyle problem co jestem zaskoczony ruchami Kriszota. Gay nijak mi nie
podchodzi pod najlepszego keepera, a KMart pod najlepszego RFA... i moze
nie zwrocilbym uwagi na to gdyby nie ten zbieg okolicznosci, ze obaj sa
od Rasheeda i zostali sprzedani za zawodnikow, ktorzy bardzo mu sie
przydadza w walce o mistrzostwo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 16:04:04
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:go6adr$9p3$1news.task.gda.pl...
> [...]

nie zwrocilbym uwagi na to gdyby nie ten zbieg okolicznosci, ze obaj sa
od Rasheeda i zostali sprzedani za zawodnikow, ktorzy bardzo mu sie

A jakich mam pozyskiwac, tych co mi sie nie przydadza?? A jaki ma plan Kriszot na nastepny sezon to nie moja sprawa.

Rasheed

Data: 2009-02-26 16:08:56
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

A jakich mam pozyskiwac, tych co mi sie nie przydadza?? A jaki ma plan Kriszot na nastepny sezon to nie moja sprawa.

Halo! Przeciez nie dziwie sie Twoja strona wymiany skoro klepnales
wlasciwie no-brainery... ale trudno mi uwierzyc, ze Gay i KMart to
max co mozna bylo dostac za Yao i Parkera, nawet w takiej ekonomii ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 16:09:44
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
A jakich mam pozyskiwac, tych co mi sie nie przydadza??

Dokladnie tak.
Zaraz wysylam Tobie propose z Kamanem :-) W ramach zadoscuczynienia zaakceptuj!

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 16:15:41
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go6b7q$3m0$1inews.gazeta.pl...
A jakich mam pozyskiwac, tych co mi sie nie przydadza??

Dokladnie tak.
Zaraz wysylam Tobie propose z Kamanem :-) W ramach zadoscuczynienia zaakceptuj!

Ty wez lepiej stan w mojej obronie, bo nie wiem o co to cale halo :) Kazdy mogl rozmawiac z Kriszotem, bo wiadomo bylo ze bedzie przygotowywal sie do nastepnego sezonu. Gdyby L'e napisal na innego mejla do mnie to kto wie jakby to sie skonczylo... bo jeszcze wtedy Paul byl do ruszenia, teraz juz nie bardzo. Ja walczylem dlugo o Yao i sie udalo. Nadal nie uwazam ze cokolwiek sie rozstrzygnelo i w sumie sprawa koncowego rankingu jest tak samo otwarta jak przed trejdami.

Rasheed

Data: 2009-02-26 17:52:39
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Ty wez lepiej stan w mojej obronie, bo nie wiem o co to cale halo :)

Ja tam postanowilem sobie nie komentowac :D

[...]

Ja powiem tak - nie widze oczywistych podstaw, by sie czepiac, zreszta
juz o tym wiesz.
A czy Kriszot mogl lepiej temat rozegrac? IMO tak, ale to juz, jak
pisales, jego sprawa.

Pozdr
Slawek

Data: 2009-02-26 22:11:36
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
Slawek Mroz napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ty wez lepiej stan w mojej obronie, bo nie wiem o co to cale halo :) Ja tam postanowilem sobie nie komentowac :D

Jest ku temu jakis konkretny powod? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 23:48:15
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Ja tam postanowilem sobie nie komentowac :D

Jest ku temu jakis konkretny powod? ;-)

A bo potem wychodzi, ze sie nie znam :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 06:49:27
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

pomoc sie pozbyc natretnej mysli: "kurcze, nie moge sobie przypomniec,
Kriszot jest kumplem Rasheeda i to dzieki niemu trafil do keepera?".

Bez jaj. Ta wymiana akurat nie podpada po kiper-gwiazda. Bo KMart jest
gorsza gwiazda niz Parker, a juz napewno nie jest kiperem (w
przeciwienstwie do Tonego, ktory ma calkiem sensowny kontrakt).
I bardzo sie zastanawiam na ile ta wymiana byla pochodna mojej wymiany
z Washko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:59:12
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:9ce0b802-800a-4a5f-911a-6de6ac76f53dq30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

przeciwienstwie do Tonego, ktory ma calkiem sensowny kontrakt).
I bardzo sie zastanawiam na ile ta wymiana byla pochodna mojej wymiany

