Okienko ruszylo w kipie...

Data: 2009-02-26 01:33:10
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
Yao - Gay

Sheed wykonal swietny trejd, Gay cieniuje i tak trzymal go na lawce, a
Yao jesli sie nie polamie bedzie swietnym wzmocnieniem sheeda i to w
tych kategoriach w ktorych sheedowi potrzeba.

Tutaj mam tylko pytanie formalne do Kriszota:) Wiesz co trejd keeper
za gwiazde, w zwiazku z tym rozumiem ze deklarujesz ze kipujesz Gay'a?
Oczywiscie jesli nie dostanie powaznej kontuzji w offseason, albo
pojdzie grac np. do Celtow jako zmiennik Pierce'a?:)
Chcialbym taka deklaracje, poniewaz dla mnie Gay to zaden keeper, ale
oczywiscie mozesz twierdzic inaczej:)

Granger, Daniels - C-Villa, Pierce, Artest

W kuluarach mowilo sie ze Washko nie sprzedaje keeperow. Rondo i
Granger sa nietykali a tu prosze! Wielkie naprawde wielkie brawa dla
L'e, idealnie wykorzystal timinig, jego trojka gra obecnie super
basket, a washko po tym jak zobaczyl ze sheed sie wzmocnil postanowil
pojsc na calosc. Co do znaczy dla Washki, ano straszne wzmocnienie,
walka w tym roku bedzie chyba zacieta do samego konca.
A l'e zrobil super deal, gratulacje!

Za rok L'e pewnie wystartuje do draftu z duetem Arenas + Granger (moze
ktos jeszcze?) za 12,3mln naprawde mocny kop na starcie !

pzdr

Data: 2009-02-26 13:01:21
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Yao - Gay

Sheed wykonal swietny trejd, Gay cieniuje i tak trzymal go na lawce, a
Yao jesli sie nie polamie bedzie swietnym wzmocnieniem sheeda i to w
tych kategoriach w ktorych sheedowi potrzeba. [...] dla mnie Gay to zaden keeper, ale oczywiscie mozesz twierdzic inaczej:)

Granger, Daniels - C-Villa, Pierce, Artest

Wielkie naprawde wielkie brawa dla L'e, idealnie wykorzystal timinig, A l'e zrobil super deal, gratulacje!

Chyba rzadko sie zdarza bym tak sie z Toba zgadzal ;-)
Tez uwazam, ze Rasheed zamienil kijek na kombajn, a L'e trafil tutaj
jackpota, ze nic tylko gratulowac.

Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami. Sprzedal nie tylko swojego
najlepszego keepera, ale takze prawdopodobnie najbardziej wartosciowego
zawodnika w naszej lidze jesli chodzi o stosunek produkcja do pensji...
i nawet przy tym nie zagwarantowal sobie wygranej w tym sezonie! Nie lepiej bylo sprzedac pozostalych keeperow i poczekac tydzien na
powrot Grangera? Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 04:11:57
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

To chyba dobrze ze L'e jest do przodu a nie Washko. Washko za rok
znowu bylby grozny a tak L'e ma Grangera ale spartoli draft:)

pzdr

Data: 2009-02-26 20:30:56
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

To chyba dobrze ze L'e jest do przodu a nie Washko. Washko za rok
znowu bylby grozny a tak L'e ma Grangera ale spartoli draft:)

Nie jest tak slodko bo w przyszlym sezone bedzie sie musial bardziej
postarac, moze nawet przejsc samego siebie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 04:38:28
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil
powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami.

Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal. I rownie dobrze
moglby zalowac, ze nie zrobil wymiany ktora mogla dac mu wygrana.
Zaryzykowal i chwala mu za to.

Sprzedal nie tylko swojego najlepszego keepera, ale takze prawdopodobnie najbardziej wartosciowego
zawodnika w naszej lidze jesli chodzi o stosunek produkcja do pensji...

