Okna w pół godziny :-)

Data: 2014-12-21 23:02:30
Autor: Krycha
Okna w pół godziny :-)
W dniu 2014-12-21 16:42, XL pisze:
Nie wiem, czemu kobiety tak się męczą "ręcznie" i "szmatowo" z tymi oknami,
zwłaszcza przed każdymi świętami - a wystarczy tylko ten mop (to co z tego,
ze niby dedykowany do podłóg, kiedy z nową wkładką świetnie posłuży do szyb
i to bez wchodzenia na drabinkę lub parapet), (...)

Powiem, że sięganie rękami do góry jest bardziej męczące niż wejście na drabinę.

Krycha.

Data: 2014-12-21 23:39:06
Autor: XL
Okna w pół godziny :-)
Dnia Sun, 21 Dec 2014 23:02:30 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

Jakie tam sięganie? - mop ma kijek teleskopowy, długi - machu-machu i po
strachu, okna na całym parterze umyłam w pół godzinki, serio! No jestem
wzniebowzięta, bo do tej pory zabierało mi to parę godzin. Spróbuj, nie
będziesz zawiedziona, warto sobie usprawniać i ułatwiać nielubiane prace
:-)

niż wejście na

Nie chodzi o drabinę, ale o to "bezkonieczne" machanie ręką ze szmatą po
szybie... Tu tego nie ma: parę pociągnięć mopem po szybie (dosłownie kilka
- mop ma dużą powierzchnię i świetne są te jego włókna do mycia szyb), parę
pociągnięć ściągaczką (więc zero polerowania, a szyba sucha i czyściutka) -
i mycie okien stało się przyjemnością :-)

Data: 2014-12-22 11:36:01
Autor: XL
Okna w pół godziny :-)
Dnia Sun, 21 Dec 2014 23:39:06 +0100, XL napisał(a):

[...]

Dodatkowo - umocowałam też ściągaczkę na innym teleskopowym kijku (metodą
chałupniczą - pistolet na klej na gorąco i kijek w otwór uchwytu
ściągaczki) i sprawa "sięgania w górę" ostatecznie załatwiona :-)

Okna w pół godziny :-)