Kazdy ocenia zawodnikow wg swoich ocen, a jesli chodzi o pochodna to moze troche pomogla w ostatecznym podjeciu decyzji.
Jesli ktos uwaza ze cos jest nie halo to niech wetuje, ma takie prawo, tylko chcialbym znac uzasadnienie, jesli mozna :)

Rasheed

Data: 2009-02-26 07:01:51
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:59, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

Jesli ktos uwaza ze cos jest nie halo to niech wetuje, ma takie prawo, tylko
chcialbym znac uzasadnienie, jesli mozna :)

Napisalem chyba wystarczajace...?

pzdr

Data: 2009-02-26 16:09:13
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:f483dd6f-15dd-4a72-bbe2-afbbfd48e41em4g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

Jesli ktos uwaza ze cos jest nie halo to niech wetuje, ma takie prawo, tylko
chcialbym znac uzasadnienie, jesli mozna :)

Nie widze nic co by mnie uswiadomilo w tym ze trejd byl nierowny. Wiem ze troche boli, bo Twoje szanse sie troche zmniejszyly, ale kurde nie uwazam, ze cos w tym trjdzie jest nie tak. A jaka bylaby Wasza reakcja na wymiane gay+ kmartin za yao i parker?? Bo moglo to wczesniej tak wygladac.

Rasheed

Data: 2009-02-26 07:30:10
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...

> Napisalem chyba wystarczajace...?

Nie widze nic co by mnie uswiadomilo w tym ze trejd byl nierowny.

Nie dziwi mnie to akurat, przeciez sie nie przyznasz publicznie ze
oskubales Kriszota, albo inaczje, Kriszot dał Ci sie oskubac.

Wiem ze troche boli,

Skad wiesz?

bo Twoje szanse sie troche zmniejszyly,

Ale moje szanse zmiejszyly sie przez trade Yao i Grangera a do tamtych
trejdow jakis wiekszych zastrzezen nie mam.

ale kurde nie uwazam, ze cos w tym trjdzie jest nie tak.

Ale to ze wiecej niz 1gm widzi, to znaczy ze jest cos na rzeczy.

A jaka bylaby Wasza reakcja na wymiane
gay+ kmartin za yao i parker?? Bo moglo to wczesniej tak wygladac.

Moglo ale niewygladalo...teraz wyglada to jako kolezenska pomoc i nic
wiecej

pzdr

Data: 2009-02-26 09:26:41
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 16:30, soo...@gmail.com wrote:
> gay+ kmartin za yao i parker?? Bo moglo to wczesniej tak wygladac.

Moglo ale niewygladalo...teraz wyglada to jako kolezenska pomoc i nic
wiecej

Otoz to - nie moge sie niezgodzic z takim wnioskiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 18:46:35
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:54546945-8b05-4a73-b123-36f416c122c2t7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

wiecej

Otoz to - nie moge sie niezgodzic z takim wnioskiem.

Wasza sprawa, poprostu dziwnie sie czuje jak ktos zarzuca mi cos o czym bym nigdy nie pomyslal.
A jaka bylaby Wasza reakcja na trejd Yao+Parker za Odena jaka skladal Bartek Kriszotowi?? Gdyby na to poszedl, bo wg Bartka ktory proponowal to byl rowny trejd tez byscie mowili ze to kolezenska pomoc. Nie traktujcie mnie i Kriszota na innych warunkach niz siebie.

Rasheed

Data: 2009-02-26 09:57:33
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 18:46, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> Otoz to - nie moge sie niezgodzic z takim wnioskiem.

Wasza sprawa, poprostu dziwnie sie czuje jak ktos zarzuca mi cos o czym bym
nigdy nie pomyslal.

Rasheed - to nie zaden zarzut. Sytuacja po prostu tak wyglada.  Jezeli
nie jest pomoca - to OK - wierze Ci i przykro mi jezeli Cie urazilem.
Nie to bylo moja intencja.

A jaka bylaby Wasza reakcja na trejd Yao+Parker za Odena jaka skladal Bartek
Kriszotowi??

Usmiech politowania nad latwowiernoscia Kriszota? Nie wiem. Ale gdyby
zrobil deal w dwoch krokach Yao za Odena a potem Parker za worek
gruzu, to watpliwosci bylyby podobne.

 Gdyby na to poszedl, bo wg Bartka ktory proponowal to byl rowny
trejd tez byscie mowili ze to kolezenska pomoc. Nie traktujcie mnie i
Kriszota na innych warunkach niz siebie.

