Okradziony przez mbank lub ingdibi - uwaga na korzystanie z obcych bankomatow!!!

Data: 2010-07-24 16:16:19
Autor: Kenny
Okradziony przez mbank lub ingdibi - uwaga na korzystanie z obcych bankomatow!!!
Uzytkownik "glos" <glosnetu@poczta.onet.pl> napisal
Wyobrazmy sobie... Niestety, wszystko powyzsze jest to nie sen, a
zwykle realia zycia. Sytuacja wydarzyla sie naprawde w czerwcu 2010 i
mbank wypial sie na mnie/swojego klienta centralnie, informujac mnie,
ze ta sytuacja to moj problem.

A wiec - klienci MBANKU - ostroznie z uzywaniem kart mbanku - robicie
to na wlasne ryzyko!

Mozecie zostac okradzeni przez badz wlasciciela bankomatu badz mbank i
nic was przed tym nie zabezpieczy, a mbank poproszony o pomoc tylko
wypnie sie na was, sugerujac, ze to wy jestescie naciagaczami/
zlodziejami!

Koniecznie daj znac jaki byl final sprawy.

--
Pozdr.
Kenny

Okradziony przez mbank lub ingdibi - uwaga na korzystanie z obcych bankomatow!!!