Okulary - nowy pomysl Googla

Data: 2012-04-07 22:33:11
Autor: atm
Okulary - nowy pomysl Googla
http://www.spidersweb.pl/2012/04/okulary-od-googlea-zrewolucjonizuja-swiat.html
Mam mieszane uczucia, na ulicach bedzie jeszcze wiecej robocopow gadajacych do siebie.

Data: 2012-04-10 07:42:25
Autor: Marek Dyjor
Okulary - nowy pomysl Googla
atm wrote:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/okulary-od-googlea-zrewolucjonizuja-swiat.html
Mam mieszane uczucia, na ulicach bedzie jeszcze wiecej robocopow
gadajacych do siebie.

zabawne sa te filmiki reklamowe i parodystyczne...

a technologia, wszytsko jest dla ludzi, papierosy, piwo, wódka, narkotyki, wspinanie po górach, okulary googla.

Data: 2012-04-10 10:50:07
Autor: Terry Jonesty
Okulary - nowy pomysl Googla
On 10 Kwi, 07:42, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
atm wrote:
> [...]

zabawne sa te filmiki reklamowe i parodystyczne...

a technologia, wszytsko jest dla ludzi, papierosy, piwo, wódka, narkotyki,

"Okulary będą podłączone do całego ekosystemu reklamowego Google'a,
dzięki czemu dostaniemy niesamowitą możliwość reagowania na bodźce
reklamowe nałożone bezpośrednio na rzeczywistość. Na przykład w czasie
prowadzenia samochodu wyświetli się nam informacja, że McDonald, do
którego zjazd z autostrady właśnie mijamy, ma dzisiaj 10% zniżki na
hamburgery."

TO PRZECIEŻ JAKIŚ KOSZMAR!
I spoty POlityczne też?

Data: 2012-04-11 11:19:15
Autor: J.F
Okulary - nowy pomysl Googla
Użytkownik "Terry Jonesty"  napisał w wiadomości
[...]

Dlaczego - moze akurat glodny jestes a tu taka okazja :-)
A moze w baku pusto, wlaczasz w nawigacji "pokaz najblizsze stacje" i nawet nie wiesz ze pokazuja sie te co zaplacily za reklame :-)

Poza tym nie czytales wypowiedzi googla - informacje o McDonaldzie dostaniesz jesli z historii wynika ze mozesz byc zainteresowany smieciowym zarciem. A jak kiedys szukales przepisu na kurczaka, to ci przysla info o znizkach w KFC :-)

I spoty POlityczne też?

Do tego nie trzeba googla. Juz zapomniales jak to kiedys SLD dzwonilo w srodku nocy ?

J.

Data: 2012-04-13 15:58:29
Autor: Amir
Okulary - nowy pomysl Googla

Do tego nie trzeba googla. Juz zapomniales jak to kiedys SLD dzwonilo w srodku nocy ?

hehe pamiętam pamiętam
cholera mnie wzięła jak to usłyszałem o 2 nad ranem

Data: 2012-04-13 23:57:44
Autor: John Kołalsky
Okulary - nowy pomysl Googla

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Będzie tak, jak na przeciętnej witrynie: wchodzisz i jakieś syfy reklamowe wyświetlają się zamiast interesującej Cię zawartości

Data: 2012-04-14 09:30:30
Autor: J.F.
Okulary - nowy pomysl Googla
Dnia Fri, 13 Apr 2012 23:57:44 +0200, John Kołalsky napisał(a):
[...]

No nie, google sie wlasnie chwali inteligentnym doborem reklam.
Wyszukuje np Rossignol, a reklamy prowadza do www.ceneo.pl/Narty
www.snowsport.pl/

Choc tak prawde mowiac ... ja moze nienormalny jestem, ale moj wzrok
staranie omija te reklamy :-)

J.

Data: 2012-04-14 10:39:37
Autor: John Kołalsky
Okulary - nowy pomysl Googla

[...]

Nie zrozumiałeś. Nie chcesz nic kupić, ale ... wejdź na dowolną popularną witrynę. Widzisz reklamę, jest to teklama G. Np na portalu ogólnym sprzedają piwo. No piwo oczywiście da się powiązać z życiem o ile w ogóle piwo pijasz, bo jak nie to może wino Ci wcisną, tak ? A jak nie pijasz alkoholu w ogóle to jakiś sztuczny orzeźwiający. A jak sztucznych nie tylko naturalne ? Pomińmy na razie, ale wlazłeś bez chęci kupowania czegokolwiek. Taki kontekst wejścia. Pominęli ? A to pech. Jak dużą ilość informacji o sobie musiałbyć udzielić przeszłych i aktualnych by to zadziałało dobrze ?! Tak, że to w podstawach nie da się zrealizować. My tego po prostu nie potrzebujemy. Jak czegoś potrzebujemy to idziemy do sklepu, dzwonimy gdzieś itp itd. I nie mamy z dotarciem do tego większego problemu. Już na pewno nie mamy do tego co nam G. chce sprzedać.

Choc tak prawde mowiac ... ja moze nienormalny jestem, ale moj wzrok
staranie omija te reklamy :-)

No bo tak się dzieje z głową, ale to nie jest tak, że tego nie widzisz tylko nie masz świadomości widzenia.

Data: 2012-04-15 15:16:11
Autor: Marek Dyjor
Okulary - nowy pomysl Googla
J.F. wrote:
[...]

wiesz co ...

mam dziwne wrażenie że wyszukiwarka google też działa w specyficzny sposób...

Data: 2012-04-10 10:56:52
Autor: Terry Jonesty
Okulary - nowy pomysl Googla
On 7 Kwi, 22:33, atm <_...@vp.pl> wrote:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/okulary-od-googlea-zrewolucjonizuja-...
Mam mieszane uczucia, na ulicach bedzie jeszcze wiecej robocopow
gadajacych do siebie.

Ojej, a technologia mogłaby NAPRAWDĘ służyć dla dobra ludzi gdyby nie
ten "wolny" rynek i oligarchiczno-korporacyny gównokapitalizm.

POtem POwiemy:  tak rodził się SKYNET

Data: 2012-04-11 01:35:46
Autor: Skrypëk
Okulary - nowy pomysl Googla
Terry Jonesty <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> wrote:
On 7 Kwi, 22:33, atm <_...@vp.pl> wrote:
[...]

A która Partia cię tu przysłała uprawiać jakąś POlityczą propagandę POpulistyczną?

Data: 2012-04-10 23:29:03
Autor: Janeo
Okulary - nowy pomysl Googla
On 11 Kwi, 01:35, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
> POtem POwiemy:  tak rodził się SKYNET

A która Partia cię tu przysłała uprawiać jakąś POlityczą propagandę
POpulistyczną?

Pytanie retoryczne :-P.

Data: 2012-04-13 18:46:19
Autor: Waldek Godel
Okulary - nowy pomysl Googla
Dnia Sat, 07 Apr 2012 22:33:11 +0200, atm napisał(a):

http://www.spidersweb.pl/2012/04/okulary-od-googlea-zrewolucjonizuja-swiat.html
Mam mieszane uczucia, na ulicach bedzie jeszcze wiecej robocopow gadajacych do siebie.

A tu urealniony przykład jak to będzie wyglądało:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ysIClyFCgzs

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-04-13 19:51:51
Autor: Atlantis
Okulary - nowy pomysl Googla
W dniu 2012-04-13 19:46, Waldek Godel pisze:

A tu urealniony przykład jak to będzie wyglądało:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ysIClyFCgzs

Rozwiązanie proste: root i AdFree z Marketu. ;)

Okulary - nowy pomysl Googla