Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe

Data: 2011-07-21 20:17:13
Autor: Filip J
Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j091vv.1p8.0poczta.onet.pl...
Wystarczy mi że w bazie gadają po angielsku, Polaków nie musi być.
Po angielsku dogadasz się tu:
www.diveaventuras.com
Jak i zapewne w wielu innych miejscach ;)
Pozdrawiam
FJ

Data: 2011-07-21 13:24:52
Autor: Pszemol
"Filip J" <fwj@op.pl> wrote in message news:j09qfd$g85$1news.onet.pl...
Po angielsku dogadasz się tu:
www.diveaventuras.com
Jak i zapewne w wielu innych miejscach ;)

Nurkowałeś osobiście z nimi? Znasz tych ludzi?
Polecisz kogoś z imienia i nazwiska?

Bo wiesz...
Ja umiem sobie sam wyszukać bazy w książce telefonicznej
czy na googlach...

Chodzi mi o rekomendacje ludzi z którymi nurkowaliście i byliście
zadowoleni bo wzięli Was na ciekawe miejsca nurkowe, nie zaniedbali
bezpieczeństwa, nie robili bydła z ukrytymi dopłatami o których nie
było wcześniej mowy, itp, itd...

Okolice Cancun/Meksyk - bazy nurkowe