Okradli złodzieja

Data: 2012-08-01 16:36:21
Autor: Przemysław W
Okradli złodzieja
Okradli prezydenta w Ciechocinku!

Złodzieje nie oszczędzają nikogo. Nieznani sprawcy okradli dworek prezydenta w Ciechocinku. Od kradzieży minął tydzień, a nie ma ani sprawców, ani łupów

Złodzieje połasili się na miedziane rynny. Co ciekawe, dworu prezydenckiego przez całą dobę strzegą ochroniarze, a cała posesja jest monitorowana systemem kamer przemysłowych. Mimo takich zabezpieczeń do kradzieży doszło, zaś sprawców do tej pory nie odnaleziono.

Policja na początku najwyraźniej uznała, że lepiej będzie o kradzieży głośno nie mówić. Zwłaszcza, że od kradzieży minął tydzień i na razie nie wiadomo nic o sprawcach. Niestety, mimo tego sprawa przedostała się do mediów.

– Prowadzimy dochodzenie w kierunku kradzieży na terenie jednej z posesji. Policjanci wykonują czynności zmierzające do ustalenia sprawcy tej kradzieży. Dla dobra prowadzonego obecnie postępowania nie mogę przekazać więcej szczegółów – powiedziała Marta Błachowicz radiu PiK.

http://www.fakt.pl/Zlodzieje-okradli-dworek-prezydenta-,artykuly,171546,1.html

Okradli złodzieja