Okulary

Data: 2011-04-03 20:30:01
Autor: blesq
Okulary
W dniu 2011-04-03 20:20, szewc napisał(-a):
Rozglądam się za jakimiś teraz. Chętnie ze szkłami ciemnymi,
pomarańczowymi i jasnymi żółtymi/białymi.
Ewentualnie można dorzucić polaryzację soczewek.

Mam wstępne typy, ale czekam na Wasze propozycje.

Ja już od roku korzystam z żółtych z decathlona, teraz widziałem, że jest promocja na ciemne ~30zł, więc jutro się wybieram po nie :D Nie są jakieś profesjonalne, nie mają wymiennych szkieł (kiedyś korzystając z takich z wymiennymi, zgubiłem szkiełka i był problem więc już nie kupuje :P ), ale jak dla mnie są świetne - więcej mi nie potrzeba. Dobrze przylegają, dają do nich 'pokrowiec', a wieczorami w żółtych bardzo dobrze się jeździ. Chociaż jeśli zależy Ci na kilku szkłach, to wożenie ze sobą kilku par odpada :)

--
mr

Data: 2011-04-03 22:08:29
Autor: szewc
Okulary
W dniu 2011-04-03 20:30, blesq pisze:

  Chociaż jeÅ›li zależy Ci na kilku szkÅ‚ach, to wożenie
ze sobÄ… kilku par odpada :)

Może to jest jakieś rozwiązanie. Nie często zdarza mi się wyjeżdżać na tak długo, żebym musiał mieć ze sobą kilka kolorów soczewek. Ostatecznie ciemny pomarańcz czy jak ktoś woli bursztynowy, są dość uniwersalne.

pozdr.
Szewc

Data: 2011-04-04 11:48:20
Autor: Kapsel
Okulary
Sun, 03 Apr 2011 20:30:01 +0200, blesq napisa³(a):

W dniu 2011-04-03 20:20, szewc napisa³(-a):
Rozgl±dam siê za jakimi¶ teraz. Chêtnie ze szk³ami ciemnymi,
pomarañczowymi i jasnymi ¿ó³tymi/bia³ymi.
Ewentualnie mo¿na dorzuciæ polaryzacjê soczewek.

Mam wstêpne typy, ale czekam na Wasze propozycje.

Ja ju¿ od roku korzystam z ¿ó³tych z decathlona, teraz widzia³em, ¿e jest promocja na ciemne ~30z³, wiêc jutro siê wybieram po nie :D

W Decathlonie w Sosnowcu jako¶ miesi±c temu wala³y siê jeszcze zesz³oroczne
modele "topowych" okularów z bodaj 4-5 wymiennym szk³ami o b. du¿ej
powierzchni. Obok le¿a³ nowy model, w zasadzie to samo, tylko kolorystyka
inna, wiêc sugerujê sprawdziæ przed zakupem. Rzecz w tym, ¿e "tegoroczne" by³y bodaj po 78 z³, a te stare po 35 z³ :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Okulary