Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...

Data: 2009-04-21 02:29:35
Autor: most zwodzony12
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
Tak zupełnie poważnie to nie polecam takich okularów z allegro. Jest
inna opcja co prawda droższa ale efekt jest naprawdę super sam kupiłem
i bardzo jestem zadowolony. Zresztą podobnie jak kolega. Jeśli szukasz
okularów na motocykl, to właśnie to. Ultra lekkie i nie uwierają w
kasku ponadto wymienne szkła. http://www.bertonieyewear.pl/?page_id=41

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + fjr

Data: 2009-04-21 12:06:53
Autor: Sqeeb
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
On Tue, 21 Apr 2009 02:29:35 -0700 (PDT)
most_zwodzony12@o2.pl wrote:

[...]

No dobrze, ale gdzie to można zobaczyć na żywo?

Myślałem nad okularami all in one, żeby nadawały się na moto, rower,
do jazdy samochodem, no i jak zwykłe p. słoneczne na spacerniak.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 03:21:43
Autor: most zwodzony12

most_zwodzon...@o2.pl wrote:
> [...]

Myślałem nad okularami all in one, żeby nadawały się na moto, rower,
do jazdy samochodem, no i jak zwykłe p. słoneczne na spacerniak.

no właśnie to druga strona medalu . okulary można obejrzeć i
przymierzyć jedynie w Poznaniu. Lub  zaryzykować wysyłkowo, znajomy
tak właśnie zamówił i jemu sie udało :) . Ja zamierzam kupić drugą
parę wiec jak byś sie wybierał do poznania, to możemy razem
polecieć :)

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior+fjr

Data: 2009-04-21 15:33:03
Autor: Sqeeb
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...

Za daleko ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 07:03:39
Autor: Nikanor
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
On 21 Kwi, 15:33, Sqeeb <sq...@internet.community> wrote:
Za daleko ;-)

Jak chcesz polaryzowane, to mnie się sprawdzają Polaroidy (te pierwsze
albo trzecie):

http://www.okularypolaroid.pl/okulary_przeciwsloneczne/1/okulary_meskie

Latem jeżdżę po mieście w kasku enduro i tych okularkach zamiast gogli
i one się bardzo dobrze sprawdzają. Pręcika za uszami nie czujesz, bo
cieniutki,  przyciemnienie delikatne - można jechać wieczorkiem i nie
zdejmować w tunelu. A przy tym lekko i przewiewnie.

--
Nikanor

Data: 2009-04-21 17:39:14
Autor: Sqeeb
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
On Tue, 21 Apr 2009 07:03:39 -0700 (PDT)
Nikanor <pawel.dondzillo@gmail.com> wrote:

[...]

Fajnie, fajnie... Do Poznania jakieś 460, do Kętyna(czy jak to sie odmienia)
tyle samo mniej więcej. A może są jakieś takie instytucje w DC? Albo
w Mińsku Mazowieckim, Grodzisku, Siedlcach, Lublinie, Nałęczowie...

Jakoś tak głupio przez pół polski jechać po pare okularów.
Chyba pozostaje mi tylko poszwędać się po sklepach sportowych.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-21 20:05:19
Autor: de Fresz
On 2009-04-21 17:39:14 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

Fajnie, fajnie... Do Poznania jakieś 460, do Kętyna(czy jak to sie odmienia)
tyle samo mniej więcej. A może są jakieś takie instytucje w DC?

Jeśli nie pokręciłem nazwy, to Bertoni ma Tadek Motostore na Wiertniczej. W każdym razie siakieś znośne, choć nietanie i z różnymi bajerami.
Jakby co, to ja polecam tą firmę:

http://www.rudyproject.com/

Ale jeśli 150 zł na okulary to dla Ciebie dużo, to może lepiej nie zaglądaj do ich cennika ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...