Okienko ruszylo w kipie...

Data: 2009-02-26 02:29:50
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 09:14, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
Sheed oddal Gaya (pensja 3.4, za rok 4.4) za Minga.
Ja postanowilem sobie, ze nie bede szczegolnie gorliwie komentowac fb,
bo wszystko sie zmienia jak w kalejdoskopie, ale jezeli ktos zacznie, to
moze sie przylacze :-)

No to powtorze to co pisalem na privie - IMO mogl za Gaya mocniej
wydoic Kriszota.
Nie zgadzam sie, ze z Rudego jest kiepski kiper. Moze nie jest
idealny, bo drozszy niz 2.1M$, ale potencjal ma ogromny. A na drafcie
wydajemy rownie duze jesli nie wieksze pieniadze na potencjal.
Poza tym - bedzie gral o kontrakt (chyba, ze Grizzlies od razu go
przedluza w tym offseason), po drugie gross problemow IMO wynika z
niekoniecznie dobrego zgrania z Mayo (zmiana trenera moze by tu
pomogla, plus czas).

Drugi dosc zaskakujacy - chodzily sluchy, ze Washko bedzie bronic swoich
kiperow rekami i nogami (inna bajka, ze zdziwilbym sie, gdyby
rzeczywiscie tak sie stalo), a tu pokazal sie deal z L'e, co do ktorego
z kolei odnosilem wrazenie, ze nie bardzo ma amunicje na zakup swietnego
kipera. A tu prosze...

Bo wiesz - nie ma rzeczy niemozliwych. A jezeli ktos postanowi robic
zakupy niczym baron Rotshild "kupuje to bez wzgledu na cene" to druga
strona powinna to wykorzystac. I IMO Washko dobrze zrobil
maksymalizujac swoje szanse w tym sezonie. Kto wie co sie stanie za
rok czy dwa lata. Carpe diem - jak mawiali starozytni Indianie.

...rzut oka na rankingi za ostatni miesiac - Villa (wziety z waivers)
top 20, Artest (korzystajacy z pewnoscia na kontuzji TMaca) na przelomie
3 i 4 dychy, Pierce (j/w na Garnetku) na przelomie 4 i 5.
Rewelecyjny timing!

Kurna po sezonie pelnym rozczarowan i fb-owych porazek trzeba bylo
jakiegos optymistycznego akcentu!
BTW Villa dolacza do grupy ciekawych pickupow ktore po pobraniu z
waiverow zaczynaja szalec i ktore dolaczam do wymian. Biedrins,
Calderon a teraz Villa. Za rok pewnie to bedzie Robin Lopez ;-)

No i ta trojka poszla sobie za zlamasa Grangera (3.7 - 4.7), ktory za
rok uczyni L'e bardzo groznym na starcie.

Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

No a Washko? Coz, ja nie komentuje, ale tak sie chyba wlasnie powinno
wykorzystywac kiperow w walce o najwyzsze cele :-)

Dokladnie. Przedkladanie zyskow krotkoterminowych nad dlugoterminowym
gdybaniem w tym wypadku jest jak najbardziej slusznym podejsciem.

PS. Oczywiscie to tylko pierwsze podmuchy (choc dosc porywiste, nie
powiem), wierze, ze to nie koniec deali :-)

A ja nie jestem pewien. Jedyna szansa na zamieszanie w tabeli jaka
widze to gdyby jakas wymiane zrobil Bartek. Ale nie mam pojecia kogo
mialby wyrwac za tego Odena. No chyba, ze zechce sprzedac Durnia, to
moge sie ewentualnie podlaczyc z tymi resztkami ktore mi zostaly...
BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 11:40:44
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena, ani Gaya.
Gay za 4.4 oczywiscie moze wypalic, ale skoro Kriszot zechcial sie wyprzedac (a mial z czego), to mogl zapolowac na prawdziwa okazje.
.... i dobrze wybadac rynek.
Z drugiej strony - kto wie, czy trejdy by ruszyly, gdyby Kriszot nie byl tym pierwszym, co to musi zaczac :D

[...]

Proponuje zatem w imieniu ligi zmniejszych max moves L'e do 15 :-)

No i ta trojka poszla sobie za zlamasa Grangera (3.7 - 4.7), ktory za
rok uczyni L'e bardzo groznym na starcie.

Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

Taaa, tos nas pocieszyl :-)

[...]

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 02:44:11
Autor: sooobi
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 11:40, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> pomogla, plus czas).

A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena

A to dlaczego?:)

> [...]
> BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Oj tak to prawda...:)

pzdr

Data: 2009-02-26 11:48:10
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
A ja na miejscu Kriszota nie bralbym chyba ani Odena

A to dlaczego?:)

No przeca tak ladnie wyjasnilem, a Ty to wyciales ;-(

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 02:51:00
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Patrzac na to jak w ostatnich latach robilismy zakupy i jakich
zawodnikow zatrzymywalismy - 4.4 za Gaya nie robi na mnie wiekszego
wrazenia. Chlopak w tym sezonie jest w okolicach Top80 - zgoda, ze to
nie taki cymes. Ale rok temu jako drugoroczniak byl w okolicach Top30.
IMO to dobry material za niezbyt wygorowane pieniadze. Juz Horford za
4.3 bylby wiekszym znakiem zapytania.

Z drugiej strony - kto wie, czy trejdy by ruszyly, gdyby Kriszot nie byl
tym pierwszym, co to musi zaczac :D

Mysle, ze byl kamyczkiem ktory przewazyl szale :-)

> [...]
> Calderon a teraz Villa. Za rok pewnie to bedzie Robin Lopez ;-)

Proponuje zatem w imieniu ligi zmniejszych max moves L'e do 15 :-)

LOL.

> Spoko - dla rownowagi zatrzymam Arenasa :-)

Taaa, tos nas pocieszyl :-)

No nie wiem. Czemu kupienie Grangera mialoby zmieniac percepcje
Arenasa? Toz jeszcze niedawno slyszalem smiechy na sali gdy sie mowilo
o jego potencjale kiperowym. Cos sie zmienilo?

> [...]
> BigZ, Kalafior caly czas sa do wziecia ;-)

Zobaczymy... Niezbadane sa koleje losu w fb :-)

Oooo - brzmi ciekawie. Rozumiem, ze nowa polityka milczenia zawiazuje
Ci usta? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 11:57:38
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

IMO porownywalnym, wszak to center no i dosc stabilnie sie rozwijajacy, o ile zdrowy.
Tylko zobaczy na czym polega roznica - Horforda Kriszot ma z zalozenia, na Gaya musial sie wyprzedac.

[...]

Aaa, to ja tam nie wiem :-)

[...]

.... a co ja tam wiem :-) Ja tylko maly trybik w machinie szolbiznesu ...

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 03:38:44
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 11:57, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> 4.3 bylby wiekszym znakiem zapytania.

IMO porownywalnym, wszak to center no i dosc stabilnie sie rozwijajacy,

Ale ma wieksza konkurencje niz Gay. Poza tym slyszalem narzekania, ze
niby postep jest, ale nie do konca taki jakiego oczekiwano.

Tylko zobaczy na czym polega roznica - Horforda Kriszot ma z zalozenia,
na Gaya musial sie wyprzedac.

Ale to bylby problem tylko wtedy jezeli Yao mialby dla niego potencjal
kiperowy. A nie sadze zeby tak bylo, wiec "poswiecenie" jest tylko
pozorne.

> No nie wiem. Czemu kupienie Grangera mialoby zmieniac percepcje
> Arenasa? Toz jeszcze niedawno slyszalem smiechy na sali gdy sie mowilo
> o jego potencjale kiperowym. Cos sie zmienilo?

Aaa, to ja tam nie wiem :-)

Dobra, dobra.

> Oooo - brzmi ciekawie. Rozumiem, ze nowa polityka milczenia zawiazuje
> Ci usta? ;-)

... a co ja tam wiem :-) Ja tylko maly trybik w machinie szolbiznesu ...

No to przedaj mi sierzanta Garcie i staniesz sie duzym trybem! A moze
nawet C-Trybem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:19:01
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Czyli cos jak cale Memphis :-)

[...]

No nie.
Bo ma teraz 3 kiperow i nadal amunicje do wydania.
Jezeli zapoluje na kolejnego - jeden bedzie do odstrzalu.
A skoro, jak pisze, moim zdaniem trudno wskazac kogos z dwojki Gay/Horford, to po co bylo sie szarpac na borderline kipera?