Dlatego tez kosztowal wlasnie tyle. A i powyzsze jest prawda przy
zalozeniu ze Granger jest w stanie utrzymac sie w Top5 roto.

i nawet przy tym nie zagwarantowal sobie wygranej w tym sezonie!

Mysle, ze zwiekszyl swoje szanse tak bardzo jak to tylko bylo
mozliwe.

Nie lepiej bylo sprzedac pozostalych keeperow i poczekac tydzien na
powrot Grangera?

Mysle, ze zadna inna oferta nie dawalaby takiego upside'u jak ta.
Rownie dobrze moglby nic nie robic i czekac na zakonczenie sezonu na 3
miejscu.

Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

Nie ma takiej kasy, ktorej nie bylbym w stanie zmarnowac na drafcie na
roznych Bryantow, Lewisow czy Arenasow ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:42:24
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Dlatego tez kosztowal wlasnie tyle. A i powyzsze jest prawda przy
zalozeniu ze Granger jest w stanie utrzymac sie w Top5 roto.

No wlasnie!!!!
L'e, jakich ty SFow przed sezonem typowales, ze beda bardziej wartosciowi niz ten przereklamowany Danny? Czy aby ktorys z "paczki"
sie nie lapal?:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:51:58
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:42, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

L'e, jakich ty SFow przed sezonem typowales, ze beda bardziej
wartosciowi niz ten przereklamowany Danny? Czy aby ktorys z "paczki"

No wlasnie Tomkowi napisalem, ze jestem winien Dannemu duze
przeprosiny i stad taki overkill :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:48:48
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Powiem wiecej, bo jakos nikt o tym nie wspomnial, IMHO Washo popelnil
> powazny blad, ktorego bedzie zalowal latami.

Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal.

IMHO bedzie. Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

I rownie dobrze
moglby zalowac, ze nie zrobil wymiany ktora mogla dac mu wygrana.
Zaryzykowal i chwala mu za to.

Pominales bardziej oczywista opcje: mogl sprzedac innego keepera.
Osiagnalby ten sam efekt, ale mniejszymi kosztami w przyszlosci.

> [...]

mozliwe. [...]
Mysle, ze zadna inna oferta nie dawalaby takiego upside'u jak ta.

Bardzo w to watpie. W ciemno wolalbym oferte Yao, Ray i KMart.
O ironio wlasciwie zarowno dla Washko jak i Kriszota.

> [...]

Nie ma takiej kasy, ktorej nie bylbym w stanie zmarnowac na drafcie na
roznych Bryantow, Lewisow czy Arenasow ;-)

Tak, ale problem dla nas polega w tym, ze nawet jak zrobisz tradycyje z
wywalania czesci budzetu na jakiegos leszcza to i tak dzieki Grangerowi
wciaz bedziesz powyzej przecietnej...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 05:02:05
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Przesada. Jezeli wygra lige to nie bedzie zalowal.

IMHO bedzie.
Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta
potrzebe retrospekcji. To Ciebie przeszle bledy dobrowadzaja do szału.
A ten ruch nie musi okazać się błędem (chociaz bardzo chciałbym zyskac
tak, zeby sam Danny wygral mi ze trzy mistrzostwa).

> [...]

Pominales bardziej oczywista opcje: mogl sprzedac innego keepera.
Osiagnalby ten sam efekt, ale mniejszymi kosztami w przyszlosci.

Sadzisz, ze Rondo (z calym szacunkiem dla jego talentu), Roy czy
Salmons byliby w stanie dac tak dobra wymiane? Jestem pewien, ze nie.
No i na razie nie ma pewnosci ile tak naprawde Granger posiedzi. Moze
wroci za 4 dni, a moze za trzy tygodnie. Trzymanie go w skladzie i
robienie innych - gorszych - wymian mogloby nie miec sensu.

> [...]

