Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)

Data: 2009-08-16 06:03:18
Autor: Antenka

Data: 2009-08-16 08:15:33
Autor: Antenka

Data: 2009-08-16 09:30:09
Autor: Bruner
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)

typowy wyglad pedofila

Data: 2009-08-16 07:02:07
Autor: Antenka
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)
typowy wyglad pedofila

A tego to ja już nie wiem, bo nigdy nie miałam bliskiego spotkania III-
go  stopnia z pedofilem - rodzice mnie chronili.  To mówisz, że tak
właśnie wygląda pedofil? Aha

Antenka

Data: 2009-08-16 16:28:31
Autor: awe
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:21fdaefa-71be-46c2-8cd7-d183de000a55h21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
nie nasmiewajcie sie z niego, przeciez zadna kobieta nie chcialaby miec z nim dzieci, pozostal mu wiec homoseksualizm
awe

Data: 2009-08-16 10:41:56
Autor: Bruner
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h6950n$goo$1news.onet.pl...
nie nasmiewajcie sie z niego, przeciez zadna kobieta nie chcialaby miec z nim dzieci, pozostal mu wiec homoseksualizm
awe

faceta co by chcial z nim miec dzieci tez by bylo trudno znalezc

Data: 2009-08-16 16:47:02
Autor: awe
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h695ro$it9$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no to moze owieczka. da jej sianka i na sianku
awe

Data: 2009-08-16 08:08:20
Autor: Antenka
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

> faceta co by chcial z nim miec dzieci tez by bylo trudno znalezc

-- -- -- -- -- -- -
no to moze owieczka. da jej sianka i na sianku

Trzeba Tzvela skontaktować z Bacą - ten ma duże stadko może mu użyczy
jednej :)

Antenka

Data: 2009-08-16 18:47:24
Autor: awe
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5b1d86b4-bd5d-4128-9527-7c930aa59ba3o15g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

no to moze owieczka. da jej sianka i na sianku

Trzeba Tzvela skontaktować z Bacą - ten ma duże stadko może mu użyczy

-- -- -- -- -- -- -- --
a co na to towarzystwo zwierzat?
awe

Data: 2009-08-16 10:45:10
Autor: Antenka
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)
a co na to towarzystwo zwierzat?

No właśnie. I tu może pojawić się mały problem. Przypomnij sobie, co
się działo, jak piali obrońcy zwierząt, kiedy góralowi z Zakpca padł
koń pociągowy... Stara, chuda szkapina była, to padła...

Antenka

Data: 2009-08-16 19:59:55
Autor: awe
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e2c4a20-1885-4567-8c04-f4a0b714e0ace27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

no tak ale jaki sie zrobi rajwach jak tcvel zajezdzi na smierc koziolka albo owieczke
awe

Data: 2009-08-16 13:11:45
Autor: Antenka
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)

no tak ale jaki sie zrobi rajwach jak tcvel zajezdzi na smierc koziolka albo
owieczke
awe

Wiesz co, mało mnie to obchodzi co z nim zrobią miłośnicy zwierząt,
czy mu dadzą wycisk, czy go wsadzą do pierdla, że mu nawet odwołanie
do Starsburga nie pomoże. Mam własne sprawy.

Antenka

Data: 2009-08-17 08:54:45
Autor: jadrys
Oko oko z Tzvelem Aldon? ;-)
Antenka pisze:
no tak ale jaki sie zrobi rajwach jak tcvel zajezdzi na smierc koziolka albo
owieczke
awe

 Mam własne sprawy.

Antenka

O molestowanie zwierzaków?

Data: 2009-08-16 15:29:27
Autor: raff
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)
Antenka pisze:
Kliknij tutaj:

http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2008-02/msg01213.html

a następnie na link poniżej

Jan Bilyk - aktualne zdjęcie :-)

Tzva Adonai to podobno Master of the Armies.

Jemu bardziej pasuje Master of the Fingers.

R.

Data: 2009-08-16 07:10:15
Autor: Antenka
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)

Masz rację, Raffik , raczej to drugie. Na atletę to on mi nie wygląda..

Antenka

Data: 2009-08-16 17:34:33
Autor: rAzor
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)
Użytkownik Antenka napisał:
[...]

Pokundlona aryjska świnia. he he he
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-08-16 18:54:58
Autor: awe
Oko oko z Tzvelem Aldoną ;-)

Użytkownik "rAzor" <huck-travelling-willbury@hotdog.au> napisał w wiadomości news:h698sq$p42$1news.onet.pl...
[...]