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:22:42
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:19, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale ma wieksza konkurencje niz Gay. Poza tym slyszalem narzekania, ze
> niby postep jest, ale nie do konca taki jakiego oczekiwano.

Czyli cos jak cale Memphis :-)

O to, to, to. Jezeli Memphis zacznie grac po okiem jakiegos sensownego
trenera to i Gay na tym skorzystac powinien. Ale moze lepiej zacznijmy
go obrzydzac Kriszotowi zeby chlopak wrocil do puli i wtedy przekonamy
sie jaka jest jego wartosc rynkowa ;-)

> [...]

No nie. Bo ma teraz 3 kiperow i nadal amunicje do wydania.
Jezeli zapoluje na kolejnego - jeden bedzie do odstrzalu.

No chyba, ze ktorys zmieni pozycje - wtedy bedzie mogl zatrzymac
wszystkich.

A skoro, jak pisze, moim zdaniem trudno wskazac kogos z dwojki
Gay/Horford, to po co bylo sie szarpac na borderline kipera?

Moze wlasnie dlatego, zeby spuscic Horforda bez wiekszych wyrzutow
sumienia?
Niech sie Kriszot wypowie - co mu tam przyswiecalo? A moze zamierza
odpuscic Manu? :-)

> No to przedaj mi sierzanta Garcie i staniesz sie duzym trybem! A moze
> nawet C-Trybem ;-)

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Jest tylko jeden sposob, zebys sie o tym przekonal. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:33:12
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Noo, wlasnie teraz bedzie miec podwojne :-) Chyba, ze inaczej oceniamy potencjal kiperowy.

Mowisz, ze JRich czyni cuda?:-)

Jest tylko jeden sposob, zebys sie o tym przekonal. :-)

Taa, i ja znam ten sposob!
Jezeli teraz wskoczysz do dziesiatki na koniec sezonu - uwierze :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 04:43:56
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:33, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Moze wlasnie dlatego, zeby spuscic Horforda bez wiekszych wyrzutow
> sumienia?

Noo, wlasnie teraz bedzie miec podwojne :-) Chyba, ze inaczej oceniamy
potencjal kiperowy.

Bardzo mozliwe. IMO Gay to wiesze ryzyko, ale i zdedydowanie wiekszy
upside. Gorsza druzyna, mniejsza konkurencja wewnetrzna. Upside
Horforda ograniczany jest przez kolejnosc dziobania w Hawks.  I
chociazby to, ze nie jest i niewiele wskazuje ze kiedykowleik bedzie
go-to guyem.

Czikin!!!!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 13:53:06
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
[...]

Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??
2. Od kiedy gracz musi byc go2guyem, zeby byc cennym graczem roto? Wieeem, ze przyklad Cambiego ostatnio nie jest trendy, ale i tak Twoja teza jest ciekawa :-)
Generalnie - Twoj dobry humor rozumiem :-)

Nie da sie ukryc :-(
Wiesz, nie kazdy jest supermanem ;-(

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 05:21:48
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 13:53, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> go-to guyem.

Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??

A to liczy sie tylko konkurencja na pozycji?

2. Od kiedy gracz musi byc go2guyem, zeby byc cennym graczem roto?

Nie twierdze, ze musi byc. Twierdze ze latwiej byc cennym zawodnikiem
bedac go-to-guyem i tu Gay ma przewage na Horfordem. Przeciez
rozpatrujemy relatywna wartosc wzgledem siebie.

Wieeem, ze przyklad Cambiego ostatnio nie jest trendy, ale i tak Twoja
teza jest ciekawa :-)

Nuuuuu - LeBron, Dywan, Kobe czy kilku innych go-2-guyow generalnie
jest bardziej ceniona niz Athony Parker czy ktokolwiek inny grajacy
drugie-trzecie skrzypce.

Generalnie - Twoj dobry humor rozumiem :-)

A to jeszcze nie koniec! ;-)

> Czikin!!!!!

Nie da sie ukryc :-(
Wiesz, nie kazdy jest supermanem ;-(

To badz Krypto-Nate'm skoro juz musisz ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 14:38:22
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Noo, to faktycznie oceniamy inaczej.
1. Jakaz to ma konkurencje Hordford w Hawks na srodku??

