Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej

Data: 2010-06-05 15:23:40
Autor: awe
Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej
Data: 2010-06-05 11:02:23
Autor: DJ MC Donald Musk
Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej
On 5 Cze, 15:23, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/2,489849_Okradziono_ofiare_katastrofy_smolen...

Piny do kart wszystkich zabitych Tusk pewnie przekazal Putinowi w
ramach miedzynarodowej "wspolpracy prawnej"
Strona polska przeciez ma calkowite zaufanie do strony rosyjskiej!

Data: 2010-06-05 14:19:12
Autor: Antenka
Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej
On 5 Cze, 15:23, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/2,489849_Okradziono_ofiare_katastrofy_smolen...

Myślę, że o takich i podobnych historiach związanych z zamachem
smoleńskim jeszcze nie raz usłyszymy. Mentalności kacpskiej się nie
zmieni. : -/

Antenka

Data: 2010-06-06 10:13:29
Autor: cyc
Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:692261f4-045e-4ce1-8ba0-080618b40c2dw31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa . Zlodziejstwo dla tych darmozjadow to norma .

cyc

Data: 2010-06-06 02:29:14
Autor: Hans Kloss
On 6 Cze, 10:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa . Zlodziejstwo
dla tych darmozjadow to norma .

Jesteś zbydlęconym kłamliwym skurwysynem. Gnidy takie jak ty powinno
się eksterminować jak szczury.
A konto zmarłego okradli tacy sami zakomuszali sowieciarze jak ty, co
dla wszystkich normalnych ludzi było oczywiste od samego poczatku
J-23

Data: 2010-06-06 12:15:13
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bb3b68c2-e65a-4f9e-8f9a-26cc62df9523a30g2000yqn.googlegroups.com...
On 6 Cze, 10:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Wzorem moherowego bydła oskarżasz innych za to co sam robisz. Tfu!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-06 16:54:20
Autor: cyc

On 6 Cze, 10:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

To , to cos , co tak smierdzi na grupie wypocil z siebie jakas mysl ? .
No , no !! , poprawil sie sredni pisowski intelekt widze . Kiedys , chamstwa wystarczylo tylko na jedno zdanie , dzisiaj szafuje milosierdziem ala Rydzyk , juz w 2 !. Na radiomaryjne jakies kursa widac chodzi , gdzie rektor, doktor, dyrektor  uczy jak z bliznimi postepowac .

cyc

Data: 2010-06-06 12:25:59
Autor: MH
Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej

A konto zmarłego okradli tacy sami zakomuszali sowieciarze jak ty, co
dla wszystkich normalnych ludzi było oczywiste od samego poczatku
J-23

==========================

Wuluzuj Hans !!  W końcu mamy motyw zamachu !!  Chodziło o skok na bankomat i
wyrwanie kilku TYSIĘCY złotych..

MH

Data: 2010-06-07 07:29:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Jun 2010 02:29:14 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

On 6 Cze, 10:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa . Zlodziejstwo
dla tych darmozjadow to norma .

Jesteś zbydlęconym kłamliwym skurwysynem.

No przecież pingwina podpierdoliła śrubkę z blaszką.

Skoro mogła śrubkę to mogła i kartę, albo telefon.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-07 08:23:47
Autor: jadrys

On 6 Cze, 10:13, "cyc"<j...@ja.pl>  wrote:

[...]

Ona przecież nie ukradła tego kawałka blachy z chęci zysku.

Data: 2010-06-08 04:52:34
Autor: Grzegorz Z.

On 6 Cze, 10:13, "cyc"<j...@ja.pl>  wrote:

[...]

Tak tak, a głodnych nie należy karać za to że kradną ze sklepu kawior, tak
samo jak pijanych nie należy karać tylko dlatego że ich złapano po pijaku
za kierownicą.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-06 04:01:44
Autor: precz z PO
cyc pisze:
[...]

Kłamiesz czerwony komuszy darmozjadzie:

"Rzecznik rządu Paweł Graś powiedział, że aresztowano trzech funkcjonariuszy rosyjskiej grupy antyterrorystycznej OMON, którzy bezpośrednio po katastrofie w Smoleńsku okradli konto Andrzeja Przewoźnika, posługując się jego kartami kredytowymi.

- Błyskawicznie, także dzięki współpracy z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego i służb specjalnych Rosji, zostali zatrzymani trzej funkcjonariusze OMON-u, którzy tego haniebnego czynu się dopuścili - mówił Graś w Radiu Zet. Dodał, że sprawcy czekają już w areszcie na proces i wyrok."

