Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe

Data: 2011-07-21 19:00:08
Autor: Zboj
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Nie jedź tam... To takie miłe miejsce... Nie warto psuć atmosfery. A i mogą Cię nie zrozumieć nurkowo.

Piotr

Data: 2011-07-21 13:06:32
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j09lvd$2qfi$1news2.ipartners.pl...
Nie jedź tam... To takie miłe miejsce... Nie warto psuć atmosfery.
A i mogą Cię nie zrozumieć nurkowo.

Jak na razie właśnie Ty starasz się psuć atmosferę.
Po co? Skąd u Ciebie tyle żółci, Piotruś?

Data: 2011-07-22 17:50:29
Autor: Zboj
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Myslisz moją radę ze zwykłą sympatią do tego miłego miejsca.

Piotr

Data: 2011-07-22 11:48:19
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0c68r$10f7$1news2.ipartners.pl...
Myslisz moją radę ze zwykłą sympatią do tego miłego miejsca.

Co robię?

Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe