Data: 2012-11-22 08:26:22 | |
Autor: omega_fan | |
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie | |
Witam,
w aucie (Corolla E12) chce zamontowac swiatla LED do jazdy dziennej. Jako ze auto nie ma fabrycznie przednich przeciwmgielnych a plaskich swiatel nie ma za bardzo jak zalozyc - powstal pomysl aby wymienic kratki w przednim zderzaku na takie od swiatel przeciwmgielnych oraz w nie wlozyc okragle LED DRL. Kratki juz sa, swiatla dopiero trzeba zakupic - no i tu powstal problem: zaden z markowych producentow (Philips, Hella) nie robi okraglych. Trzeba niestety zakupic jakiegos "chinczyka". Sporo tego na Allegro, wiec wolalbym posluchac opinii kogos, kto juz ma i uzywa. Co mnie interesuje: jakosc wykonania, automatyczny wlacznik z detekcja napiecia (tak jak w Philisach Daylight), cena jest mniej istotna - wole zaplacic wiecej za lepsza rzecz. |
|
Data: 2012-11-22 01:34:46 | |
Autor: pabloeldiablo333 | |
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie | |
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 08:26:23 UTC+1 użytkownik omega_fan napisał:
Witam, A nie dało się tych pierwotnych za¶lepek dziur na halogeny doci±ć do kształtu podłużnych lamp dziennych? Też mam philipsa i tak wła¶nie zrobiłem - w za¶lepkach wyci±łem poziome prostok±ty na wymiar lamp, a lampy przykręciłem na k±townikach ukrytych od wewn±trz pod odpowiednim k±tem. Wygl±da estetycznie i działa jak na markowy produkt przystało. Chińczyków bym nie montował... Pozdr., pablo |
|
Data: 2012-11-22 09:18:51 | |
Autor: BartekK | |
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie | |
W dniu 2012-11-22 08:26, omega_fan pisze:
Witam,Prosta sprawa jeśli chodzi o jakość wykonania - obudowa (tył) ma być z aluminium/metalu i ma mieć postać radiatora, a zalecony sposób montażu ma zapewniać przepływ powietrza tamtędy. Jeśli jest inaczej - to jest to chiński szajs, który zacznie migać/zdechnie bardzo szybko. 4-5 ledów >1W upakowane na tej powierzchni wydziela sporo ciepła (jak na ledy), i zdecydowanie za dużo, by bez zastosowania solidnego chłodzenia dało się im utrzymać temperaturę pracy nie-niszczącą. Druga sprawa - bierz takie, które mają zapisane coś w stylu "zasilanie 9-28V" albo "uniwersalne, działają 12v i 24v" - znaczy że mają przetwornicę i stabilizowany prąd niezależnie od zasilania, a nie tylko 4ledy w szereg i opornik, i każda niestabilność zasilania morduje ledy. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2012-11-22 09:53:04 | |
Autor: omega_fan | |
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie | |
Prosta sprawa jeśli chodzi o jakość wykonania - obudowa (tył) ma być z Hmm. Nie wiem jak to jest zrobione, ale moje lampy Philips Daylight 4 (para po 4xLED) sa calkowicie zimne. Druga sprawa - bierz takie, które mają zapisane coś w stylu "zasilanie OK, dobra rada. |
|
Data: 2012-11-26 14:13:02 | |
Autor: waldek69 | |
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie | |
Ja mam NSSC 510 HP i s± rewelacyjne. http://www.nssc.pl/drl-lights.php. Hella robi okr±głe bo widziałem je w hurtowni, ale to jest szajs. Maj± tylko 3 diody, obudowa siermiężna, brak dodatkowych elementów do montażu i nie pamiętam ale chyba nie maj± modułu do wył±czania od pozycyjnych. W NSSC masz 4 diody, sama lampa wygl±da eleganco, ma dodatkowe odprowadzanie ciepła, regulator ci¶nienia, control box z regulatorem napięcia w zestawie, 2 rodzaje kołnierzyków (mniejsze i większe).
|