Sheed - nie mozemy traktowac sytuacji wygladajacych dziwnie wlasnie
dlatego, ze wiemy, ze jestescie kolegami. Gdybym ja zrobil taka
wymiane z TRadem to nikt nie mialby watpliwosci, czy przyjazn miala w
tym jakikolwiek udzial.
Moze byla to jakas niezrecznosc z Waszej strony, a moze nie byla. Nie
bedziemy powolywali komisji sledczej, bo gra nie jest warta swieczki,
ale warto uwazac na to jak sie klepie wymiany - tym bardziej ze jednak
sa one poddane subiektywnej ocenie pozostalych GM'ow.
Mysle, ze mozemy zakonczyc ten watek, bo nie ma chyba sensu dalej go
ciagnac. Skupmy sie na kolejnych wymianach :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 19:16:44
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:46a1f2b3-9c70-47c9-9e61-67d088eb8374a12g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Usmiech politowania nad latwowiernoscia Kriszota? Nie wiem. Ale gdyby
zrobil deal w dwoch krokach Yao za Odena a potem Parker za worek

Juz mowilem wczesniej o ocenie zawodnikow. Dla Ciebie worek gruzu dla innych nie. To ze mogl zdobyc za Parkera wiecej, pewnie tak, ale nie wiem czy ktos skladal mu takie propozycje. Ja zlozylem.

I OK.

Rasheed

Data: 2009-02-26 16:54:39
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>ale kurde nie uwazam, ze cos w tym trjdzie jest nie tak.

Ale to ze wiecej niz 1gm widzi, to znaczy ze jest cos na rzeczy.

Hmm, chyba sie powolujesz na mnie, wiec wyjasniam, ze wg mnie trejd sie
na weto raczej nie nadaje. Owszem, watpie by byl rowny z punktu widzenia
tego sezonu, ale roznica jest niewielkia i w dodatku Martin jest RFA,
wiec merytorycznie sie niczego nie czepiam. Natomiast o teorii spiskowej wspomnialem z 2 powodow:
- by ktos mi przypomnial czy tak faktycznie bylo, ze Kriszot trafil do
ligi poprzez Rasheeda i jakos od dawna sie znaja,
- by dowiedziec sie czy ktos z Was oferowal Kriszotowi za Yao i Parkera
cos wiecej niz Gay i Kenyon Martin.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 08:00:58
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...

> Ale to ze wiecej niz 1gm widzi, to znaczy ze jest cos na rzeczy.

Hmm, chyba sie powolujesz na mnie, wiec wyjasniam, ze wg mnie trejd sie
na weto raczej nie nadaje.

Wg.mnie tez nie

Natomiast o teorii spiskowej wspomnialem z 2 powodow:
- by dowiedziec sie czy ktos z Was oferowal Kriszotowi za Yao i Parkera
cos wiecej niz Gay i Kenyon Martin.

Oferowal...dokladnie za ta dwojke;)

pzdr

Data: 2009-02-26 17:21:47
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> Natomiast o teorii spiskowej wspomnialem z 2 powodow:
> - by dowiedziec sie czy ktos z Was oferowal Kriszotowi za Yao i Parkera

Kogo konkretnie? To teraz chyba zadna tajemnica? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 17:02:03
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:go6dut$gul$1news.task.gda.pl...
> [...]

- by ktos mi przypomnial czy tak faktycznie bylo, ze Kriszot trafil do
ligi poprzez Rasheeda i jakos od dawna sie znaja,

Tak znamy sie od jakiegos czasu bo pochodzimy z tego samego miasta. Kriszot gral w FB na PRSK i kilku z Was znalo Go wlasnie z tego powodu. Zaproponowalem Go jak zwolnilo sie miejsce, bo wiem ze chlopak sie troche interesuje tematem, zna sie na tym  i bedzie mogl poswiecic na to czas. Ale czy to cos zmienia??

- by dowiedziec sie czy ktos z Was oferowal Kriszotowi za Yao i Parkera
cos wiecej niz Gay i Kenyon Martin.

No dawac chlopaki, pochwalcie sie bo jestem sam ciekaw czy byly jakies propozycje. Nie sadze aby rozmiawial tylko ze mna, choc na Gaya Kriszot polowal caly rok.

