Okna

Data: 2011-02-02 10:05:58
Autor: Romullus
Okna
Witam,

czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Data: 2011-02-02 10:52:08
Autor: Przesmiewca
Okna
Romullus <romullus@orange.pl> napisał(a):

Witam,

czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Tak, montuje sie nawiewniki np. cisnieniowe.

Data: 2011-02-02 13:49:01
Autor: Robson
Okna
W dniu 2011-02-02 10:05, Romullus pisze:
Witam,

czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

Data: 2011-02-02 14:40:56
Autor: maniek
Okna
On 2 Lut, 13:49, Robson <rob...@z.pl> wrote:
> [...]

> ?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

Napisz jak Ci je zamontują, czy zdają egzamin.Jakiej firmy zamówiłeś?
Ja u siebie muszę chyba coś takiego zamontować

Data: 2011-02-06 18:49:36
Autor: t
Okna
Zapewne nawiewniki  firmy  Aereco ?