Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie

Data: 2012-11-22 08:26:22
Autor: omega_fan
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie
Witam,

w aucie (Corolla E12) chce zamontowac swiatla LED do jazdy dziennej.
Jako ze auto nie ma fabrycznie przednich przeciwmgielnych a plaskich
swiatel nie ma za bardzo jak zalozyc - powstal pomysl aby wymienic
kratki w przednim zderzaku na takie od swiatel przeciwmgielnych oraz w
nie wlozyc okragle LED DRL. Kratki juz sa, swiatla dopiero trzeba
zakupic - no i tu powstal problem: zaden z markowych producentow
(Philips, Hella) nie robi okraglych. Trzeba niestety zakupic jakiegos
"chinczyka". Sporo tego na Allegro, wiec wolalbym posluchac opinii
kogos, kto juz ma i uzywa. Co mnie interesuje: jakosc wykonania,
automatyczny wlacznik z detekcja napiecia (tak jak w Philisach
Daylight), cena jest mniej istotna - wole zaplacic wiecej za lepsza rzecz.

Data: 2012-11-22 01:34:46
Autor: pabloeldiablo333
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 08:26:23 UTC+1 użytkownik omega_fan napisał:
[...]

A nie dało się tych pierwotnych za¶lepek dziur na halogeny doci±ć do kształtu podłużnych lamp dziennych?
Też mam philipsa i tak wła¶nie zrobiłem - w za¶lepkach wyci±łem poziome prostok±ty na wymiar lamp, a lampy przykręciłem na k±townikach ukrytych od wewn±trz pod odpowiednim k±tem. Wygl±da estetycznie i działa jak na markowy produkt przystało. Chińczyków bym nie montował...

Pozdr.,
pablo

Data: 2012-11-22 09:18:51
Autor: BartekK
W dniu 2012-11-22 08:26, omega_fan pisze:
[...]

Prosta sprawa jeśli chodzi o jakość wykonania - obudowa (tył) ma być z aluminium/metalu i ma mieć postać radiatora, a zalecony sposób montażu ma zapewniać przepływ powietrza tamtędy. Jeśli jest inaczej - to jest to chiński szajs, który zacznie migać/zdechnie bardzo szybko. 4-5 ledów >1W upakowane na tej powierzchni wydziela sporo ciepła (jak na ledy), i zdecydowanie za dużo, by bez zastosowania solidnego chłodzenia dało się im utrzymać temperaturę pracy nie-niszczącą.

Druga sprawa - bierz takie, które mają zapisane coś w stylu "zasilanie 9-28V" albo "uniwersalne, działają 12v i 24v" - znaczy że mają przetwornicę i stabilizowany prąd niezależnie od zasilania, a nie tylko 4ledy w szereg i opornik, i każda niestabilność zasilania morduje ledy.

Data: 2012-11-22 09:53:04
Autor: omega_fan
[...]

Hmm. Nie wiem jak to jest zrobione, ale moje lampy Philips Daylight 4
(para po 4xLED) sa calkowicie zimne.

Druga sprawa - bierz takie, ktĂłre majÄ… zapisane coĹ› w stylu "zasilanie
9-28V" albo "uniwersalne, działają 12v i 24v" - znaczy że mają
przetwornicÄ™ i stabilizowany prÄ…d niezaleĹĽnie od zasilania, a nie tylko
4ledy w szereg i opornik, i każda niestabilność zasilania morduje ledy.

OK, dobra rada.

Data: 2012-11-26 14:13:02
Autor: waldek69
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie
Ja mam NSSC 510 HP i s± rewelacyjne. http://www.nssc.pl/drl-lights.php. Hella robi okr±głe bo widziałem je w hurtowni, ale to jest szajs. Maj± tylko 3 diody, obudowa siermiężna, brak dodatkowych elementów do montażu i nie pamiętam ale chyba nie maj± modułu do wył±czania od pozycyjnych. W NSSC masz 4 diody, sama lampa wygl±da eleganco, ma dodatkowe odprowadzanie ciepła, regulator ci¶nienia, control box z regulatorem napięcia w zestawie, 2 rodzaje kołnierzyków (mniejsze i większe).

Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie