Okulary do jazdy w nocy

Data: 2015-12-09 11:09:07
Autor: Zenek Kapelinder
Okulary do jazdy w nocy
Idz do okulisty i powiedz ze chcesz okulary do jazdy samochodem i Ci zrobia.. Jakis czas uzywalem okularow z rynku +2,5 do dobienia precyzyjnych tzeczy.. Na zasadzie lupy. Ale meczyly mi sie oczy. Poszedlem do sieciowki okularowej zeby mi zrobili takie powiekszajace okulary ale dobrane do mnie, za 69 zotych zrobili. Dopasowane do rozstawu oczu, dopasowane do astygmatyzmu. Robie w nich cos trzy godziny i jak zdejmuje to zadnego dyskomfortu nie mam. 7 dych nie majatek, przy okazji bedziesz mial zbadane oczy.

Okulary do jazdy w nocy