Okradną cię przez komórkę z oszczędn ości w banku

Data: 2013-11-02 01:02:51
Autor: animka
Okradną cię przez komórkę z oszczędn ości w banku
Okradną cię przez komórkę z oszczędności w banku! Tak jak panią Karolinę! ,,Cyber złodzieje nie próżnują! Co chwila w sieci pojawiają się coraz bardziej wymyślne programy, dzięki którym hakerzy mogą z łatwością dostać się do naszych pieniędzy. Nieważne czy korzystamy z banku przez telefon czy przez komórkę. Wystarczy chwila nieuwagi i... możemy pożegnać się z oszczędnościami.
http://finanse.wp.pl/banki.html

--
animka

Data: 2013-11-02 12:49:49
Autor: A.L.
Okradn? ci? przez komórk? z oszcz?dno?ci w banku
On Sat, 02 Nov 2013 01:02:51 +0100, animka <animka@tonieja.wp.pl>
wrote:

Okradn± ciê przez komórkê z oszczêdno¶ci w banku! Tak jak pani± Karolinê! ,,Cyber z³odzieje nie pró¿nuj±! Co chwila w sieci pojawiaj± siê coraz bardziej wymy¶lne programy, dziêki którym hakerzy mog± z ³atwo¶ci± dostaæ siê do naszych pieniêdzy. Niewa¿ne czy korzystamy z banku przez telefon czy przez komórkê. Wystarczy chwila nieuwagi i... mo¿emy po¿egnaæ siê z oszczêdno¶ciami.
http://finanse.wp.pl/banki.html

Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w
glowie

A.L.

Data: 2013-11-02 20:21:29
Autor: J.F.
Okradn? ci? przez komórk? z oszcz?dno?ci w banku
Dnia Sat, 02 Nov 2013 12:49:49 -0500, A.L. napisa³(a):
[...]

dlaczego - bo przez radio i kazdy moze podsluchac ? Pod tym wzgledem jest srednio bezpieczna - nie tak latwo ja podluchac,
wiele innych sieci latwiej.

J.

Data: 2013-11-04 08:53:36
Autor: Titus Atomicus
Okradna cie przez komorke z oszczednosci w banku

wrote:

> [...]

Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w

Jasne - najlepiej trzymac kase w skarpecie i podrozowac w towarzystwie uzbrojonego konwojenta. Najlepiej batalionu konwojentow.
--
TA

Data: 2013-11-02 15:05:59
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:l52tta$rl8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dawniej napadano na osoby, które wypłaciły większą kwotę z banku. Później, jak zrobiono dostęp przez telefon, to podawano się za włąściciela konta. Teraz mamy wirusy. Odwieczny problem walki pocisku z pancerzem. A dziennikarze "nagle" odkryli zagrożenie :-)

Data: 2013-11-02 16:47:47
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-02 01:02, animka pisze:
[...]

Animka, wyluzuj!
Pismacy z wp.pl nie odstają poziomem od Gazety i Faktu. Myślę, że są pomiędzy. To niekompetentni, niedouczeni ignoranci.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-03 03:47:22
Autor: animka
W dniu 2013-11-02 16:47, sqlwiel pisze:
[...]

Uważam, że wp.pl jest bardziej kompetentna i warszawska. Prawdopodobnie pracuje tam Michał Jankowski- bardzo rzetelny człowiek.

--
animka

Data: 2013-11-03 13:15:48
Autor: Joossef
W dniu 03.11.2013 o 03:47 animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

[...]

Uważam, że wp.pl jest bardziej kompetentna i warszawska. Prawdopodobnie  pracuje tam MichaÅ‚ Jankowski- bardzo rzetelny czÅ‚owiek.

Szkoda tylko, że prawdopodobnie wp.pl podaje bardzo nierzetelne informacje.
A to, że jest warszawski powoduje, że prawdopodobnie podawane informacje  sÄ… jeszcze bardziej nierzetelne, niż gdyby byÅ‚ po prostu polski.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-11-03 21:53:33
Autor: animka
W dniu 2013-11-03 13:15, Joossef pisze:
[...]

są jeszcze bardziej nierzetelne, niż gdyby był po prostu polski.

To w/g Was jakie portale i strony sÄ… zakazane do czytania, a jakie polecane?

--
animka

Data: 2013-11-04 08:39:46
Autor: Heraklit
Okradną cię przez komórkę z oszczę dności w banku
By³ sobie taki dzieñ: 3 listopad (niedziela), gdy o godzinie 21:53
*animka* naskroba³(a):

Szkoda tylko, ¿e prawdopodobnie wp.pl podaje bardzo nierzetelne informacje.
A to, ¿e jest warszawski powoduje, ¿e prawdopodobnie podawane informacje
s± jeszcze bardziej nierzetelne, ni¿ gdyby by³ po prostu polski.

To w/g Was jakie portale i strony s± zakazane do czytania, a jakie polecane?

na przyk³ad: www.wolnemedia.net

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2013-11-04 08:39:01

Data: 2013-11-04 16:02:15
Autor: Joossef
W dniu 04.11.2013 o 08:39 Heraklit <rafal@f12.pl> pisze:

To w/g Was jakie portale i strony sÄ… zakazane do czytania, a jakie  polecane?

na przykład: www.wolnemedia.net

No, tam to można się douczyć o sprawach, którymi zajmuje się grupa...
Taaa...

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-11-03 01:31:18
Autor: Tomasz Chmielewski
Okradną cię przez komórkę z oszczędności w banku
On Sat, 02 Nov 2013 01:02:51 +0100
animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

Nieważne czy korzystamy z banku przez telefon czy przez komórkę.

A czy aparaty telefoniczne rowniez sa zagrozone?

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Okradną cię przez komórkę z oszczędn ości w banku