Okulary

Data: 2011-04-04 09:52:15
Autor: Andrzej
Okulary

Użytkownik "szewc" <rockoon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inadru$t93$1news.net.icm.edu.pl...
Rozglądam się za jakimiś teraz. Chętnie ze szkłami ciemnymi, pomarańczowymi i jasnymi żółtymi/białymi.
Ewentualnie można dorzucić polaryzację soczewek.

Uvexy, ale te ochronne. Jak dla mnie stosunek cena/jakość nie do pobicia. Wada - jak się znudzą nie będzie sensownego powodu do wymiany. Jak dotąd jedną parę zgubiłem, kolejnych używam od kilku lat. Nie rysują się, choć nie dbam o nie zbytnio. Dla porównania - okulary Arctic, które kupiłem dla polaryzacji po dwóch latach już skończyły gumki noska, a jedna szybka wypadła - wcisnąłem. Czekam aż się skończą bez napinki - mam Uvexy.

--
Pozdrv!
Andrzej

Okulary