[Foto] Okolice Jaworzna czyli w poszukiwaniu zatopionej koparki

Data: 2016-05-29 20:41:22
Autor: Jacek G.
[Foto] Okolice Jaworzna czyli w poszukiwaniu zatopionej koparki
O zalewie z zatopioną koparką, polonezem itp. sprzętami czytałem w jakimś przewodniku jakiś czas temu. W ostatni, świąteczny czwartek nadarzyła się okazja, aby ze znajomymi wybrać się na wycieczkę w okolice Jaworzna - raptem 20 min. autem od domu, a rejon mało mi znany. Tereny między Jaworznem, Bukownem, a Trzebinią okazały się całkiem ciekawe i pewnie jeszcze się tam wybierzemy.
Poniżej fotorelacja:
www.jacekgin.net63.net/Relacje/Wiosna%202016/Rowery%20-%20Jaworzno

Dzisiaj też miała być wycieczka - tym razem w okolicach Tarnowskich Gór, ale lało całe przedpołudnie - w rezultacie skończyło się na spotkaniu towarzyskim u znajomych i przewiezieniu rowerów do T.G. i z powrotem na dachu auta ;)
--
Jacek G.

-- -

Data: 2016-05-30 08:04:34
Autor: bans
W dniu 2016-05-29 o 20:41, Jacek G. pisze:

www.jacekgin.net63.net/Relacje/Wiosna%202016/Rowery%20-%20Jaworzno

O, długa broda? Kolega widzę podąża za modą na drewnoseksualizm ;)

A serio - byliście kiedyś w okolicach zamku Lipowiec w Wygiełzowie (lub Babicach, podobno się tam kłócą gdzie za czyim terenie leży ten zamek ;)? Od Chrzanowa niedaleko. Jakoś mam sentyment do tego rejonu.

--
bans

Data: 2016-05-29 23:20:08
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 08:04:36 UTC+2 użytkownik bans napisał:
> [...]

A serio - byliście kiedyś w okolicach zamku Lipowiec w Wygiełzowie (lub Babicach, podobno się tam kłócą gdzie za czyim terenie leży ten zamek ;)? Od Chrzanowa niedaleko. Jakoś mam sentyment do tego rejonu.

No, zgadza się kumpel poszedł za modą, albo może lenistwo go ogarnęło ;)
W okolicach Chrzanowa i w samym Wygiełzowie byliśmy z tego co pamiętam 2 razy. A skansemn zwiedzaliśmy dość dawno temu w ramach wielkanocnego wyciągnięcia rodzinki w plener.
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia
www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/Rowery-Chrzanow
--
Jacek G.

Data: 2016-05-30 09:18:49
Autor: bans
W dniu 2016-05-30 o 08:20, Jacek G. pisze:

[...]

Ups, no to przegapiłem relację ;)

--
bans

Data: 2016-06-01 16:14:42
Autor: Andrzej Ozieblo

Też byłem. 3 lata temu. Pamiętam piękne obłoczki na niebie. https://goo.gl/photos/AKfDMvTUNbknun5W9

Data: 2016-06-01 21:48:00
Autor: Jacek G.
W dniu 2016-06-01 16:14, Andrzej Ozieblo napisał(a)::
[...]

No i zainspirowałeś mnie Andrzeju do kolejnej wycieczki, bo w rejonie na południe od Babic, Alwerni, to jeszcze nie byłem. A mając w zanadrzu trochę takich wstępnie zaplanowanych tras można je realizować przy nadarzających się okazjach - sprawdzając np. gdzie będzie lepsza pogoda :)
Na jakim odcinku jechaliście wzdłuż Wisły i po której stronie - domyślam, się że po północnej?
--
Jacek G.

-- -

Data: 2016-06-02 07:46:06
Autor: bans
W dniu 2016-06-01 o 21:48, Jacek G. pisze:

No i zainspirowałeś mnie Andrzeju do kolejnej wycieczki, bo w rejonie na
południe od Babic, Alwerni, to jeszcze nie byłem.

To już prawie mój przydomowy rejon działania :)

--
bans

Data: 2016-06-02 09:46:34
Autor: Andrzej Ozieblo

Tak, po północnej. Niestety pamięć ulotna jest. Opierałem sie na trasie nr 1 opisanej w http://roweroweemocje.pl/okolicekrakowa/ Niestety strona już nie istnieje. Pewnie weszła do jakiegoś przewodnika pisanego, np. Compassu, i zniknęła z internetu. Parkowaliśmy w okolicach Alwerni, potem różnymi kombinacjami tras dojechaliśmy do Babic. Powrót bliżej Wisły innymi trsami. Zapamiętałęm tę wycieczkę z powodu pięknej scenerii i pięknej pogody z obłoczkami

Data: 2016-06-02 19:37:42
Autor: Coaster
Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Zalezy, gdzie sie szuka:
https://web.archive.org/web/20150219144424/http://roweroweemocje.pl/okolicekrakowa/
:-)

[...]

PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-05-30 08:11:13
Autor: jg
Dnia Sun, 29 May 2016 20:41:22 +0200, Jacek G. napisał(a):

[...]

fajne. dzieki.

kurka, deszczowo jakos ostatnio. zima zimno, wiosna burzowo...

--
jg

[Foto] Okolice Jaworzna czyli w poszukiwaniu zatopionej koparki