Okona PiS idiotą

Data: 2016-03-25 17:52:32
Autor: Pajdak
Okona PiS idiotą
http://www.fakt.pl/plotki/mariusz-max-kolonko-krytykuje-serial-bodo,artykuly,620850.html

Obejrzałem polski serial Bodo, oglądaliśmy całą rodziną. Oglądacie? 75 procent listy dialogowej leci w języku niemieckim. Po 20 minutach moja siostra zaczęła roznosić rozmówki niemieckie. (...) W pewnym momencie widzę scenę seksu. Widzieliście? Jest scena seksu! Mi się to nie podoba, ja się wstydzę. Ja jestem z Ameryki, a ona jest bardziej konserwatywna. Mówię, że może dali tam głębokie przesłanie - może w świątyni dumania mają scenę dymania - wypalił konserwatywny Mariusz Max Kolonko."

Czy ktos ogląda ten serial "Bodo"?

--
Lepudruk

Okona PiS idiotą