Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...

Data: 2009-04-21 20:05:37
Autor:
Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
Kiedyś szukałem okularów polaryzacyjnych do samochodu. Poszukiwania zawiodły
mnie do grupy o wędkarstwie i tam znalazłem mieszane opinie o okularach firmy
Jaxon (jedni mówili że ok, inni że okulary poniżej 1500 to jest szajs).
Ponieważ w lokalnym sklepie wędkarskim kosztowały one 28PLN - postanowiłem
zaryzykować tą ogromną kwotę. Może nie można ich porównywać do okularów za
1500 ale moje skromne wymagania spełniły w 100%.

Pozdr,
Mariusz

--

Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...