Okradli Kościół...

Data: 2012-03-22 20:07:25
Autor: jadryś
Okradli Kościół...
W dniu 2012-03-22 18:48, jr pisze:
No ślicznie - oddali 40% + 90 baniek rocznie. Ile odzyskał przedwojenny właściciel pałacu? jb

Znasz przypadki wywłaszczania właścicieli tych pałaców?  O wywłaszczaniu z ziemi wiem ale nie słyszałem o eksmisjach z domów.

Data: 2012-03-22 16:53:51
Autor: jr
Okradli Kościół...
On 22 Mar, 20:07, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

Znasz przypadki wywłaszczania właścicieli tych pałaców?  O wywłaszczaniu
z ziemi wiem ale nie słyszałem o eksmisjach z domów.

Eksmisja a wywłaszczenie to nie to samo.
jb

Okradli Kościół...