Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej

Data: 2010-06-06 10:48:35
Autor: cyc
Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:692261f4-045e-4ce1-8ba0-080618b40c2dw31g2000yqb.googlegroups.com...
On 5 Cze, 15:23, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/2,489849_Okradziono_ofiare_katastrofy_smolen...

Myślę, że o takich i podobnych historiach związanych z zamachem
smoleńskim jeszcze nie raz usłyszymy. Mentalności kacpskiej się nie
zmieni. : -/

Antenka

Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa . Zlodziejstwo dla tych darmozjadow to norma .

cyc

Data: 2010-06-06 10:59:49
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hufndk$g4a$2news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no to sie koljeny raz popisales
awe

Data: 2010-06-06 11:52:30
Autor: MH
> [...]

> Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa . > Zlodziejstwo dla tych darmozjadow to norma .

=====================

W końcu mamy motyw zamachu !!

MH

Data: 2010-06-06 12:14:19
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000775.4c0b6fdenewsgate.onet.pl...

> [...]
>
> Antenka
>

> Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa .
> Zlodziejstwo dla tych darmozjadow to norma .

=====================

W końcu mamy motyw zamachu !!

MH
-- -- -- --
zamoj sie lepiej rznieciem chinskich prostytutek na viagrze impotencie]
awe

Data: 2010-06-06 16:45:18
Autor: cyc
> [...]

> Antenka
>

> Jak ukradla kawalek samolotu , mogla ukrasc i karte kredytowa .
> Zlodziejstwo dla tych darmozjadow to norma .

W końcu mamy motyw zamachu !!

MH

:)

cyc

Data: 2010-06-06 14:41:59
Autor: bolek
[...]

Nie obrażaj ofiar.

Okradziono ofiare katastrofy smolenskiej