Rasheed

Data: 2009-02-26 17:28:43
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

Tak znamy sie od jakiegos czasu bo pochodzimy z tego samego miasta. Kriszot gral w FB na PRSK i kilku z Was znalo Go wlasnie z tego powodu. Zaproponowalem Go jak zwolnilo sie miejsce, bo wiem ze chlopak sie troche interesuje tematem, zna sie na tym  i bedzie mogl poswiecic na to czas. Ale czy to cos zmienia??

Samo w sobie absolutnie nic, ale przynajmniej w jednym przypadku pamiec
mialem dobra ;-)

> [...]

No dawac chlopaki, pochwalcie sie bo jestem sam ciekaw czy byly jakies propozycje. Nie sadze aby rozmiawial tylko ze mna, choc na Gaya Kriszot polowal caly rok.

Ja wczoraj proponowalem Sheeda, Terrego i Chalmersa za samego Yao.
I mam swoje watpliwosci czy Gay jest lepszym keeperem od Terrego i czy
Chalmers nie jest lepszym RFA od Martina... stad moja wypowiedz.
Ale i tak najbardziej chcialbym poznac zdanie Washki, czy, kogo i za co
oferowal bo w sumie mial najwiekszy wybor.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 09:28:18
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 17:28, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Ja wczoraj proponowalem Sheeda, Terrego i Chalmersa za samego Yao.
I mam swoje watpliwosci czy Gay jest lepszym keeperem od Terrego i czy
Chalmers nie jest lepszym RFA od Martina...

Gay jest lepszym kiperem od Terrego, ale Chalmers jest lepszym RFA od
KMarta.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 11:57:35
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 18:28, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> I mam swoje watpliwosci czy Gay jest lepszym keeperem od Terrego i czy
> Chalmers nie jest lepszym RFA od Martina...

No wlasnie nie wiem czy K-Mart nie jest lepszym. Wiadomo na mlodych
sie gm-owie napalaja (striker), kupuja za ponad 2 banki, mimo ze gosc
nie jest warty nawet pol (striker), potem caly sezon nie przyznaja sie
do pomylki (striker), zeby na koniec stwierdzic ze ma tyle keeperow ze
zasady gry sa zle (striker) :)
A tak na serio, to na chalmersa moze sie ktos napalic i windowac cene
(striker?), a k-mart wiadomo, dziadek kontuzjogenny na pewno sie
skonczy wiec lepiej postawic na mlodziaka. Koniec koncow sie okaze ze
K-mart zagral kolejny dobry sezon za milion a Chalmers kupiony za 2,3
(podbije strikerowi) bedzie jednym ze 175 keeperow strikera ktorego
nie warto kipowac;)

pzdr

Data: 2009-02-26 21:27:19
Autor: Striker
Okienko ruszylo w kipie...

[...]

LOL, kazdy z moich potencjalnych keeperow - harris, foye, west, gasol, tyrus
czy ktoz tam jeszcze - jest i tak kilkukrotnie lepszy niz twoj Oden, ktorego
chcesz kazdemu wcisnac. Nuff said.

pozdr.
Striker

Data: 2009-02-27 00:13:31
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 22:27, "Striker" <strike...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

LOL, kazdy z moich potencjalnych keeperow - harris, foye, west, gasol, tyrus
czy ktoz tam jeszcze - jest i tak kilkukrotnie lepszy niz twoj Oden,

Masz prawo tak sadzic:)

ktorego
chcesz kazdemu wcisnac. Nuff said.

Kazdemu? Bo ja wiem tylko o rozmowach z Kriszotem?

pzdr

Data: 2009-02-27 00:16:16
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 09:13, soo...@gmail.com wrote:

> [...]

>ktorego
> chcesz kazdemu wcisnac. Nuff said.

Kazdemu? Bo ja wiem tylko o rozmowach z Kriszotem?

powiem nawet wiecej to Kriszot sie po niego zglosil a nie ja jemu go
wciskalem, wiec mijasz sie calkowiecie z prawda:)

pzdr

Data: 2009-02-27 00:25:28
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

czy ktoz tam jeszcze - jest i tak kilkukrotnie lepszy niz twoj Oden, ktorego

Nie wnikajac w filozoficzny spor "Oden vs Marchewkowe Kwiatki" -
zauwazylem na powyzszej liscie brak Ellisa...
Przeoczenie, czy wypadl juz z Twoich planow na przyszlosc?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 04:59:33
Autor: sammyjenkis27
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

zauwazylem na powyzszej liscie brak Ellisa...
Przeoczenie, czy wypadl juz z Twoich planow na przyszlosc?

