Okres gwarancji

Data: 2009-07-17 20:29:51
Autor: KAM_
Okres gwarancji
rd pisze:

Przed chwilą padła moja ps3 (juz drugi raz), i mam pytanie bo w necie
nigdzie nie moge poszukac a facet w sklepie nie był w stanie powiedziec
ile miesięcy wynosi okres gwarancyjny.

Dwa lata rękojmi u sprzedawcy. Gwarancja chyba rok.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-07-17 20:52:24
Autor: Mithos
Okres gwarancji
KAM_ pisze:
Dwa lata rękojmi u sprzedawcy. Gwarancja chyba rok.

Gwarancja wynosi tyle ile da gwarant. Równie dobrze może jej nie dać.

--
Mithos

Data: 2009-07-18 08:52:24
Autor: KAM_
Okres gwarancji
Mithos pisze:
KAM_ pisze:
Dwa lata rękojmi u sprzedawcy. Gwarancja chyba rok.

Gwarancja wynosi tyle ile da gwarant. Równie dobrze może jej nie dać.

Ale pytanie było o PS3.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-07-18 16:42:07
Autor: Mithos
Okres gwarancji
KAM_ pisze:
Ale pytanie było o PS3.

No i co z tego ? Skąd wiesz gdzie było to PS3 zakupione ?

--
Mithos

Data: 2009-07-19 01:10:06
Autor: Mirek Ptak
Okres gwarancji
*Mithos* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ale pytanie było o PS3.

No i co z tego ? Skąd wiesz gdzie było to PS3 zakupione ?

Gwarancji udziela producent - uważasz, że miejsce zakupu ma tu znaczenie?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-19 20:25:16
Autor: Mithos
Okres gwarancji
Mirek Ptak pisze:
Gwarancji udziela producent - uważasz, że miejsce zakupu ma tu znaczenie?

Nie ma ŻADNEGO obowiązku udzielania gwarancji. Producent może nic nie udzielać.

Jeśli producent nie udziela gwarancji, to może jej udzielić sprzedawca. MOŻE ale NIE MUSI.

Tak więc ma spore znaczenie kto jest gwarantem i czy w ogóle nim jest.

--
Mithos

Data: 2009-07-20 12:23:19
Autor: Mirek Ptak
Okres gwarancji
Dnia 2009-07-19 20:25,  *Mithos* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No to jeszcze raz, bo widzę, że rozkojarzony jesteś:
====cyt===

> No i co z tego ? Skąd wiesz gdzie było to PS3 zakupione ?
======= reszta wyżej===

Czy w takim razie starasz się tu udowodnić, że PS3 produkowana jest przez różnych producentów? Wtedy rzeczywiście jeden by gwarancji mógł udzielić a inny nie - spoko. Jednak z moich informacji wynika (popraw jeśli się mylę), że producentem PS3 jest tylko firma SONY wobec czego gwarancja i jej okres nie zależy od tego, gdzie sprzęt był zakupiony - może jedynie być dłuższa, jeśli sprzedawca udziela swojej.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-20 15:47:16
Autor: KAM_
Okres gwarancji
Mithos pisze:
Mirek Ptak pisze:
[...]

Chłopie, ale o co ty walczysz? :) ZTCP Sony udziela na PS3 rocznej gwarancji, a w każdym sklepie masz standardowo 2 lata rękojmi (tudzież niezgodności z umową). Konkretne pytanie, konkretna odpowiedź.

No chyba, że chcesz się pochwalić znajomością prawa, to bardzo proszę. :) Ale nie wiem czy ta grupa to odpowiednie miejsce.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-26 00:04:11
Autor: rickroll_usenet
Okres gwarancji

[...]

witam, pozwolicie że dolacze do dyskusji,otóż u mnie również się
pojawiła żółta dioda... konsola jest już po gwarancji ale teraz Kamilu
słuchaj, nie wiem skąd masz informacje że sony udziela gwarancji na rok???
zacznij się mądrzyć w momencie kiedy bedziesz miał potwierdzone
informacje... otóż sony udziela gwarancji na 2 lata z reszta takie są
normy UE...pozdrawiam ironia :D
*dodano*________________

[...]

jeszcze jedna ważna sprawa niektóre konsole nawet po okresie gwarancji
zostały naprawione przez sony bezpłatnie :)

--
ironia
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-08-26 10:09:02
Autor: KAM_
Okres gwarancji
rickroll_usenet pisze:

[...]

Przecież wyraźnie napisałem "ZTCP"! I od razu dopisałem, że tak, czy inaczej ma 2 lata w sklepie.

otóż sony udziela gwarancji na 2 lata z reszta takie są
normy UE...

Ciekaw jestem co to za normy, bo akurat Mithos ma rację sugerując, że producent jak będzie miał humor, to nawet 30 sekund gwarancji może Ci udzielić.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-26 14:33:07
Autor: Robin
Okres gwarancji
Witam :)

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisał w wiadomości news:h72qj1$c1l$1inews.gazeta.pl...

Ciekaw jestem co to za normy, bo akurat Mithos ma rację sugerując, że producent jak będzie miał humor, to nawet 30 sekund gwarancji może Ci udzielić.

Tiam. Na tej samej zasadzie 'moze' w przyplywie dobrego humoru ustalic cene na niebotycznym poziomie (bo kto mu zabroni?). Zarowno w przypadku 30 sekundowej gwarancji, jak nierynkowej ceny nikt tego nie kupi, wiec mozliwosc jest czysto teoretyczna.

Robin

Data: 2009-08-26 15:08:20
Autor: KAM_
Okres gwarancji
Robin pisze:

Zarowno w przypadku 30 sekundowej gwarancji, jak nierynkowej ceny nikt tego nie kupi, wiec mozliwosc jest czysto teoretyczna.

Prawo jest prawo. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-07-17 22:33:08
Autor: rd
Okres gwarancji
Tak z ciekawości miał ktoś tak, że przy włączeniu konsoli  przez ok 2 sek,
jest zielona dioda, później ja na ułamek sek, robi się żółta a później
migająca czerwona?

Data: 2009-07-19 08:05:04
Autor: andrzej71
Okres gwarancji

A mowili mi ze czas zycia kosoli to 15 lat
Jak tu wierzyc.

1andy1

Okres gwarancji