Bardzo w to watpie. W ciemno wolalbym oferte Yao, Ray i KMart.
O ironio wlasciwie zarowno dla Washko jak i Kriszota.

Kriszot najwyrazniej inaczej targetowal kiperow.
A poza tym - z tego co widze - Washko w tej wymianie zyskal tam gdzie
bezposrednio bedzie walczyl z Rasheedem. Punkty, przechwyty, FG%. Tu
kazde przeskoczenie Sheeda liczy sie podwojnie.

Na to wlasnie licze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 14:23:53
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> Spojrzy w przyszlym sezonie na wartosc Grangera i go szlag trafi.

wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta

Eeee? Potrzebe retrospekcji? Jak bedziesz wyzej w standings od Washki w
nastepnym sezonie, co sila rzeczy przynajmniej czesciowo bedzie mozliwe
dzieki Grangerowi, smiem twierdzic, ze Washce nie raz przeleci przez
mysl cos w stylu: "kurde, a moglem nie sprzedawac tego Grangera...".

> [...]

Sadzisz, ze Rondo (z calym szacunkiem dla jego talentu), Roy czy
Salmons byliby w stanie dac tak dobra wymiane? Jestem pewien, ze nie.

A ja jestem pewny, ze tak. Z banalnego powodu: to Washko powinienbyl
rozdawac karty, wystarczyloby powiedziec "Granger jest nietykalny, jak
jestes zainteresowany kupnem keepera to pogadajmy o Rondo, Royu lub
Biedrinsie"... dlaczego druzyna, ktora nie ma nic do stracenia w tym
sezonie mialaby tego nie zaakceptowac? Lepszy taki keeper niz zaden.

A poza tym - z tego co widze - Washko w tej wymianie zyskal tam gdzie
bezposrednio bedzie walczyl z Rasheedem. Punkty, przechwyty, FG%. Tu
kazde przeskoczenie Sheeda liczy sie podwojnie.

Prosze Cie, jedyna nadzieja Washko na przeskoczenie Rasheeda w tych
kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 05:42:35
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 14:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> wiLQ - w naszej lidze jestes jedynym ktory ma silnie rozwinieta
> potrzebe retrospekcji.

Eeee? Potrzebe retrospekcji?

Dokladnie. Robienie analiz "co by bylo gdyby" jest dla Ciebie dosc
charakterystyczne. I tu sie rozumiemy, bo tez to lubie, ale nie po to,
zeby sie udreczac. Ty - zdaje sie - w tym celujesz ;-)

[...]

O Jezusicku! Na tej zasadzie mozna sie umartwiac kazda decyzja jaka
kiedykolwiek podjelismy. Od ruchow na FA az po takie wymiany.
Zatrzymanie Grangera w zadnej mierze nie gwarantowalo Tomkowi sukcesow
w nastepnych latach. Co wiecej - jezeli tak sie zdarzy, ze w przyszlym
sezonie bede mial szanse na wygranie i ktos przyjdzie do mnie z dobra
oferta za Grangera to klepne ja bez sekundy wahania.

> [...]

Biedrinsie"... dlaczego druzyna, ktora nie ma nic do stracenia w tym
sezonie mialaby tego nie zaakceptowac? Lepszy taki keeper niz zaden.

Nie wiem ilu GM'ow byloby gotowych oddawac pol skladu za kipera na
poziomie Roya, ale z tego co widzielismy dotychczas - raczej niewielu.
Zrob przeglad wymian keeper-gwiazda a sie przekonasz.