Nie wypadl, po prostu nikt nie da mu tyle w drafcie zebym tego nie
przebil i jeszcze nie zaoszczedzil paru milionow na niekipowaniu ;)
Chyba, ze Bartek uzna go za dobrewsparcie dla Odena.

Data: 2009-02-27 05:05:19
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 13:59, sammyjenki...@yahoo.com wrote:

> [...]

Nie wypadl, po prostu nikt nie da mu tyle w drafcie zebym tego nie
przebil i jeszcze nie zaoszczedzil paru milionow na niekipowaniu ;)

Nie da, bo nie jest tyle wart:)

Chyba, ze Bartek uzna go za dobrewsparcie dla Odena.

Niewykluczam, ale tylko za rozsadne pieniadze;)
W koncu kazdemu przyda sie 25-7-7;)

pzdr

Data: 2009-02-27 05:08:38
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

Nie wypadl, po prostu nikt nie da mu tyle w drafcie zebym tego nie
przebil i jeszcze nie zaoszczedzil paru milionow na niekipowaniu ;)

Czyli nie kipujesz i liczysz, ze zejdzie kilka milionow ponizej 5,3M$?
A to fajnie. Ten draft ma szanse byc bardzo ciekawy :-)

Chyba, ze Bartek uzna go za dobrewsparcie dla Odena.

Dobre wsparcie dla Odena w tej chwili to kule, albo "kombinezon
antygrawitacyjny" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 05:19:08
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 14:08, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Czyli nie kipujesz i liczysz, ze zejdzie kilka milionow ponizej 5,3M$?
A to fajnie. Ten draft ma szanse byc bardzo ciekawy :-)

Oj tak, mysle ze moze byc wyjatkowy!

> Chyba, ze Bartek uzna go za dobrewsparcie dla Odena.

Dobre wsparcie dla Odena w tej chwili to kule

:)

Data: 2009-02-26 22:11:17
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

nie jest warty nawet pol (striker), potem caly sezon nie przyznaja sie
do pomylki (striker), zeby na koniec stwierdzic ze ma tyle keeperow ze

Striker nie moze wykupic wszystkich mlodych nawet jakby chcial, niemniej
musze przyznac, ze ten post sie kwalifikuje na "docinek dnia" ;-)

A tak na serio, to na chalmersa moze sie ktos napalic i windowac cene
(striker?), a k-mart wiadomo, dziadek kontuzjogenny na pewno sie
skonczy wiec lepiej postawic na mlodziaka.

Ale kiedys sie naprawde skonczy ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 19:16:10
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Gay jest lepszym kiperem od Terrego, ale Chalmers jest lepszym RFA od
KMarta.

Oo, ciekawa sprawa.
Jak ocenic, kto jest lepszym RFA?
Tylko w sensie potencjalu?

Bo wiesz... Bylo sobie dwoch RFA minionej jesieni.
Calderon i Murphy. Wielu twierdzilo, ze Calderon to lepszy RFA.
A po drafcie ja psioczylem, ze nie mialem Murphy'ego, bo zmaczowalbym go za psie pieniadze. A tak moja oferta zostala zmaczowana. A Calderon poszedl, zgodnie z oczekiwaniami - drogo.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 19:49:05
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> KMarta.

Oo, ciekawa sprawa. Jak ocenic, kto jest lepszym RFA?

Wiem co masz na mysli, zwlaszcza po podanym przykladzie, ale jak mozna
oceniac RFA inaczej niz potencjalna produkcja? Toz trudno przed sezonem
zakladac kto bedzie najbardziej niedoceniony przez lige w sensie pensji
w czasie draftu, wiec pozostaje tylko ocenianie wplywu danego zawodnika
zakladajac, ze pensja bedzie "okolo-rynkowa".

[...]

Nie wiem czy to porownanie ma w ogole wspolny mianownik.
Na Calderona bylo przynajmniej dwoch napalonych GMow i okazalo sie, ze
jak jest zdrowy faktycznie w roto jest swietny, to zly RFA czy dobry?
IMHO dobry bo przeciez gdybys chcial go miec w skladzie musialbys dalej
licytowac zamiast matchowac co zawyzyloby cene o iles-tam dolarow.

