Okolice Zmazłego Stawu - wypadek lawinowy

Data: 2012-02-11 05:59:03
Autor: MarcinS
Okolice Zmazłego Stawu - wypadek lawinowy
Witam!

Czy w okolicy Zmarzłego Stawu (ew. Czarnego Gąsienicowego) na podejściu w kierunku Zawratu (ew. Mylnej) w przeciągu 15-tu lat zdarzył się wypadek lawinowy w którym zginął lub ucierpiał ratownik TOPR lub ktoś z innych ratowników (niekoniecznie idąc z pomocą)?
Pytam, bo wydaje mi się, że widziałem gdzieś w sieci w związku z analizą tego wypadku, dość szczegółowo rozrysowany schemat zagrożeń lawinowych w tamtym rejonie. Wydaje mi się, że analiza była zamieszczona na wspinanie.pl (tego juz nie jestem zbyt pewny). Na pewno nie chodziło o wypadek pod Szpiglasową, jednak za diabła nie mogę tego materiału znaleźć, a nawet wzmianki o samym wypadku. Może coś pokręciłem, ale dałbym sobie palec uciąć, że jednak nie.

BTW [gorzkie żale] znalezienie czegoś w google staje się coraz trudniejsze, a posługiwanie się zakresem dat kompletnie fałszuje wyniki.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-02-11 12:44:49
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "MarcinS" <as@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie wiem, czy w ciągu ostatnich piętnastu lat, ale nieco ponad dwadzieścia
lat temu zginął w tamtym rejonie partner mojego instruktora wspinaczki. Czy
był TOPR-owcem nie  wiem.

Aleksander Boberski

Data: 2012-02-11 15:17:47
Autor: MarcinS
"Aleksander Boberski" napisał w wiadomości news:4f3654d2$1news.home.net.pl...
Nie wiem, czy w ciągu ostatnich piętnastu lat, ale nieco ponad dwadzieścia
lat temu zginął w tamtym rejonie partner mojego instruktora wspinaczki. Czy
był TOPR-owcem nie  wiem.
To nie ten wypadek, ten o którym myślę miał miejsce na pewno później, niemniej dzięki.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Okolice Zmazłego Stawu - wypadek lawinowy