Oklaski,...Tusk...oklaski...

Data: 2012-02-20 14:42:13
Autor: Marek
Oklaski,...Tusk...oklaski...

Komunikacja to oczywiście nie tylko drogi, to też
Poczta Polska, nowoczesna kolej, i one też powinny
świadczyć o sile i sprawności nowoczesnego państwa.
Jak wiemy, dzisiaj sytuacja w tych dwóch dziedzinach
jest też bardzo daleka od ideału. Modernizacji, i to
jest także priorytet mojego rządu, wymaga infrastruktura polskich
kolei. Pasażerowie mają prawo do
czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów,
a kolejowy transport towarowy musi mieć warunki
do konkurowania z innymi formami przewozu. To
jest po prostu prawo obywateli do punktualności kolei i życia w
czystości w miejscach publicznych. (Oklaski) Grupę PKP czekają kolejne
lata realizacji przyjętej strategii. Rozwiążemy problemy Przewozów
Regionalnych. Mój rząd w trybie pilnym zakończy
również prace nad studium kolei dużych prędkości,
aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę
realizacji. (Oklaski)

Oklaski,...Tusk...oklaski...