|
Data: 2014-10-23 08:15:59 |
Autor: masti |
Okrągłe światła w Polonezie |
Tomasz Stiller wrote:
Cześć.
Mam pytanko odnośnie konfiguracji świateł w Polonezie z okrągłymi reflektorami. Z tego co widzę na każdą stronę przypadało po jednym reflektorze świateł mijania i drogowych. Oba były na żarówki H4. Pytanie w jakiej konfiguracji te lampy świeciły? W przypadku świateł krótkich nie ma wątpliwości, tylko żarnik świateł krótkich w reflektorze od krótkich. Jak sprawa wyglądała z długimi? Czy po przełączeniu na światła drogowe reflektor od krótkich gasł? Czy żarówka z reflektora od krótkich była przełączana na pracę świateł drogowych plus dodatkowo zapalał się reflektor drogowy? Jak było w przypadku mignięcia długimi? Zapalały się tylko dedykowane reflektory do długich?
nie wiem jak w Poldku ale pewnie tak samo jak w kanciaku:
krótkie: lampy od krótkich 2szt.
długie: 4 reflektory
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-10-23 17:06:07 |
Autor: m |
Okrągłe światła w Polonezie |
W dniu 23.10.2014 10:15, masti pisze:
Tomasz Stiller wrote:
>Cześć.
>
>Mam pytanko odnośnie konfiguracji świateł w Polonezie z okrągłymi
>reflektorami. Z tego co widzę na każdą stronę przypadało po jednym
>reflektorze świateł mijania i drogowych. Oba były na żarówki H4.
>
>Pytanie w jakiej konfiguracji te lampy świeciły?
>
>W przypadku świateł krótkich nie ma wątpliwości, tylko żarnik świateł
>krótkich w reflektorze od krótkich. Jak sprawa wyglądała z długimi?
>
>Czy po przełączeniu na światła drogowe reflektor od krótkich gasł? Czy
>żarówka z reflektora od krótkich była przełączana na
>pracę świateł drogowych plus dodatkowo zapalał się reflektor drogowy? Jak
>było w przypadku mignięcia długimi? Zapalały się tylko dedykowane
>reflektory do długich?
nie wiem jak w Poldku ale pewnie tak samo jak w kanciaku:
krótkie: lampy od krótkich 2szt.
długie: 4 reflektory
Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:
krótkie: 2szt
długie: 2szt
mrugnięcie: 4szt.
Pacjent to FSO 1500 (w więc nie do końca duży fiat) jeżeli to ma znaczenie.
p. m.
|
|
|
Data: 2014-10-23 15:18:39 |
Autor: masti |
Okrągłe światła w Polonezie |
m wrote:
W dniu 23.10.2014 10:15, masti pisze:
Tomasz Stiller wrote:
>Cześć.
>
>Mam pytanko odnośnie konfiguracji świateł w Polonezie z okrągłymi
>reflektorami. Z tego co widzę na każdą stronę przypadało po jednym
>reflektorze świateł mijania i drogowych. Oba były na żarówki H4.
>
>Pytanie w jakiej konfiguracji te lampy świeciły?
>
>W przypadku świateł krótkich nie ma wątpliwości, tylko żarnik świateł
>krótkich w reflektorze od krótkich. Jak sprawa wyglądała z długimi?
>
>Czy po przełączeniu na światła drogowe reflektor od krótkich gasł? Czy
>żarówka z reflektora od krótkich była przełączana na
>pracę świateł drogowych plus dodatkowo zapalał się reflektor drogowy? Jak
>było w przypadku mignięcia długimi? Zapalały się tylko dedykowane
>reflektory do długich?
nie wiem jak w Poldku ale pewnie tak samo jak w kanciaku:
krótkie: lampy od krótkich 2szt.
długie: 4 reflektory
Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:
krótkie: 2szt
długie: 2szt
mrugnięcie: 4szt.
Pacjent to FSO 1500 (w więc nie do końca duży fiat) jeżeli to ma znaczenie.
w moich 125p było 2/4. poczwórne długie parę razy mi dupę ratowały w
nocy :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-10-24 01:47:52 |
Autor: Jacek |
Okrągłe światła w Polonezie |
W dniu 2014-10-23 o 17:06, m pisze:
Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:
krótkie: 2szt
długie: 2szt
mrugnięcie: 4szt.
Źle pamiętasz:
krótkie 2 szt.
długie 4 szt.
mrugnięcie 2 + 4
Jacek
|