Okulary do jazdy w nocy

Data: 2015-12-09 11:09:08
Autor: Zenek Kapelinder
Okulary do jazdy w nocy
Idz do okulisty i powiedz ze chcesz okulary do jazdy samochodem i Ci zrobia.. Jakis czas uzywalem okularow z rynku +2,5 do dobienia precyzyjnych tzeczy.. Na zasadzie lupy. Ale meczyly mi sie oczy. Poszedlem do sieciowki okularowej zeby mi zrobili takie powiekszajace okulary ale dobrane do mnie, za 69 zotych zrobili. Dopasowane do rozstawu oczu, dopasowane do astygmatyzmu. Robie w nich cos trzy godziny i jak zdejmuje to zadnego dyskomfortu nie mam. 7 dych nie majatek, przy okazji bedziesz mial zbadane oczy.

Data: 2015-12-09 20:14:52
Autor: Czesław Wiśniak
Okulary do jazdy w nocy

[...]

Ty idĹş siÄ™ zbadaj czy parkinsona nie masz.

Data: 2015-12-09 20:32:13
Autor: cef
Okulary do jazdy w nocy
W dniu 2015-12-09 o 20:14, Czesław Wi¶niak pisze:

[...]

:-)

Ciekawe, że takie zmultiplikowane posty przytrafiaj± się tylko
kilku osobom. Mały ekran i wielokrotne próby kliknięcia w "wy¶lij"?

Data: 2015-12-09 12:32:52
Autor: Zenek Kapelinder
Okulary do jazdy w nocy
Z Baden Baden wrocilem. Zazdroscisz?

Data: 2015-12-09 21:51:20
Autor: Jacek
Okulary do jazdy w nocy
Z Baden Baden wrocilem. Zazdroscisz?

Taki szmoncesik:

W przedziale pociągu, który wyjechał z lwowskiego dworca w kierunku Krakowa siedzą dwaj Żydzi i rozmawiają o interesach. Jeden zamożny, bogato odziany, drugi - drobny sklepikarz, który pyta: szanowny pan dokąd się udaje? Jadę - odpowiada pytany - do Baden, później do Baden-Baden, a na koniec do Wiesbaden. A pan szanowny dokąd? Ja? Ja jadę do Rajsze, potem do Rajsze-Rajsze, a na końcu do Wysraj sze.

Dla niekumatych w jidysz Rajsze = RzeszĂłw

Okulary do jazdy w nocy