Oklepane pytanie co kupic ?

Data: 2011-07-08 12:31:06
Autor: Xiant
Oklepane pytanie co kupic ?
Witam

Sytuacja jest taka, kolezanka potrzebuje samochodu. Budzet to 12 tys na auto plus jakies dorbne naprawy. Do przejechania miesiecznie jest ok 2 tys km wiec benzyna raczej odpada ze wzgledu na koszta, ja polecam diesla lub auto od razu z gazem.
Propozycje mam takie:
- Astra II z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- Astra II z silnikiem 1.7 DTI
- fabia I z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- octavia I z ... sam mam diesla ale w tej cenie bedzie ciezko kupic cos niezajechanego.

Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

Ogolnie co mozecie polecic w tej cenie, najlepiej z gazem lub diesle, benzyna zdecydowanie odpada - koszta.
Nie preferuja zadnego auta, ma byc dopodanej ceny, w miare "pakowne", i mozliwe malo awaryjne. Podpowiecie cos ?

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-07-08 13:09:56
Autor: =Marcos=
Oklepane pytanie co kupic ?
[...]

Fabia nie pasuje do zestawu, wyraźnie mniejsze auto od Astry. Wymiarowo bliższa Corsie niż Astrze II.

Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

Mam w rodzinie zagazowaną od nowości i jeździ.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-07-08 18:59:54
Autor: !sp
Oklepane pytanie co kupic ?

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:iv6md7$18e$1news.onet.pl...
[...]

To jest raptem 40km dziennie do roboty
Kup jej jednak zwykły benzynowy, będzie malo zajeżdżony, skoro budżet napięty
Jak się dopiero pytasz, to jesteś potencjalnym klientem na zloma, co to dziadek tylko do kościoła...., aż przystanek przyhaczył i sprzedaje okazyjnie.

Data: 2011-07-09 20:57:15
Autor: Adam Szewczak
Oklepane pytanie co kupic ?

[...]

    No umowmy sie ze 24 tys rocznie to tak na granicy zastanawiania sie.

Ja tam zwolennikiem gazu nie jestem* (*chyba ze auto pali 20/100 albo jest to CNG)

Za takie pieniadze 12 tys zl to co Ty chcesz znalesc "niezajechanego". Chyba ze Fabie od pierwszego wlasciciela bo to najbardziej prawdopodobne.
Jak chcesz diesla i taniego no to wybor jest jeden z grupy VW 1.9 SDI ;) ba mozna to nawet bez problemu Bio zatankowac, a to juz jest znaczny spadek kosztow. Poza Fabia z tym silnikiem pozostaje jeszcze Polo SDI, Golf SDI, Cordoba SDI

Ja moge powiedziec ze Polo kombi (to samo co Cordoba vario) przez 12 lat w zasadzie bylo bezawaryjne.

PZDr
Adam

Oklepane pytanie co kupic ?