Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza

Data: 2020-06-18 04:48:27
Autor: Bruno Brunowski
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza
jest ja najbardziej dopuszczalną formą krytyki poczynań tej partii.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozew-pis-przeciwko-wojciechowi-sadurskiemu-oddalony/r99hbwn

--
Bruno

Data: 2020-06-18 13:57:52
Autor: z
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza
W takim razie pani prawnik co PRZEJĘŁA kamienicę. Podpisała dokument w którym 3 razy widnieje PRZEJĘŁA nie powinna mieć podstaw do burzenie się o zniesławienie.

Data: 2020-06-18 05:10:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 13:57:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
W takim razie pani prawnik co PRZEJĘŁA kamienicę. Podpisała dokument w którym 3 razy widnieje PRZEJĘŁA nie powinna mieć podstaw do burzenie się o zniesławienie.

Sęk w tym, ze wykazała przed sądem, że nie przejęła. --
Bruno

Data: 2020-06-18 18:53:18
Autor: z
W dniu 2020-06-18 o 14:10, Bruno Brunowski pisze:

Sęk w tym, ze wykazała przed sądem, że nie przejęła.

A kto to wie że wykazała? Wiemy tylko że zapadł wyrok.

Wykazała przed skorumpowanym sadem że nie przejęła kamienicy jako mienia?

A może wykazała/nie zaprzeczyła że przejęła kamienicę jako wykonanie czynności prawnej ;-)
W potocznym rozumieniu PRZEJĘŁA KAMIENICĘ w ZARZĄDZANIE.

Rozprawa została utajniona i nie wiemy jak była argumentacja.
Równie dobrze mogła być w stylu: "Jak śmiesz Śpiewaku. Ja Cię udupię bo ja mam kolegów"

Data: 2020-06-18 14:17:56
Autor: A. Filip
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza [to wolność słowa i debaty publicznej/politycznej (w pierwszej instancji)]
z <z@z.pl> pisze:
W takim razie pani prawnik co PRZEJĘŁA kamienicę. Podpisała dokument w
którym 3 razy widnieje PRZEJĘŁA nie powinna mieć podstaw do burzenie
się o zniesławienie.

Pani mecenas była partią polityczną i to w dodatku rządzącą?

Zapytaj się co ci wolno napisać o PO i Tusku o okresie kiedy rządzili i
na jak wątłych podstawach.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-06-18 14:13:25
Autor: A. Filip
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza => per analogia Tusk jest ;-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
jest ja najbardziej dopuszczalną formą krytyki poczynań tej partii.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozew-pis-przeciwko-wojciechowi-sadurskiemu-oddalony/r99hbwn

Czyli *wolno* mówić "per analogia" że PO to zorganizowana grupa
przestępcza (w okresie kiedy PO rządziło) której szefem był Tusk? :-)
Jak napisanie dlaczego (zdaniem sądu) ten wyrok odnosi się do PiS ale
nie do PO to dla mnie jesteś beznadziejnym politycznym idiotą.
"Streszczenie" z linka jest w tej kwestii bardzo gówniane
i "mogące budzić wrażenie stronniczości" IMHO.

Jak duch logiki tego wyroku sądu będzie *konsekwentnie* stosowany w
obie/wszystkie polityczne strony to niech będzie, przeżyje.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozew-pis-przeciwko-wojciechowi-sadurskiemu-oddalony/r99hbwn
[...] Sadurski bronił się, że jego określenie miało charakter metafory,
a jako opinia chronione jest konstytucyjnym prawem do wolności słowa
[...]
- Sąd uznał, że prawo do krytyki partii rządzącej nawet w drastycznej
formie jest dopuszczalne. Wskazał, że politycy partii rządzącej i
sama partia może być narażona na mocną krytykę ze strony obywateli i
powinna ją znosić w ramach obowiązującej wolności słowa - mówi
Onetowi mec. Michał Wawrykiewicz [...] [reprezentujący] Sadurskiego
podczas rozprawy. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-18 05:20:45
Autor: Bruno Brunowski
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza => per analogia Tusk jest już byłym szefem zorganizowanej grupy przestępczej? ;-)
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 14:14:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Jak duch logiki tego wyroku sądu będzie *konsekwentnie* stosowany w
obie/wszystkie polityczne strony to niech będzie, przeżyje.

Parę zdań po polsku, by wyrazić swe myśli, nie potrafisz sklecić? Z tego bełkotu powyżej niewiele wynika.

--
Bruno

Data: 2020-06-18 15:34:28
Autor: Budzik
Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza => per analogia Tusk jest już byłym szefem zorganizowanej grupy przestępczej? ;-)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

to dla mnie jesteś beznadziejnym politycznym idiotą.

Czy ktos nie jest dla ciebie politycznym idiotą?
Moze chociaz rodzice?

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-06-18 09:49:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 17:34:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

> to dla mnie jesteś beznadziejnym politycznym idiotą.

Czy ktos nie jest dla ciebie politycznym idiotą?
Moze chociaz rodzice?

Że też się tu taki analityk marnuje. W sztabie Dudy byłby jak znalazł ;) --
Bruno

Określenie, że PiS to zorganizowana grupa przestępcza