Data: 2010-06-06 16:47:51
Autor: cyc

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hufo5p$g2o$1speranza.aioe.org...
cyc pisze:
[...]

No widzisz pisowski kretynie jaki z Ciebie "prawdziwy Polak " ?.
Nawet kpiny , tej prostej , najprostszej , ze wrecz natarczywej nie jestes w stanie "rozebrac " , chyba jako jedyny na grupie .
Co za koltunstwo sie peta po Polsce  i jak ma tu byc dobrze ? .

cyc.

Data: 2010-06-06 20:55:58
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Jun 2010 16:47:51 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Kpiny? Ależ cycu to było najzwyklejsze agresywne chamstwo.
Wy sobie tak na lewiźnie kpicie?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-07 12:22:22
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tp6m34onowzo$.s71uzv1n5r84.dlg40tude.net...
[...]

Co nazywasz chamstwem ? .
To , ze napisalem prawde ? . Czyzby zakonna nie ukradla kawalka samolotu ? . Ktos jej go podarowal ? . Ze zlodziejami zas jesttak , ze jak juz ukradnie raz , to kradnie zawsze bo zlodziejstwo zazwyczaj zakodpowane jest w genach .. Stad nie moze tez dziwic wniosek , ze skoro ktos ukradl kawalek samolotu , mogl ukrasc lezaca obok tego kawalka karte kredytowa .
Zapytam po raz drugi , co w tych stwierdzeniach juest chamskiego i agresywanego ? .
Dla mnie chamstwem byla kradziez , czy to karty , czy kawalka samolotu i co d tego nie mam zadnych watpliwosci i niezaleznie od tego ktoby to ukradl , czy bylaby to zakkonnica , Kaczynski , zolnierz OMON-u , czy inny Gras .

cyc

Data: 2010-06-07 13:49:19
Autor: Piotr
Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej
Dnia Mon, 7 Jun 2010 12:22:22 +0200, cyc napisał(a):

Co nazywasz chamstwem ? .

"Agresywnym chamstwem" toto nazwałem.
A teraz udajesz głupa. Życzę szerokiej drogi nieżle się uczysz na szabesgoja.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-07 13:54:19
Autor: precz z gnomem
Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Ale nie dla hanysa, który sankcjonuje kradzież jeżeli złodziejem jest ktoś związany z kościołem! Płonne były Twoje nadzieje Cycu, na to, że można normalnie rozmawiac ze zidiociałym, zdewociałym, krańcowo zindoktrynowanym Piotrem.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-07 14:48:51
Autor: cyc

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:huimlf$o17$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mimo wszystko bede sie staral o normalna rozmowe bo przeciez nie dam sie sprowadzic do roi jaka pelnia tutaj dyzurni pisowscy , chamowaci propagandzisci , dla ktorych personalne ataki sa droga do realizacji politycznej doktryny .

cyc

Data: 2010-06-12 08:46:28
Autor: konserwator

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:huih9h$atp$2news.onet.pl...

[...]

Ukradla ten kawalek samolotu i zjadla?
Wy, zlodziejskie komuchy wszystko kradniecie i zrecie jak swinie... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-14 14:30:56
Autor: cyc

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hv4uth$man$2adenine.netfront.net...

[...]

No tak ! Koltuny wszystko sprowadzaja do pelnego kalduna .
Napchany bandzioch i kabsa to jedyna ideologia !.

cyc

Data: 2010-06-07 02:08:59
Autor: Antenka
On 6 Cze, 16:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "precz z PO" <precz-z-e...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:hufo5p$g2o$1speranza.aioe.org...

> [...]

stanie "rozebrac " , chyba jako jedyny na grupie .
Co za koltunstwo sie peta po Polsce  i jak ma tu byc dobrze ? .

cyc.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chcecie zobaczyć jedynego "nie-kołtuna" na psp? To cycuś- litewski
kołdun we własnej osobie łahahaha :D. Kołdun - bardzo dobrze  ciebie
pasuje hihi.

Antenka

Data: 2010-06-05 17:57:14
Autor: cytryna
Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej

http://www.rp.pl/artykul/2,489849_Okradziono_ofiare_katastrofy_smolenskiej.html

obrze ze zwłok nie gwałcili, stare nawyki do rabunku sie odezwały w bojcach SA.

--

Okradziono ofiarę katastrofy smoleńskiej