Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie

Data: 2012-11-26 14:13:02
Autor: waldek69
Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie
Ja mam NSSC 510 HP i są rewelacyjne. http://www.nssc.pl/drl-lights.php. Hella robi okrągłe bo widziałem je w hurtowni, ale to jest szajs. Mają tylko 3 diody, obudowa siermiężna, brak dodatkowych elementów do montażu i nie pamiętam ale chyba nie mają modułu do wyłączania od pozycyjnych. W NSSC masz 4 diody, sama lampa wygląda eleganco, ma dodatkowe odprowadzanie ciepła, regulator ciśnienia, control box z regulatorem napięcia w zestawie, 2 rodzaje kołnierzyków (mniejsze i większe).

Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie