Okrągły stół2

Data: 2018-06-01 11:13:58
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Okrągły stół2
Morawiecki w B.Stoku gadał co¶ o zaproszeniu drugiej strony do rozmów.
Nie słuchałem dokładnie, ale chyba chodzi o zaproszenie komuszka do rozmów. Czyli będzie co¶ a`la polityka koncyliacyjna wg. prof.Wolniewicza.

Data: 2018-06-01 11:35:55
Autor: Bruno Brunowski
Okrągły stół2
Nocniczku Morawiecki mówił po linii partyjno-rz±dowej. Tylko zapomniał, że wcze¶niej powinny się odbyć jakie¶ nieoficjalne rozmowy i uzgodnienia ze stron± opozycyjn±.. A podobno z wykształcenia jest historykiem.

--
Bruno

Data: 2018-06-02 02:47:46
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Okrągły stół2
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Nocniczku Morawiecki mówił po linii partyjno-rz±dowej. Tylko zapomniał, że wcze¶niej powinny się odbyć jakie¶ nieoficjalne rozmowy i uzgodnienia ze stron± opozycyjn±. A podobno z wykształcenia jest historykiem.

Ale oni nie chc± nawet przychodzić do pioskiej TV.

Data: 2018-06-02 02:55:30
Autor: Bruno Brunowski
Okrągły stół2
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 11:47:47 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Nocniczku Morawiecki mówił po linii partyjno-rz±dowej. > Tylko zapomniał, że wcze¶niej powinny się odbyć jakie¶ nieoficjalne rozmowy i uzgodnienia ze stron± opozycyjn±. > A podobno z wykształcenia jest historykiem. Ale oni nie chc± nawet przychodzić do pioskiej TV.

Za komuny też nie chcieli. Dlatego nieoficjalny ochlej był w Magdalence. B! N. S! się spytajcie, brat mu na pewno opowiadał jak tam było. --
Bruno

Data: 2018-06-02 06:43:21
Autor: Pazerno¶ć i Stołki
Okrągły stół2
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Skoro nie słuchałe¶ to po co pierdolisz głupoty? To naganne, że nie
słuchasz słów swego premiera! WstydĽ się! Do spowiedzi marsz!

CL

Okrągły stół2