Okrutna kara dla legionistów

Data: 2011-09-13 14:22:10
Autor: yamma
Okrutna kara dla legionistów
http://www.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna/Legia-Warszawa-Maciej-Skorza-pogrozil-pilkarzom-Legii-palcem,artykul,118062,1,721.html
"Od trenera Macieja Skorży po uszach dostali już kilka minut po meczu, kiedy wygłosił najgłośniejszą i najdłuższą przemowę - przynajmniej w tym sezonie, o ile nie w ciągu całej 15-miesięcznej pracy z ekipą.
[...]
Druga część konsekwencji czekała legionistów w poniedziałek. Musieli spędzić w pracy osiem godzin - od 9 do 17. Rozpoczęli od obejrzenia pierwszej połowy spotkania z Podbeskidziem, następnie trenowali i rozgrywali mecz kontrolny, a na koniec zapoznali się z drugą częścią przegranego starcia z Podbeskidziem. Po raz pierwszy w tym sezonie musieli obejrzeć całe spotkanie, wcześniej analizowali fragmenty wybrane przez sztab szkoleniowy."

Powiem krótko: w klubie pracują sadyści!!! Żeby piłkarz musiał spędzić aż 8 (słownie: osiem!) godzin w pracy??? To się we łbie nie mieści! ;-)
W całym tym zamieszaniu związanym z sobotnim meczem nurtuje mnie jedna rzecz. Wszyscy krzyczą: odpuścili! zlekceważyli! hańba! Jarosław, Jarosław!
A może oni wcale nie zlekceważyli...?
yamma

Data: 2011-09-13 12:33:15
Autor: DysoN
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
[...]

Z tymi 8 godzinami to juz naprawde przesadzili. To to sie fryzura trzy razy
zdazy przez ten czas zburzyc a ubrania wyjsc z mody.

Data: 2011-09-13 17:00:06
Autor: grzeda
W dniu 2011-09-13 14:22, yamma pisze:

Powiem krótko: w klubie pracują sadyści!!! Żeby piłkarz musiał spędzić
aż 8 (słownie: osiem!) godzin w pracy??? To się we łbie nie mieści! ;-)

Ktos sie orientuje ile pilkarze ekstraklasy maja treningow dziennie i ile one trwaja? Powiedzmy, ze nie jest to dzien meczowy ani przed i po. Zalozmy sroda.

pozdr
PG

Data: 2011-09-13 21:51:33
Autor: yamma
grzeda wrote:
[...]

Rzeźniczak w którymś z wywiadów zdradził, że są to 3 godz. dziennie. Chyba nawet pisałem tutaj kiedyś na ten temat. Ale czy to jest za mało czy tyle ile trzeba, to już pytanie do mądrzejszych od nas. Wiele zależy od meczowego rytmu. Bodajże Kosecki mówił, że jak grał w Hiszpanii co 3 dni, to w ogóle nie mieli normalnych treningów tylko jakieś proste zajęcia. Tak naprawdę, kluczową sprawą jest podejście piłkarza do treningu, bo jeśli grajek je olewa, to nawet przez 8 godzin guzik osiągnie a jak komuś zależy na karierze to często z tych 3 godzin robi się 5 czy 6, bo zostaje po treningach.
yamma

Data: 2011-09-13 23:56:55
Autor: grzeda
W dniu 2011-09-13 21:51, yamma pisze:

Rzeźniczak w którymś z wywiadów zdradził, że są to 3 godz. dziennie.

Yyyy...Myslalem, ze ktos mi napisze "jakies 2 treningi po 3 godziny" i sie bede mogl oburzyc. To w sumie sie nie dziwie, ze sa tacy slabi. Nie wiem czy bym sie umial skupic na pilce zarabiajac tyle co oni i majac tyle wolnego czasu.

pozdr
PG

Data: 2011-09-14 17:00:32
Autor: RedLite
Okrutna kara dla legionistów
W dniu 2011-09-13 14:22, yamma pisze:

Rozpoczęli od obejrzenia
pierwszej połowy spotkania z Podbeskidziem, [...]  na koniec zapoznali się z drugą częścią
przegranego starcia z Podbeskidziem.

No nie wiem, czy to znowu taka lekka kara. :D

--

*RedLite*

Okrutna kara dla legionistów