Oklepane pytanie co kupic ?

Data: 2011-07-08 13:09:56
Autor: =Marcos=
Oklepane pytanie co kupic ?
Propozycje mam takie:
- Astra II z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- Astra II z silnikiem 1.7 DTI
- fabia I z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- octavia I z ... sam mam diesla ale w tej cenie bedzie ciezko kupic cos niezajechanego.

Fabia nie pasuje do zestawu, wyraźnie mniejsze auto od Astry. Wymiarowo bliższa Corsie niż Astrze II.

Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

Mam w rodzinie zagazowaną od nowości i jeździ.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Oklepane pytanie co kupic ?