Okrągłe światła w Polonezie

Data: 2014-10-23 08:15:59
Autor: masti
Okrągłe światła w Polonezie
Tomasz Stiller wrote:

Cześć.

Mam pytanko odnośnie konfiguracji świateł w Polonezie z okrągłymi reflektorami. Z tego co widzę na każdą stronę przypadało po jednym reflektorze świateł mijania i drogowych. Oba były na żarówki H4. Pytanie w jakiej konfiguracji te lampy świeciły? W przypadku świateł krótkich nie ma wątpliwości, tylko żarnik świateł  krótkich w reflektorze od krótkich. Jak sprawa wyglądała z długimi? Czy po przełączeniu na światła drogowe reflektor od krótkich gasł? Czy żarówka z reflektora od krótkich była przełączana na pracę świateł drogowych plus dodatkowo zapalał się reflektor drogowy? Jak było w przypadku mignięcia długimi? Zapalały się tylko dedykowane reflektory do długich?

nie wiem jak w Poldku ale pewnie tak samo jak w kanciaku:
krótkie: lampy od krótkich 2szt.
długie: 4 reflektory
--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-23 17:06:07
Autor: m
W dniu 23.10.2014 10:15, masti pisze:
Tomasz Stiller wrote:

> [...]
>reflektory do długich?
nie wiem jak w Poldku ale pewnie tak samo jak w kanciaku:

Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:

krótkie: 2szt
długie: 2szt
mrugnięcie: 4szt.

Pacjent to FSO 1500  (w więc nie do końca duży fiat) jeżeli to ma znaczenie.

p. m.

Data: 2014-10-23 15:18:39
Autor: masti

Tomasz Stiller wrote:

> [...]

mrugnięcie: 4szt.

Pacjent to FSO 1500  (w więc nie do końca duży fiat) jeżeli to ma znaczenie.

w moich 125p było 2/4. poczwórne długie parę razy mi dupę ratowały w
nocy :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-24 01:47:52
Autor: Jacek
W dniu 2014-10-23 o 17:06, m pisze:

Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:

krótkie: 2szt
długie: 2szt
mrugnięcie: 4szt.

  Źle pamiętasz: