Okulary do jazdy.

Data: 2009-04-21 08:02:43
Autor: venioo
Okulary do jazdy.
Sqeeb pisze:
Czołem.
Ktoś może testował ten wynalazek?
http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893

W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
czy warte to kupna.

1. Tyle - tzn. tak malo?
2. Idz do najblizszego optyka i popros, zeby Ci pokazal okulary polaryzacyjne - zobaczysz jaka jest roznica "w obrazie" :) Nie wszystkim takie okulary pasuja - zalezy od indywidualnych preferencji.
3. Ja bym okularow z allegro nie bral - nigdy nie wiadomo jak na twarzy to sie bedzie ukladalo, czasami mozesz komicznie w nich wygladac, ponadto POLIKARBON, haha - normalne "szkła" z plastiku, a reklama jak technologii kosmicznej.

venioo
Xantia 1,9td -PMS
Mondeo 1,8 16v + LPG +PMS

Data: 2009-04-21 08:20:17
Autor: JG
Okulary do jazdy.
venioo pisze:
(...)
ponadto POLIKARBON, haha - normalne "szkła" z plastiku, a reklama jak technologii kosmicznej.
Znaczy się poliwęglany faktycznie cechują się dobrymi własnościami, jeśli chodzi o odporności na wszelkie zarysowania, więc pod tym względem bym się nie czepiał. Tylko ten polikarbon brzmi dość niezręcznie ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-21 08:40:48
Autor: J.F.
Okulary do jazdy.
On Tue, 21 Apr 2009 08:02:43 +0200,  venioo wrote:
[...]

No wiesz - sa szkla ze "zwyklego plastiku", i sa z poliweglanow.
Te drugie lepsze.

J.

Data: 2009-04-21 12:14:40
Autor: Sqeeb
Okulary do jazdy.
On Tue, 21 Apr 2009 08:02:43 +0200
venioo <venioo.usunto@poczta.fm> wrote:

1. Tyle - tzn. tak malo?

Jakbym miał 150zł za dzień pracy to może bym tak powiedział.

2. Idz do najblizszego optyka i popros, zeby Ci pokazal okulary polaryzacyjne - zobaczysz jaka jest roznica "w obrazie" :) Nie wszystkim takie okulary pasuja - zalezy od indywidualnych preferencji.

Mhmm....

[...]

Nie mam zamiaru kupić tego na allegro. Kiedys namierzyłem sklep w Lublinie
z tymi szklami i chciałem się wybrać. Tylko zapomniałem gdzie mam te
namiary...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 23:50:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
Okulary do jazdy.
On 2009-04-21, Sqeeb <sqeeb@internet.community> wrote:

1. Tyle - tzn. tak malo?

Jakbym miał 150zł za dzień pracy to może bym tak powiedział.

Pogadaj z jakimś okularnikiem ile kosztują okulary...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-04-22 00:45:12
Autor: J.F.
Okulary do jazdy.
On 2009-04-21, Sqeeb <sqeeb@internet.community> wrote:
1. Tyle - tzn. tak malo?
Jakbym miał 150zł za dzień pracy to może bym tak powiedział.

Pogadaj z jakimś okularnikiem ile kosztują okulary...

No, moga i ze 2000, ale to jakas wariacja cenowa.

Z drugiej strony mozna zwykle przeciwsloneczne nabyc za 20 zl.

J.

Data: 2009-04-22 07:59:21
Autor: Sqeeb
Okulary do jazdy.
Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

> Jakbym miał 150zł za dzień pracy to może bym tak powiedział.

Pogadaj z jakimś okularnikiem ile kosztują okulary...

U optyka? Dużo. Zależy czy to zwykłe korekcyjne, czy też
z fotochromem/antyrefleksem no i czy robione u 'optyka'
czy w 'vision express'(w tym drugim oczywiscie drozej).

Tak z 250pln to pewnie minimum, nie?

Ale mnie to nie dotyczy. Moge wydać i 400pln, tylko nie na byle
co, dlatego napisałem pierwszego posta w tym wątku.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-22 15:25:29
Autor: Mikolaj Machowski
Okulary do jazdy.
Sqeeb napisał:
Tak z 250pln to pewnie minimum, nie?

Ale mnie to nie dotyczy. Moge wydać i 400pln, tylko nie na byle
co, dlatego napisałem pierwszego posta w tym wątku.

Zależy czy liczysz same szkła czy razem z oprawkami. Ciekawe komplety
zaczynają się od 600 zł przy czym oprawki to ok. 400. Z lepszymi szkłami
komplety to 800-1000. Droższe to jak chcesz zaszpanować lub potrzebujesz
naprawdę specyficznych szkieł.

Okularnik m.
--
Do stu tysięcy syfilitycznych kaczorów!

Data: 2009-04-24 10:54:32
Autor: Mark
Okulary do jazdy.
Dnia Wed, 22 Apr 2009 07:59:21 +0200, Sqeeb napisał(a):

Tak z 250pln to pewnie minimum, nie?

Oj bardzo bym chcial za tyle. nestety moje szkla kosztuja prawie drugie
tyle.. same szkla, bez oprawek.
I to bez zadnych bajerow/fotochromow, tyle ze z wysokim indexem.
...a potem pomysl z enie moze zalozyc normalnych przeciwslonecznych, tylko
takie korekcyjne przeciwsloneczne ktore sa jeszcze drozsze..

--
Mark

Okulary do jazdy.