Okradł Polaków gangster z emerytury i się cieszy

Data: 2012-10-09 16:15:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Okradł Polaków gangster z emerytury i się cieszy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51atv$t55$1mx1.internetia.pl...
Bydlactwo nie z tej ziemi... Okradł Polaków z wielu lat emerytury, upokorzył, zgnębił i każe zdychać na starość i się cieszy, że udało mu się przeprowadzić trudną reformę emrytalną... Do tego jest wdzięczny młodym Polakom, że są cierpliwi...

Tfu, tylko z takim niewolniczym narodem może mafia takie rzeczy wyczyniać, inny naród nie byłby taki cierpliwy...

Ciesz się! Ciebie nie okradł. Nierobom emerytura nie przysługuje!

Data: 2012-10-09 16:20:10
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5074318e$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Okradł bandzior, raz poprzez oszukańczy i bandycki kapitał poczatkowy, a dwa, że i mnie okradł z dwóch lat przysługującej mi emrytury za moją wysługę...

Okradają cały naród pasożyci u władzy i pasożytują coraz bardziej, na nasz koszt...

Zaraz puszczę fajny klip na ten temat...

boukun

Data: 2012-10-09 16:23:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51c4j$3kg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie można kogoś okraść z czegoś, czego ten ktoś nie ma!
Wku***wiasz się, bo nie możesz, tak jak oni pasożytować, czy co? Nie chcą nieroba do koryta dopuścić?

Data: 2012-10-09 16:28:30
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50743372$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Cieszysz się, że oni pasożytują? POodoba ci się ich koryto?

boukun

Data: 2012-10-09 16:38:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51ck6$609$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mój ty nierobie, od roku jestem na zasłużonej emeryturze. I mam własne "koryto", na które zapracowałem wieloletnią pracą.

Jesteś, wypisz wymaluj, telewizyjny Ferdek Kiepski. Jesteś dokładną jego kopią. On też jest bezrobotny, a jego żona zapie***dala w pocie czoła. On także, za wszystkie swoje niepowodzenia, obciąża wszystkich, a nie siebie.
A na starość dzieci wypie***dolą cię z chałupy do przybytku dla bezdomnych. A na razie poszczekaj i potargaj kogo chcesz za nogawki. Jak kundelek, im mniejszy, tym bardziej głośny. Tyle twojego.

Data: 2012-10-09 16:40:46
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507436f9$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ta twoja emerytura taka zasłużona, to nie wiem, podejrzewam, że ja bardziej na swoją zasłuzyłem...

Taki los zgotowała mafia pasozytów okrągłego żłobu całej Polsce. Czas na rewolucję...

boukun

Data: 2012-10-09 16:53:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51db6$9j1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jasne. Zasłużyłeś, kradnąc mięso i kiełbasę w PRL-owskiej masarni, czy rzeźni, czy się chwaliłeś. Teraz nie możesz kraść? I krew cię zalewa?

Data: 2012-10-09 17:00:28
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50743a59$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Łżesz!  I wymyślasz bzdury, taki rozgoryczony starzec, pewno UBek na emeryturze...

boukun

Data: 2012-10-09 18:49:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51eg4$f60$1mx1.internetia.pl...

[...]

Sam się przygłupie chwaliłeś, a teraz zarzucasz mi kłamstwo. Trza było trzymać mordę na kłódkę.

Data: 2012-10-09 21:54:22
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50745594$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Łżesz i to nie po raz pierwszy... Przygłupa to sobie znajdź w rodzinie padalcu...

boukun

Data: 2012-10-10 09:39:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51vn8$chi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chłopie! Ja od lat siedzę na tej grupie, a pamięć mam niezłą. Przygłupem to rzeczywiście nie jesteś, za co cię przepraszam. Reszta jest prawdą.

Data: 2012-10-10 11:41:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k53ftd$h0n$1mx1.internetia.pl...

[...]

Że nie jesteś przygłupem? Nie będę się upierał. Chętnie z tobą się zgodzę!

Data: 2012-10-10 11:48:42
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507542f3$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Normalny na pewno nie jesteś, chciałbyś trzymać fason, ale nie potrafisz... Starość?

boukun

Okradł Polaków gangster z emerytury i się cieszy