! Okr膮g anio艂贸w. !

Data: 2013-09-26 10:50:48
Autor: Micha艂
! Okr膮g anio艂贸w. !
  By艂o to tak: jak si臋 nie b臋dziesz uczy艂 to nie zdasz kolokwium .. Po zaliczeniu z kolokwium tylko Analizy Matematycznej dosta艂em wezwanie do WKU gdzie pyta艂em o Jednostki Specjalne. Po roku wojska, dzi臋ki dow贸dcy mojej kompanii, kt贸ry dawa艂 mi przepustki na egzaminy wst臋pne, kt贸re zdawa艂em, 偶eby co艣 robi膰 i pierdolca nie dosta膰, dosta艂em si臋 na AE. Niestety forsy brakowa艂o, a i jak wyszed艂, 偶eby si臋 nie wyra偶a膰, i co艣 zacz膮艂 kalumnie rzuca膰 .. Anyway zosta艂em sam sobie w zasadzie w wieku lat 19 z matur膮. Dalej pewn膮 rol臋 odegra艂 m贸j kolega, nie pami臋tam tego dok艂adnie ju偶. Znalaz艂em prac臋, ale to by艂o ju偶 po pewnym zw膮tpieniu, w zwisie chyba troch臋. W pracy du偶o si臋 je藕dzi艂o - delegacja do Sanoka okaza艂a si臋 wycieczk膮 poza okr膮g.

  M.

Data: 2013-09-26 14:36:28
Autor: Micha艂
! Okr膮g anio艂贸w. !
[...]

  By艂o co艣 jeszcze - zanim poszed艂em studiowa膰 na Politechnik臋 Wroc艂awsk膮 stara艂em si臋 dosta膰 do D臋blina - szko艂a pilot贸w wojskowych - gdzie odrzucono mnie z powodu alergii. Za alergi臋 jak s膮dz臋 odpowiadaj膮 zanieczyszczenia powietrza w mie艣cie.

! Okr膮g anio艂贸w. !