Okularki z Lidla.

Data: 2020-06-27 15:00:30
Autor: ąćęłńóśźż
Okularki z Lidla.
Bardzo zacne (po wymianie, bo pierwszy egzemplarz zniekształcał obraz) i za te pieni±dze to taniej niż za barszcz, ale za cholerę nie daję rady wymienić szybki (w komplecie s± trzy różne barwy) mimo instrukcji - nie potrafię wyci±gn±ć szybki z oprawki.
Jaka¶ podpowiedĽ?

Data: 2020-06-27 19:18:10
Autor: PeJot
Okularki z Lidla.
W dniu 2020-06-27 o 15:00, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

NMSP: większy młotek :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-06-30 13:37:12
Autor: rmikke
Okularki z Lidla.
On Saturday, 27 June 2020 19:19:01 UTC+2, PeJot  wrote:
> [...]
> Bardzo zacne (po wymianie, bo pierwszy egzemplarz zniekształcał obraz) i > za te pieni±dze to taniej niż za barszcz, ale za cholerę nie daję rady > wymienić szybki (w komplecie s± trzy różne barwy) mimo instrukcji - nie > potrafię wyci±gn±ć szybki z oprawki.

NMSP: większy młotek :)

Większych młotków już nie ma...

Okularki z Lidla.