> [...]

kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

Mysle, ze jestes w bledzie. Ming oczywiscie utrudnia walke, ale nie
czyni jej beznadziejna.
No i ciekawe czy zysk w blokach i FG% z tytulu posiadania Minga bedzie
znaczaco wiekszy niz strata w A/T.
Zobaczymy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:31:12
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

czyni jej beznadziejna.
No i ciekawe czy zysk w blokach i FG% z tytulu posiadania Minga bedzie

To "zobaczymy" jest jedynym z czym sie zgadzam z tej wypowiedzi ;-)

BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:56:47
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 20:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

Mnie to wisi - ja mam Grangera :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 22:10:47
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

> BTW, ten caly watek ma duzy potencjal na "HA! A NIE MOWILEM?!" - teraz
> tylko czas musi rozstrzygnac kto komu bedzie mogl tak powiedziec ;-)

Wcale Ci nie wisi, jak sprawdzi sie wersja Washki, ze Granger zaliczy
duze obsuwe to bedziesz najbardziej poszkodowanym ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:17:52
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 22:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mnie to wisi - ja mam Grangera :-D

Wcale Ci nie wisi, jak sprawdzi sie wersja Washki, ze Granger zaliczy
duze obsuwe to bedziesz najbardziej poszkodowanym ;-)

A skad. W tym sezonie nie walczylem o podium, wiec strata bedzie dla
mnie zerowa. A jesli Granger nie wypali? Myslisz, ze po tylu
rozczarowaniach cos jeszcze jest mnie w stanie wyprowadzic z
rownowagi? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 06:02:55
Autor: Washko
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

kategoriach to kontuzje i to powazne u wybranych zawodnikow. Trejdy w
tym wzgledzie niewiele zmienia, a moze nawet utrudnia ze wzgledu na Yao.

Wilq - nie chce mi się odnosić od początku, więc zbiorczo napiszę
tutaj.
Pominąłeś zupełnie, jaką tendencję ma moja drużyna w osiąganych
wynikach. Jest ona wyraźnie spadkowa. To oznacza, że bez tradu za
chwilę mógłbym w ogóle stracić szansę na podium. Tymczasem sensem
naszej zabawy jest wygrywanie, a nie kiszenie kiperów :)
Odnośnie potencjału Grangera, to jest to tylko potencjał. Jeden udany
rok nie oznacza, że będzie to drugi Lebron czy Kobas. Teoretycznie
jest możliwe, że się za 10 baniek będzie chodził z pocałowaniem ręki,
ale może być i tak, że za 6 Leszczur go puści wolno. Zwróć uwagę, że w
tym roku Indiana gra nędznie. Jak się wzmocnią, to może się okazać, że
Granger będzie grał mniej/słabiej  - jak choćby Pierce.
Zawsze też jest ryzyko kontuzji, więc z mojego punktu widzenia lepiej
spróbować zaatakować dobry wynik, a może wręcz mistrzostwo, teraz, niż
liczyć na to, że w przyszłym roku Biedrins będzie miał kolejny
najlepszy sezon życia, Roy się nie skontuzjuje itp., tyle że z
Grangerem. Kiper kiperem, ale wygrywać trzeba wtedy, gdy jest okazja.
Zwróć uwagę, że po tradzie Salmonsa, mam dziurę na jego pozycji,
Gordon gra nędznie, Stojak lepiej nie mówić, a Hawesowi wrócił Gooden
i ten też kiepści. Do tego cały czas jest chory Biedrins, Dalembert,
to wtopa draftu, a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał
trafiać. Do tego doszła kontuzja Grangera, z której nie wiadomo kiedy
wróci, bo dziś rano czytałem, że parę tygodni jeszcze posiedzi. Z tego
wyłania się generalna tragedia. W związku z kontuzją Grangera pojawia
się też problem, czy on w ogóle wróci w tym sezonie. Indiana go nie
potrzebuje, bo na PO nie mają większych szans, więc mogą się pokusić
na przedostatnie miejsce w konferencji. A jak wróci, to nie wiadomo
czy będzie zdrowy, czy będzie mu się chciał grać itd. A może
zapomniał, że ma podpisane extension i myśli, że gra o kontrakt? I jak
się skapnie, to się skiepści? ;]