Z Murphym sytuacja ma sie inaczej, eksplodowal w tym sezonie z
wartoscia, moze ktos to przewidzial wtedy gratulacje, a moze to byl
totalny fart i dlatego poszedl tak tanio, nie wiem, ale wlasciwie tylko
to wyjasnia dlaczego byl dobrym RFA. Bo nikt, albo prawie nikt nie
spodziewal sie, ze bedzie gral dobrze. Trudno oceniac trejdy na
podstawie kryterium kto nas najbardziej zaskoczy w przyszlosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 23:50:35
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Wiem co masz na mysli, zwlaszcza po podanym przykladzie, ale jak mozna
oceniac RFA inaczej niz potencjalna produkcja?

Produkcja potencjalna /hype - proste!
Kolejny wspolczynnik Mroza :D

Chalmers bedzie hyped playerem.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 00:09:27
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
Slawek Mroz napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wiem co masz na mysli, zwlaszcza po podanym przykladzie, ale jak mozna
> oceniac RFA inaczej niz potencjalna produkcja? Produkcja potencjalna /hype - proste!

Jeszcze tylko dodaj jak sie mierzy hype ;-)
Chociaz w jakich jednostkach ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-27 10:01:23
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

W zachwytach na minute... Proste!

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 01:00:39
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 10:01, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Jeszcze tylko dodaj jak sie mierzy hype ;-)
> Chociaz w jakich jednostkach ;-)

W zachwytach na minute... Proste!

Kurcze a ja myslalem ze w "DurnioBronOdenach" ;-)

Pozdro

L'e

Data: 2009-02-26 20:26:21
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> I mam swoje watpliwosci czy Gay jest lepszym keeperem od Terrego i czy
> Chalmers nie jest lepszym RFA od Martina...

Tak z ciekawosci zapytam: dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:52:48
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 20:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Gay jest lepszym kiperem od Terrego,

Tak z ciekawosci zapytam: dlaczego?

Ile razy mam CI pisac, bo Terry to leszcz. Gay zreszta tez ale Terry
wiekszy, on i Bosh to dwa najwieksze leszcze w NBA!

pzdr

Data: 2009-02-26 21:11:27
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Tak z ciekawosci zapytam: dlaczego?

Ile razy mam CI pisac, bo Terry to leszcz. Gay zreszta tez ale Terry
wiekszy,

Ach, jak ja bym sobie zyczyl draftowac wiecej takich leszczy, ktorzy
graja na poziomie Top20 za 3,7M$ ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 12:47:38
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 21:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ile razy mam CI pisac, bo Terry to leszcz. Gay zreszta tez ale Terry
> wiekszy,

Ach, jak ja bym sobie zyczyl draftowac wiecej takich leszczy, ktorzy
graja na poziomie Top20 za 3,7M$ ;-)

Rozumiem ze kipujesz?

pzdr

Data: 2009-02-26 22:38:28
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ach, jak ja bym sobie zyczyl draftowac wiecej takich leszczy, ktorzy
> graja na poziomie Top20 za 3,7M$ ;-)

Rozumiem ze kipujesz?

Puenta mojej wypowiedzi nie bylo zachwalanie jakim fantastycznym
keeperem jest Terry, bo tak nie jest, tylko zaskoczenie dlaczego
traktujecie go jako nie wartego spluniecia w sensie przyszlosci, ale
jednoczesnie uwazacie gorszych i/lub drozszych zawodnikow za godnych
keeperowania. IMHO to totalna niekonsekwencja. Ty akurat napisales, ze obaj sa niegodni keeperowania i bylo IMHO w
porzadku, a ze uwazasz go za leszcza, coz, Twoje zdanie i w zwiazku z z
tym go nie kupisz podobnie jak ja nie tknalbym Odena za 4,1M$.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 12:01:39
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...

> Gay jest lepszym kiperem od Terrego,

Tak z ciekawosci zapytam: dlaczego?

Wiek, rola w druzynie, potencjal. Kim jest Terry - wiadomo. Kim moze
byc Gay - mozna sie tylko domyslac.
Po Terrym mozna sie juz spodziewac tylko spadku - po Gayu tylko
wzrostu.
Ale skladowa o nazwie potencjal ma dla mnie bardzo istotne znaczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 21:32:00
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Tak z ciekawosci zapytam: dlaczego?

Wiek, rola w druzynie, potencjal. Kim jest Terry - wiadomo.

Jak widac po tym sezonie, nie do konca ;-)
No i ciekawe co sie stanie z Mavs w offseason, zwlaszcza z Kiddem i PG.

Kim moze byc Gay - mozna sie tylko domyslac.

Slucham? Przeciez w zeszlym sezonie Gay pokazal kim moze byc.