A to liczy sie tylko konkurencja na pozycji?

Bo tylko ta tnie minuty.
Z inna konkurencja roznie bywa.
Bo co z tego, ze teammate grajacy zabiera pare punktow, skoro nie-grajacy powiesi obrone na Twoim graczu i zniszczy FG?

[...]

Taaa, TMac tez bywal go2guyem.
Wiec zadna to regula.
A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

Pewnie, ze go2guyom latwiej jest trzaskac statystyki, ale w top 30 roto nie widze samych go2guyow.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 05:55:21
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 14:38, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Bo co z tego, ze teammate grajacy zabiera pare punktow, skoro
nie-grajacy powiesi obrone na Twoim graczu i zniszczy FG?

Ale tu wchodzimy juz w zbyt duze szczegoly zeby pozwolic sobie na
daleko idac generalizowanie.
Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.
Jest taki jeden wskaznik jak Usg%. Dla Gaya wynosi on 26%. Dla
Horforda 16%. To kto ma wiekszy upside?
Dla porownania Duren ma 28%, Granger 29%, James 34%...

> [...]
> drugie-trzecie skrzypce.

Taaa, TMac tez bywal go2guyem. Wiec zadna to regula.

Uuuuu. Tu mnie rozczarowales. Ja nie szukam reguly skutecznej w 100%.
\
Mnie zadowoli marne 75% pewnosci.

A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie
tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Pewnie, ze go2guyom latwiej jest trzaskac statystyki, ale w top 30 roto
nie widze samych go2guyow.

A tylko gdybys widzial samych to bylbys przekonany ze status ma
znaczenie?
No i ilu wedlug Ciebie ich tam jest? Mniej niz polowa?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 15:01:52
Autor: Slawek Mroz
Okienko ruszylo w kipie...
Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.

:-)
ok, no to EOT :-)

A przyklady powyzsze niejako od poslada strony podajesz, bo chlopaki nie
tyle sa cenni, bo sa go2guyami, tylko dziala to w druga strone :-)

O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Bo nie jest typem strzelca.
To jakby warunek konieczny.
BTW, Ty jak juz licytujesz powyzej 5 baniek to tylko go2guyow?
OK, to bedzie git :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-26 06:06:45
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 15:01, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> Minuty oczywiscie sa przydatne, ale w roto maja mniejsze znaczenie niz
> zaangazowanie. A to z kolei raczej jest pochodna pozycji w druzynie.

:-)
ok, no to EOT :-)

Skoro nalegasz ;-)

> O to, to, to. Czyli dlaczego Horford nie jest go to guyem?

Bo nie jest typem strzelca. To jakby warunek konieczny.

A moze to pochodna ilosci strzelcow jakich przez lata w Hawks sie
nagromadzilo po kątach? JJ, Bibby, Smith, Marvin... Biednemu
Horfordowi nie daja sie wykazac, a przeciez patrzac na skutecznosci az
samo sie narzuca.

BTW, Ty jak juz licytujesz powyzej 5 baniek to tylko go2guyow?

Powyzej 5, 10 i 15 tez. Przeciez wiesz :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-26 20:31:40
Autor: wiLQ
Okienko ruszylo w kipie...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie zgadzam sie, ze z Rudego jest kiepski kiper. Moze nie jest
idealny, bo drozszy niz 2.1M$, ale potencjal ma ogromny.

Jesli nie jest idealny to przede wszystkim dlatego, ze zawalil ten sezon
i gral jak leszcz, a nie jak keeper. Ba! Przeciez on nawet nie zarobil
na swoja tegoroczna pensje w naszej lidze. Dlatego kluczowe pytanie
brzmi na ile to wina trenera czy Mayo i na ile sie to moze zmienic w
przyszlym sezonie. Osobiscie nie jestem optymista w tej kwestii.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 11:58:07
Autor: L'e-szczur
Okienko ruszylo w kipie...
On 26 Lut, 20:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

brzmi na ile to wina trenera czy Mayo i na ile sie to moze zmienic w
przyszlym sezonie. Osobiscie nie jestem optymista w tej kwestii.

To caly urok potencjalu. Mozna go realizowac jak Darko a moze tez jak
Dywan :-)

Pozdro

L'e-szczur

Okienko ruszylo w kipie...