Myśl, że mogłem nie sprzedawać Grangera może mi przeleci, ale to nie
ma znaczenia, bo to była cena ataku na mistrzostwo. Ostatnie tygodnie
pozyskanej trójki były świetne. Artestowi odpadł TMac i zmienił się
podstawowy rozgrywający, Boston kończy sezon i Pierce powinien grać
lepiej, bo walczą o HCA, a Villa, którego jak debil wcześniej
wywaliłem, zaskakuje od dłuższego czasu, więc może jeszcze trochę
pociągnie. Poza tym on też może być kiperem - i to tańszym niż
Granger, i grającym w ostatnim miesiącu lepiej niż on!
I zgoda na Villę przeważyła, bo bez niego raczej bym na to nie
poszedł.

Pzdr. Washko

Data: 2009-02-26 15:11:03
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Washko pisze:
[...]

No to jedno male sprostowanko.
Villa nie moze byc kiperem.

Jako gracz, ktory przelecial przez waiverow/fa - ma cene wyzerowana i moze byc tylko RFA.
Chyba, ze masz na mysli maczowanie, a potem kipowanie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 15:29:22
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
Washko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pominąłeś zupełnie, jaką tendencję ma moja drużyna w osiąganych
wynikach. Jest ona wyraźnie spadkowa. To oznacza, że bez tradu za
chwilę mógłbym w ogóle stracić szansę na podium.

Alez w pelni sie zgadzam, ze dobrym pomyslem bylo sprzedanie keepera, po
prostu wg mnie wybrales nie tego co trzeba.

Tymczasem sensem
naszej zabawy jest wygrywanie, a nie kiszenie kiperów :)

Szkopul tkwi w tym, ze kiszenie keeperow jest dosyc ladnie powiazane z
wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

[...]

Czysta gdybologia, wg ktorej rownie dobrze mozna powiedziec, ze Granger jest mlody i wraz z doswiadczeniem moze byc jeszcze lepszy.

[...]

Ponownie nie odnosisz sie do mojego sedna sprawy, latanie dziur,
wzmacnianie sie w tym sezonie, wszystko fajnie i zrozumiale, ale
dlaczego musiales to robic swoim najlepszym keeperem?

a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał trafiać.

Ha! To juz rozumiem o co tu chodzilo ;-)

Myśl, że mogłem nie sprzedawać Grangera może mi przeleci, ale to nie
ma znaczenia, bo to była cena ataku na mistrzostwo.  [....]
Kiper kiperem, ale wygrywać trzeba wtedy, gdy jest okazja.

To co mnie w tym trejdzie najbardziej dziwi, a wrecz wydaje sie
ironiczne, to fakt, ze sprzedales swietnego keepera, moze nawet
najlepszego w lidze, a pomimo tego IMHO nawet na sekunde nie stales sie
faworytem do wygranej.

Ostatnie tygodnie pozyskanej trójki były świetne.

Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

Poza tym on też może być kiperem - i to tańszym niż
Granger, i grającym w ostatnim miesiącu lepiej niż on!

Nie moze byc keeperem, co najwyzej RFA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 06:35:58
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]

wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

Czyli nie dajesz mi zadnych szans na mistrza?:(

pzdr

Data: 2009-02-26 15:48:28
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> [...]
> w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

Czyli nie dajesz mi zadnych szans na mistrza?:(

Dlaczego? Przeciez zakeeperowales Duranta i Odena... Sam widzisz jakie ogolne zdanie splodzilem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 06:46:46
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Szkopul tkwi w tym, ze kiszenie keeperow jest dosyc ladnie powiazane z
wygrywaniem... Ba! Slawek w zeszlym sezonie i tegoroczony mistrz bedzie
w sporej mierze wlasnie keeperom zawdzieczal swoja wygrana.

A Washko chce wygrac w tym sezonie dzieki materialowi na keepera.
Chlopak nie chce czekac i sie go czepiasz.

