Okulary

Data: 2011-04-05 00:00:19
Autor: Henio
Okulary
U mnie i u mojej Ukochanej u której okulary wytrzymywały max do
drugiego wyjazdu od kilku już lat świetnie się sprawdzają Uvexy i te
polecam!!

Data: 2011-04-07 10:50:14
Autor: Nodoja
Okulary
Henio <post@henio.eu> napisał(a):
U mnie i u mojej Ukochanej u kt=F3rej okulary wytrzymywa=B3y max do
drugiego wyjazdu od kilku ju=BF lat =B6wietnie si=EA sprawdzaj=B1 Uvexy i t=
polecam!!

Ja rowniez uzywam Okularow uvex, i uwzam ze sa to jedne z lepszych okularow. Dobra ochrona, odporne na zarysowania szybki, dla mnie super. --

Data: 2011-04-07 14:21:27
Autor: blesq
Okulary
W dniu 2011-04-07 12:50, Nodoja napisał(-a):
Ja rowniez uzywam Okularow uvex, i uwzam ze sa to jedne z lepszych okularow.
Dobra ochrona, odporne na zarysowania szybki, dla mnie super.

A o jakich uvexach mowa? :>

--
mr

Okulary