Po Terrym mozna sie juz spodziewac tylko spadku - po Gayu tylko
wzrostu.

Ogolnie zgoda, ale dlaczego zupelnie nie uwzgledniasz skali roznicy? Przeciez nawet jak Terry spadnie o 30 pozycji w rankingu, a Gay
jednoczesnie sie poprawi o 30 wciaz lepszym bedzie Terry...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 12:41:10
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 21:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Wiek, rola w druzynie, potencjal. Kim jest Terry - wiadomo.

Jak widac po tym sezonie, nie do konca ;-)
No i ciekawe co sie stanie z Mavs w offseason, zwlaszcza z Kiddem i PG.

Kogos na PG musza miec, bo lepiej, zeby Terry nie bral sie za cos
czego nie umie :-)
Brak Kidda tylko zmniejsza jego wartosc.

> Kim moze byc Gay - mozna sie tylko domyslac.

Slucham? Przeciez w zeszlym sezonie Gay pokazal kim moze byc.

Myslisz, ze to szczyt jego mozliwosci?

> [...]

Przeciez nawet jak Terry spadnie o 30 pozycji w rankingu, a Gay
jednoczesnie sie poprawi o 30 wciaz lepszym bedzie Terry...

Oj chyba jednak nie. Terry to Top 40  - Gay to Top 80. You do the
math ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 22:15:00
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Slucham? Przeciez w zeszlym sezonie Gay pokazal kim moze byc.

Myslisz, ze to szczyt jego mozliwosci?

Tak, a Ty co widzisz jako szczyt jego mozliwosci?

> [...]
> jednoczesnie sie poprawi o 30 wciaz lepszym bedzie Terry...

Oj chyba jednak nie. Terry to Top 40  - Gay to Top 80.

Um, wg jakiego rankingu tak jest w tym sezonie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:20:29
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 22:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Myslisz, ze to szczyt jego mozliwosci?

Tak, a Ty co widzisz jako szczyt jego mozliwosci?

Wyzej niz zeszloroczny.

> Oj chyba jednak nie. Terry to Top 40  - Gay to Top 80.

Um, wg jakiego rankingu tak jest w tym sezonie?

Rzucilem okiem na pierwszy z brzegu - FSPI combined. Na srednich moze
roznica jest wieksza, ale nie sadze, zeby to bylo wiecej niz 60
miejsc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 22:25:11
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Tak, a Ty co widzisz jako szczyt jego mozliwosci?

Wyzej niz zeszloroczny.

Ale konkretna odpowiedz... o ile wyzej? Dlaczego wyzej?
Nauczy sie czegos nowego? Poprawi w jakims aspekcie? W jakim? I dlaczego tak uwazasz?

> Um, wg jakiego rankingu tak jest w tym sezonie?

Rzucilem okiem na pierwszy z brzegu - FSPI combined. Na srednich moze
roznica jest wieksza, ale nie sadze, zeby to bylo wiecej niz 60
miejsc.

To w takim razie jako "pierwsze z brzegu" ustaw sobie narzedzie bardziej
dopasowane do zasad naszej ligi ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:43:02
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 22:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Wyzej niz zeszloroczny.

Ale konkretna odpowiedz... o ile wyzej? Dlaczego wyzej?
Nauczy sie czegos nowego? Poprawi w jakims aspekcie? W jakim?
I dlaczego tak uwazasz?

Scouting report? Powiedzmy, ze zawodnicy najszybciej rozwijaja sie
mniej wiecej do 25 roku zycia. Potem tempo rozwoju jest wolniejsze,
ale konsensus jest taki, ze szczyt mozliwosci przypada gdzies w
okolicach 28-30 roku zycia. Gay bedzie mial w tym roku 23 lata. Terry
32. Wszystko wskazuje (wedlug mnie) na Gaya. Ale moze Terry jest
wyjatkiem pokroju Stocktona czy Nasha. Uwierze gdy zobacze.

> [...]
> miejsc.

To w takim razie jako "pierwsze z brzegu" ustaw sobie narzedzie bardziej

FSPI jest jednym z narzedzi wykorzystywanych w naszej lidze. Ale
rozumiem, ze sugerujesz sie rankingiem Y!. Wedlug niego faktycznie
Terry wymiata - Gay cieniuje. Chociaz O-Rank juz pokazuje cos
odwrotnego.
Mam skorzystac z Twojego? Podrzuc mi mailem - zmienie to i owo i
pogadamy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 10:29:42
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Brak Kidda tylko zmniejsza jego wartosc.

