Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe

Data: 2011-07-21 11:17:45
Autor: Pszemol
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Wybieram się w sierpniu na tydzień do Meksyku, okolice Playa del Carmen.
30km na południe od tego miasteczka. Czy ktoś może polecić
bazę nurkową godną zaufania w okolicach? Chcę ponurkować
w słonej wodzie, być może również z wyspy Cozumel ale i cenotes.
Wystarczy mi że w bazie gadają po angielsku, Polaków nie musi być.
Pogoda o tej porze roku może być kiepska, więc nastawiam się
bardziej na częste nurkowanie niż zwiedzanie ruin Majów :-)
Nurkowaniu deszcze nie przeszkadzają tak bardzo...

Data: 2011-07-21 19:00:08
Autor: Zboj
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Nie jedź tam... To takie miłe miejsce... Nie warto psuć atmosfery. A i mogą Cię nie zrozumieć nurkowo.

Piotr

Data: 2011-07-21 13:06:32
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j09lvd$2qfi$1news2.ipartners.pl...
Nie jedź tam... To takie miłe miejsce... Nie warto psuć atmosfery.
A i mogą Cię nie zrozumieć nurkowo.

Jak na razie właśnie Ty starasz się psuć atmosferę.
Po co? Skąd u Ciebie tyle żółci, Piotruś?

Data: 2011-07-22 17:50:29
Autor: Zboj
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Myslisz moją radę ze zwykłą sympatią do tego miłego miejsca.

Piotr

Data: 2011-07-22 11:48:19
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0c68r$10f7$1news2.ipartners.pl...
Myslisz moją radę ze zwykłą sympatią do tego miłego miejsca.

Co robię?

Data: 2011-07-21 20:17:13
Autor: Filip J
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j091vv.1p8.0poczta.onet.pl...
Wystarczy mi że w bazie gadają po angielsku, Polaków nie musi być.
Po angielsku dogadasz się tu:
www.diveaventuras.com
Jak i zapewne w wielu innych miejscach ;)
Pozdrawiam
FJ

Data: 2011-07-21 13:24:52
Autor: Pszemol
"Filip J" <fwj@op.pl> wrote in message news:j09qfd$g85$1news.onet.pl...
Po angielsku dogadasz się tu:
www.diveaventuras.com
Jak i zapewne w wielu innych miejscach ;)

Nurkowałeś osobiście z nimi? Znasz tych ludzi?
Polecisz kogoś z imienia i nazwiska?

Bo wiesz...
Ja umiem sobie sam wyszukać bazy w książce telefonicznej
czy na googlach...

Chodzi mi o rekomendacje ludzi z którymi nurkowaliście i byliście
zadowoleni bo wzięli Was na ciekawe miejsca nurkowe, nie zaniedbali
bezpieczeństwa, nie robili bydła z ukrytymi dopłatami o których nie
było wcześniej mowy, itp, itd...

Data: 2011-07-24 21:56:31
Autor: Jacek Śliwicki
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
W Play Del Carmen jest ataka szwajcarska baza Yucatec Divers . Nurkowaliśmy z nimi , było sprawnie ogranizacyjnie i miło . Za wyjątkiem jednego zgrzytu gdzie zginęła nam część kasy z teoretycznie pozamykanych i pilnowanych samochodów w czasie gdy byliśmy w cenotach . Wygladało jakby ktoś pozabierał z portfeli jakąś część funduszy licząc , że białasy się nie połapią .Tak więc  raczej nie bierz ze sobą kasy na nurkowania .

Baza ładnie się zachowała i straty zostały wyrównane

pozdrawiam

jacek