Oklepane pytanie co kupic ?

Data: 2011-07-09 20:57:15
Autor: Adam Szewczak
Oklepane pytanie co kupic ?

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:iv6md7$18e$1news.onet.pl...
Witam

Sytuacja jest taka, kolezanka potrzebuje samochodu. Budzet to 12 tys na auto plus jakies dorbne naprawy. Do przejechania miesiecznie jest ok 2 tys km wiec benzyna raczej odpada ze wzgledu na koszta, ja polecam diesla lub auto od razu z gazem.
Propozycje mam takie:
- Astra II z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- Astra II z silnikiem 1.7 DTI
- fabia I z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
- octavia I z ... sam mam diesla ale w tej cenie bedzie ciezko kupic cos niezajechanego.

Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

Ogolnie co mozecie polecic w tej cenie, najlepiej z gazem lub diesle, benzyna zdecydowanie odpada - koszta.
Nie preferuja zadnego auta, ma byc dopodanej ceny, w miare "pakowne", i mozliwe malo awaryjne. Podpowiecie cos ?

Pozdrawiam
Xiant

    No umowmy sie ze 24 tys rocznie to tak na granicy zastanawiania sie.

Ja tam zwolennikiem gazu nie jestem* (*chyba ze auto pali 20/100 albo jest to CNG)

Za takie pieniadze 12 tys zl to co Ty chcesz znalesc "niezajechanego". Chyba ze Fabie od pierwszego wlasciciela bo to najbardziej prawdopodobne.
Jak chcesz diesla i taniego no to wybor jest jeden z grupy VW 1.9 SDI ;) ba mozna to nawet bez problemu Bio zatankowac, a to juz jest znaczny spadek kosztow. Poza Fabia z tym silnikiem pozostaje jeszcze Polo SDI, Golf SDI, Cordoba SDI

Ja moge powiedziec ze Polo kombi (to samo co Cordoba vario) przez 12 lat w zasadzie bylo bezawaryjne.

PZDr
Adam

Oklepane pytanie co kupic ?