Zdecydowanie sie nie zgadzam! Tup!!
Brak Kidda to mniejsza konkurencja w zespole!
Mniejsza konkurencja w zespole -> wieksza rola w zespole!!
Wieksza rola w zespole -> wieksze zaangazowanie!!!
Wieksze zaangazownie -> wieksza wartosc roto!!!!

.... proste... ;-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 01:35:34
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 10:29, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Wieksza rola w zespole -> wieksze zaangazowanie!!!
Wieksze zaangazownie -> wieksza wartosc roto!!!!

OK - trzeba wprowadzic poprawdke, ze regula ta nie dotyczy organizmow
pasozytujacych na innych.
I wpada nam tutaj: Terry, caly sklad Suns ktory nie nazywa sie Nash,
caly sklad Hornets ktory nie nazywa sie Paul.... Widze jakas dziwna
zaleznosc pozycyjna z PG... Hepi nau? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 10:41:51
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
OK - trzeba wprowadzic poprawdke,

Slusznie, poprawiaj, poprawiaj :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 02:05:17
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 10:41, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> OK - trzeba wprowadzic poprawdke,

Slusznie, poprawiaj, poprawiaj :-)

Wprowadzilem. Dziala w 99,43% :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 11:16:04
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Slusznie, poprawiaj, poprawiaj :-)

Wprowadzilem. Dziala w 99,43% :-)

Ooo, cos krotka ta faza testow :-)
Trudno, zycie bedzie weryfikowac :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-27 02:21:21
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 27 Lut, 11:16, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Wprowadzilem. Dziala w 99,43% :-)

Ooo, cos krotka ta faza testow :-)
Trudno, zycie bedzie weryfikowac :-)

Przy mocy obliczeniowej liczonej w teraflopach w 10 minut przelecisz
cale nba od zarania dziejow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-27 11:26:18
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Trudno, zycie bedzie weryfikowac :-)

Przy mocy obliczeniowej liczonej w teraflopach w 10 minut przelecisz
cale nba od zarania dziejow.

To zalezy, co i jak chcesz przeliczyc.
Jezeli po lebkach - niech bedzie, ze sie wyrobisz :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 12:49:22
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...

> Wiek, rola w druzynie, potencjal. Kim jest Terry - wiadomo.

Jak widac po tym sezonie, nie do konca ;-)
No i ciekawe co sie stanie z Mavs w offseason, zwlaszcza z Kiddem i PG.

Podobno juz rozmawiaja o extension...

pzdr

Data: 2009-02-26 16:56:00
Autor: Rasheed
Okienko ruszylo w kipie...
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:4486e4d9-9ac0-498e-bf88-a7479a756810r34g2000vba.googlegroups.com...

A jaka bylaby Wasza reakcja na wymiane
gay+ kmartin za yao i parker?? Bo moglo to wczesniej tak wygladac.

Moglo ale niewygladalo...teraz wyglada to jako kolezenska pomoc i nic
wiecej

Napisze to co Tobie Bartek na priv. Kriszot jest dla mnie takim samym przeciwnikiem i ja dla niego jak kazdy z pozostalych GM. Nie zwierzamy sie z tego jaki mamy plan na sezon kogo keepujemy, kogo bedziemy chcieli pobrac. Pewnie wiem wiecej o innych niz o Kriszocie i na odwrot jesli chodzi o granie w FB. Walczymy miedzy soba w tym sezonie do konca i w nastepnych. Ja nie wytykam nikomu kto sie z kim przyjazni w lidze, bo uwazam ze to nie ma znaczenia w naszej grze. A co Wy uwazacie to wasza sprawa. Kazdy ma prawo do veta :)

Rasheed

Data: 2009-02-26 09:24:35
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Nie zamierzam wetowac acz z checia poznalem dwie rozne wersje tego
samego zdarzenia :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:50:46
Autor: Rasheed
[fb] Okienko ruszylo w kipie...
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:go698m$7sb$1news.task.gda.pl...
[...]

Hehehe, tak tak jest moim kumplem, kiedys obronilem go przed zgraja kryminalistow i teraz mi sie odwdziecza :)
Po co 2 sam nie wiem, nie do konca jakos ten drugi byl dogadany i poszedl dopiero teraz.

Rasheed

[fb] Okienko ruszylo w kipie...