Okna akustyczne

Data: 2013-09-29 22:16:51
Autor: Irek N.
Okna akustyczne
Tak jak koledzy napisali, szuka膰 dodatkowo z nier贸wnym rozstawem szyb w zespole (mnie si臋 uda艂o z ostatni膮 szyb膮 podw贸jn膮 i foli膮 pomi臋dzy nimi - mo偶e to dobre rozwi膮zanie?).

Jak odst臋py b臋d膮 jednakowe, albo b臋dzie jaka艣 szczelina w ogumowaniu, to b臋dzie s艂ycha膰 ulic臋 - taki monotonny szum - dos艂ownie jak z bie偶nika opony samochodowej.

Irek.N.

Data: 2013-09-30 18:21:48
Autor: saskatchewan
Okna akustyczne

U偶ytkownik "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l2a1rf$ibo$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zestaw szybowy mo偶e by膰 o nier贸wnym zestawie.
Ale polecam tez 6FS w zestawie.
i z t膮 szczelina w uszczelce tez prawda.
B臋dzie s艂ycha膰 szum .
Dlatego tez polecam okna 3 uszczelkowe.

Okna akustyczne