> a Carter zgodnie z przewidywaniami Leszczura przestał trafiać.

Ha! To juz rozumiem o co tu chodzilo ;-)

Oczywiscie o to, ze moje przepowiednie sie sprawdzaja :-)
I mnie prosze nie wkurzac, bo Wam tez zaczne przepowiadac ;-)

> Ostatnie tygodnie pozyskanej trójki były świetne.

Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
powiedziec :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:57:35
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A Washko chce wygrac w tym sezonie dzieki materialowi na keepera.
Chlopak nie chce czekac i sie go czepiasz.

Ech... ile razy mam powtarzac, ze nie zwracam uwagi na pomysl sprzedania
przez Washke keepera, a na sprzedaz tego konkretnego keepera?

> Kolejna puenta dyskusji: to sie nazywa sell-very-frikin-high ;-)

No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
powiedziec :-)

Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 08:02:37
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Ech... ile razy mam powtarzac, ze nie zwracam uwagi na pomysl sprzedania
przez Washke keepera, a na sprzedaz tego konkretnego keepera?

A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole
sens? ;-)

> No bo w odniesieniu do Grangera absolutnie nie da sie tego
> powiedziec :-)

Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

ROTFL. Faktycznie - dwutygodniowa kontuzja to totalny deal-breaker w
perspektywnie kilku lat :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 17:23:17
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
> [...]

A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole

Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

> Pewnie, ze nie, chocby dlatego, ze jest kontuzjowany.

ROTFL. Faktycznie - dwutygodniowa kontuzja to totalny deal-breaker w
perspektywnie kilku lat :-)

Eghm, to Ty wspomniales, ze bylo to sell-high dla Grangera, moim zdaniem
gdyby byl zdrowy moznaby go sprzedac za wiecej.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 08:52:30
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 17:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A ile razy ja mam powtarzac, ze tylko sprzedaz tego kipera dawala
> zastrzyk statsow na tyle powazny, zeby sama sprzedaz miala w ogole
> sens? ;-)

Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

Fakty temu przecza. Gdyby byl lepszy deal na stole to zapewne zostalby
klepniety.

> [...]

Eghm, to Ty wspomniales, ze bylo to sell-high dla Grangera, moim zdaniem
gdyby byl zdrowy moznaby go sprzedac za wiecej.

A to niby dlaczego? Uwazasz ze drobna kontuzja stopy ma az takie
znaczenie? Przeciez przed chwila powiedziales ze Granger to kiper o
najlepszym stosunku produkcji do ceny. Jakim cudem drobny uraz mialby
wplynac na jego wartosc skoro kupno kipera nie ma nic wspolnego z jego
wartoscia w dniu dzisiejszym, ani za miesiac, ani nawet za pol roku !

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 18:13:07
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...

> Najlepiej przestan powtarzac bo to bzdura ;-)

Fakty temu przecza. Gdyby byl lepszy deal na stole to zapewne zostalby
klepniety.

Um, skoro uwazam, ze zle zrobil to wlasnie oznacza, ze wg mnie nie
klepnal najlepszego dealu na stole. IMHO wiecej mu daje chocby Yao i Ray
Allen za Rondo co podobno Kriszot proponowal.

> [...]

wplynac na jego wartosc skoro kupno kipera nie ma nic wspolnego z jego
wartoscia w dniu dzisiejszym, ani za miesiac, ani nawet za pol roku !

Z banalnego powodu: bo zdrowy bylby wiecej warty dla sprzedajacego.
W ten sposob byloby wiecej statsow do zastapienia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:22:00
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
wiLQ pisze:
Wg mnie tak i wg moich szacunkow L'e jest na tym
trejdzie do przodu lekka reka o jakies 20-30M$ w skali kilku sezonow.

Noo, a potem TRad sie dziwi, ze dla L'e 4M to pikus ...
Ot, umiejetnosc robienia interesow sie klania :D

Pozdr
Slawek