Okna drewniane - próchno

Data: 2012-10-18 16:54:17
Autor: tyg
Okna drewniane - próchno

Użytkownik "Toomek" <tooomek_1@wp.pl> napisał w wiadomości news:k5p3bh$q1a$1news.task.gda.pl...
Witam
Niedawno zobaczyłem ze osnieznica na dole jest spróchniała, dosłownie się sypie. Okna mają pare lat, gwarancja się skończyła.
Napisałem im reklamacje i mają napisać kosztorys co proponują.... myślałem ze takie okna wytrzymają z parenascie lat, a tu dupa, a były dosc drogie
Jestem ciekaw ile wymiana tego może kosztować? Miał ktoś podobny przypadek ?

Brak lub niedokładna impregnacja profilu przed malowaniem.
Przyczyną może być też zły montaż .

Data: 2012-10-18 17:02:23
Autor: Ikselka
Okna drewniane - próchno
Dnia Thu, 18 Oct 2012 16:54:17 +0200, tyg napisał(a):

[...]

A już najpewniej "złe użytkowanie" 3333-]
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Okna drewniane - próchno